Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

karol_w

Nowy użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.9 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    70000
  1. Wadliwa pompa wody. Została wymieniona i buczenie ustało. Nowa pompa i była wadliwa :-( Pozdrawiam
  2. Wiem o tym i wszystkie zasady stosowałem. Nie jestem jakimś ekstremalnym katem, samochód jest normalnie eksploatowany. Nigdy go mocno nie przeciążałem
  3. Witam Mam kolejny problem z moją meganką. W lutym 2010 padła mi turbina, wymieniłem na regenerowaną. Po przebiegu ok. 11000 km turbina znowu padła. Udałem się do serwisu w którym była regenerowana i stwierdzono, iż przyczyną awarii był brak smarowania. Przy pierwszej wymianie zgodnie z zaleceniami została wymieniona rurka zasilająca w olej. Auto po drugiej wymianie ma przejechane ok 1000 km i wszystko chodzi ok. Jednak przy każdym wyjeździe mam obawy czy znów nie padnie. Co zrobić aby ta turbina się znów nie rozleciała? Może została nieprawidłowo zregenerowana???? Czytałem iż w silnikach dci do roku 2004 jest to nagminny problem. Czy można coś zrobić aby uniknąć kolejnej awarii?? Chciałbym wyczyścić odmę. Możecie opisać jak się za to zabrać??? Proszę o odpowiedź
  4. Turbinę regenerowałem w firmie Turbotech w Poznaniu, miała gwarancję na 6 m-cy. Skończyła się dwa tygodnie temu. :-( :-( Poczekam co powie drugi mechanik. Nie chce rozbierać pół silnika bez pewności co jest. [ Dodano: 2010-09-21, 20:48 ] Witam Wizyta u drugiego mechanika przyniosła diagnozę. Okazało się, iż padła turbina. Serwis, który regenerował turbinę częściowo uznał gwarancję. Jednak według nich uległa ona uszkodzeniu z powodu złego smarowania i winna leży po stronie auta. Co może być nie tak z autem, że przez 10 tysięcy tak zajechała się turbina. Auto nie było w eksploatowane w intensywny sposób, jeżdzę raczej spokojnie. Serwis twierdzi, iż winna może leżeć na przykład po stronie pompy oleju, przedmuchów... Chciałbym usunąć problem aby następna turbina dłużej działa. Proszę o Wasze opinie
  5. Dzisiaj odebrałem auto nie naprawione od mechanika. We wtorek jadę z nim jeszcze do innego mechanika w celu potwierdzenia diagnozy. Dzisiaj mechanik stwierdził, iż w grę wchodzi jeszcze uszkodzenie turbiny po stronie gorącej. Po stronie zimnej jest sucho. Pewność uzyska się po oddaniu turbiny do specjalistycznego zakładu na diagnostykę. Przyznaję, iż jestem kompletnym laikiem i nie wiem co o tym myśleć. Dla mnie tylko wydaję się dziwne ażeby nagle "zajechał się" silnik bez jakichkolwiek wcześniejszych oznak jego zużycia. Co Wy na to??? Proszę o Waszą opinię.
