Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
iaarok
Nowy użytkownik-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane I PhI Classic
-
Silnik
1.6 8V
-
Przebieg (tys.km)
160000
-
Megane I phI Ogrzewanie tylnej szyby
iaarok opublikował(a) temat w Elektr.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Witam, od dłuższego czasu(przed zimą jeszcze) nie działa ogrzewanie tylnej szyby, dzisiaj jadąc(auto było nagrzane, podobne anomalie miałem z szybami góra/dół z tego chyba powodu w MeganeII)) zaczęła mi mrugać kontrolka od w/w(szyba była ciepła, nie od słońca), włącznik jak się domyślam jest monostabilny. Ktoś wie jak idą przewody od tego przycisku (chyba 4 kable)? Prosto do skrzynki bezpieczników(UCH) i tam jest przekaźnik puszczający zasilanie na szybę? Oraz jak działa czujnik odłączający zasilanie i gdzie jest bezpiecznik(pod maską czy kierownicą)? -
Megane I phI Megane Classic I phI - szukam posiadaczy w/w
iaarok opublikował(a) temat w Forum Ogólne
Witam, mam problem z ustaleniem fabrycznego nr'u skrzynki bezpieczników,komputera pod kierownicą, Moja Megane to Classic,1.6 8V RN '97, biedna elektrycznie wersja(z szyber-dachem, bez klimy, bez auto szyb,bez centralnego) Proszę wszelkich użytkowników tego auta (a szczególnie takiej wersji jak moja) o wpisanie w tym poście jaki numer mają na skrzynce bezpieczników pod kierownicą(wystarczy zdjąć klapkę, nr wraz z literą jest podobny do 7703297183H oraz S103600300L), dzięki niemu będę wiedział co dokładnie kupić. Dzięki serdeczne wszystkim z góry. -
Megane I phI Moduł UCH, bezpieczniki - jak zdobyć prawidło
iaarok odpowiedział(a) na iaarok temat w Elektr.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Mogę mieć podobny, nr - 7703297183H się zgadza, ale drugi nr S103600300L - sprzedawca ma z literą K na końcu, ktoś wie jaka między tymi oznaczeniami różnica oraz czego oznaczeniem jest ten 2'gi nr? -
Megane I phI Moduł UCH, bezpieczniki - jak zdobyć prawidło
iaarok opublikował(a) temat w Elektr.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Witam, szlag trafił w/w, mechanik wyrzucił oryginalny (brak w/w numeru), później założył inny(nie patrzał na nr, coś tam przeprogramował) ale po czasie poszło sterowanie wycieraczek (wina uszkodzeń obydwóch - zalanie). Jakie są różnice między tymi modułami?, mój wóz to 1.6 8V, auto, benzyna. Mogę mieć UCH różniący się 3 ostatnimi numerami(1.4 8V), czy to będzie działać? Jak zdobyć oryginalny nr UCH? Da się po VIN, nr rej, czy jakkolwiek od konkretnego modelu? Auto zakupione w UK, przerobione... W zależności zapewne od nr'u, w/w UCH steruje ABS, ogrzew. tylnej szyby, alarmem,szyberdachem itd. Który z tych programów (autodata, dialogys inne) poda mi najwięcej możliwych danych nt UCH? -
Megane II phII Fabryczny alarm sie uruchamia
iaarok odpowiedział(a) na Martini26 temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Jeśli to Thatcham2, to wszystko jest możliwe. U mnie to nawet chyba nie działał... -
Megane II phI Zamknięcie schowka
iaarok odpowiedział(a) na gacek_fm temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane II, Scenic II
Witam wszystkich ,mam podobny problem. Posklejałem klamkę od schowka i próbowałem wcisnąć spowrotem ale wyskoczyła mi sprężynka i wleciała w 'przestrzeń' obudowy klamki, by ją wyciągnąć muszę zdemontować drzwiczki i z większą swobodą chciałbym to zrobić w domu,ale jak wyjąć drzwiczki z zawiasów najmniej 'inwazyjnie'? Edit: dobra, rozdziewiczyłem drzwiczki , jakoś wisi musze jeszcze tylko posklejać... -
Megane II phI Nie działa blokada kierownicy
iaarok odpowiedział(a) na toddy temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane II, Scenic II
Witam,jakieś 'pateraki' robiły mi samochód,wjeżdżając na kanał zostawili auto na maksymalnym skręcie(koła były jakby jeszcze zablokowane o podnośnik itp),od tego momentu nie działa mi blokada kierownicy,niby łapie ale przeskakuje jakby o mechanizm.Nie ma żadnych problemów z uruchomieniem,service itp,nic nie pokazuje. Ktoś wie co jest do zrobienia? -
Witam wszystkich ,od jakiegoś czasu przy odpalaniu silnika (średnio raz na 2 tygodnie) podskakuje do 1500-2000 obrotów, 'zagrzechocze' i zaraz gaśnie,drugie naciśnięcie przycisku i wszystko ok,czyżbym zawitał do klubu posiadaczy nieszczęsnego KZFR?