  6. Nie ubyło oleju do momentu awarii. Od tego momenty bierze olej.
  7. Dymienie w aucie wynika z tego, że połyka olej
  8. Niestety nie znam żadnego mechanika w mojej okolicy, który jest specjalistą od takich silników.
  9. Witam Koleżanki i Kolegów. Kolejne poważne problemy z moją Maganką. Pokrótce opiszę mój przypadek. Przedwczoraj podczas jazdy auto nagle straciło moc, pojawił się też dziwny dźwięk (rzężenie) i dym. Pierwsze podejrzenie padło na turbosprężarkę. Była ona regenerowana pól roku temu. Od wymiany przejechałem 11000 kilometrów. Oddałem auto do mechanika. Sprawdził on na komputerze ciśnienie doładowanie i okazało się iż jest w normie. Ponadto została ona całkowicie odłączona i objawy nie zniknęły (nadal dym). Sprawdził ciśnienie sprężania - wynik 23, równe na wszystkich tłokach. Diagnoza mechanika: problem z uszczelniaczami na zaworach, jednak nie ma 100 procentowej pewności. Wiadomo będzie dopiero po demontażu głowicy. Operacja ta jednak wiąże się z dużymi kosztami. Postawił mi wybór abym spróbował zweryfikować to z innym mechanikiem. Może macie podejrzenie co się mogło stać. Dotychczas silnik pracował prawidłowo, nie było problemu z jego rozruchem. Do momentu awarii nie dymił w ogóle i przez przebieg od wymiany do momentu awarii (11000 km) nie spalił wcale oleju. Trzy tygodnie temu był wymiany pasek rozrządu, może coś nieprawidłowo zostało wykonane?? Komputer nie pokazał żadnych błędów Może ktoś z Was ma jakieś podejrzenia co się mogło stać. Auto zostało sprowadzone 3 lata temu z niewielkim przebiegiem. Było po niedużej kolizji i przez długi czas stało nieużywane. Obecnie na liczniku ma przebieg 86000 km (wiadomo nigdy nie ma pewno czy nie był przekręcony). Czy przy takim przebiegu są możliwe takie awarie??? Mieszkam pod Poznaniem, może polecicie mi jakiegoś specjalistę, który by zweryfikował diagnozę. Liczę na Wasze doświadczenie i bardzo proszę o pomoc Pozdrawiam
  10. U mnie jest to raczej buczenie, jakby jakieś łożysko. Dzwięk nie jest głośny ale dobrze słyszalny. Gdy jadę z zamkniętymi oknami prawie nie dociera do wnętrza. Jadnak kiedy odtworzę okno podczas wolnej jazdy jest wyraźny. Mam też wrażenie, że jest mocniejszy gdy silnik się nagrzeje. Gdy zwiększę obroty dzwięk jest mniejszy lub jest zagłuszany przez pracę silnika.
  11. Przepraszam, wybrałem zły model. Mam Megane II ph I Pozdrawiam
  12. Witam Mam problem z moją Meganką. Przedwczoraj wymieniłem rozrząd: pasek - Gates napinacz - Skf pompa wody - Doltz pasek akcesorii Zaraz po odebraniu auta usłyszałem dziwny dźwięk z okolic rozrządu. Mechanik odłączył pasek akcesorii ale dźwięk nie ustał. Stwierdził iż dźwięk najprawdopodobniej pochodzi od pompy wody. Nie przypuszcza żeby od napinacza. Pompa wody była wymieniona. Czy jest możliwe aby nowa pompa (DOLTZ) wydawała taki dźwięk?? Zaproponował poluzowanie paska. Nie zgodziłem się i mechanik będzie reklamował pompę. Czy taki dźwięk może spowodować nieprawidłowa wymiana paska??? Wydaje mi się, iż mało prawdopodobnie jest aby nowa pompa była uszkodzona. Jakie jest Wasze zdanie??? Proszę o pomoc Pozdrawiam
  13. Masz może rysunek gdzie tego złącza i linii szukać??? Może znacie jakiego dobrego mechanika w okolicach Poznania???
  14. Witam. Jestem zmuszony wymienić komputer w mojej megance. Problem już poruszałem na forum. Mam błąd grzania świec, którego nie idzie wykasować. Mechanik stwierdził, iż po stronie obwodów i modułu grzania jest ok. Wg. niego problem tkwi w komputerze. Niestety jednoznacznie da się to stwierdzić po podłączeniu innego. Wiem, że należy dobrać o takich samych numerach. Na allegro jest ich wiele jednak nie znalazłem żadnego z identycznymi numerami. Proszę o pomoc jaki numer jest istotny Wiem, że wymiana komputera wiąże się z kodowaniem immobilisera. Czy mechanik musi też wgrywać ustawienia silnika??? Może ktoś z Was ma na zbyciu taki komp aby pasował do mojej megany. Czy istnieje możliwość naprawy tego urządzenia bez jego wymiany ?????? Proszę o pomoc
  15. Witam Mam nadal problem z tymi świecami. Byłem u innego mechanika. Pod dokładnej kontroli stwierdził, iż po stronie instalacji wszystko jest ok. Problem najprawdopodoniej tkwi w komputerze. Będzie próbował podłączyć inny aby to potwierdzić. Jeśli się okaże, że jest usterka czy taki komputer jest naprawialny, czy pozostaje jego wymiana?? Domyślam się, iż wymiana tego elementu jest bardzo kosztowna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!