Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Adamus1

Nowy użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,9 TD
  • Przebieg (tys.km)
    167
  1. Witam W mojej megance pojawił się następujący problem. Po odpaleniu bez problemowym silnik pracuję na normalnych obrotach, czyli około 750obr/min. Po około minucie gdy silnik pracuje na biegu jałowym obroty wzrastają do około 1500obr/min i już potem nie spadają. Czy ktoś może mi pomóc co może być przyczyną? Renault megane '96 1,9TD
  2. Witam Zauważyłem przeciek w pompie wtryskiwacza. Czy ktoś spotkał się z tym problemem? Chodzi mi o to czy to poważna usterka, jaki jest koszt naprawy i z czego dokładnie to leci? Jest tam jakaś uszczelka? Bardzo proszę o wskazówki. Renault megane 1,9 Td. Może ktoś posiada schemat budowy pompy wtryskowej do Renault Megane 1,9TD '96 Miejsce gdzie występuje przeciek zaznaczyłem na czerwono.
  3. Ja mam taki problem. Pojawił się wczoraj, ale go zignorowałem, ale dzisiaj mnie zdenerwował. Po przekręceniu kluczyka kontrolki się zapalają i gdy chcę odpalić samochód zero reakcji, kontrolki dalej się palą (nic nie przygasa). Siedziałem tak w samochodzie 10 minut i dopiero gdy przytrzymałem kluczyk około 4 sekund w pozycji w której kręci się rozrusznik, samochód odpalił. Potem go zgasiłem i zapalił od razu. Widzę, że często pojawia się ten problem na forum, ale nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi. Bardzo proszę o radę.
  4. no to teraz którego D Dt dTi dCi Idąc dalej tym tropem domyślam się że wykluczamy tylko dCi gdyż były one w ph2 montowane a reszta w ph1 polecam: http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=9107&highlight=1.9 http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=6988&highlight=1.9 http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=6333&highlight=1.9 http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=5613&highlight=1.9 Małe sprostowanie. 1,9 TD też było, sam takiego posiadam. Na dowód załączam LINK z wyszczególnionym wszystkimi silnikami. Rok od 1996
  5. Albo ja nie umiem szukać, ale na allegro nie mogę znaleźć. W jednym sklepie byłem i nie mieli, został mi jeszcze jeden, ciekawe czy tam dostane. P.S. może ktoś pomoże
  6. Witam Czy ktoś moze mi powiedzieć gdzie mógłbym kupic przejściówke ISO-C10 na ISO-C3, czyli z mini ISO na duże ISO, Chodzi mi o gotowy produkt. Najlepszym rozwiazaniem było by jak bym dostał kabel do zmieniarki DIN-8 - ISO, ale takiego nie mogłem znaleść, wszystkie kable są DIN-8 - miniISO.
  7. Tylko dlaczego na tej aukcji, zmieniarka pasuje do tego radia. Teraz kto ma racje? AUKCJA
  8. Witam Czy to radio będzie współpracowało z tą zmieniarką? Jeśli tak to za pomocą jakiego kabla powinny zostać połączone, pytam dlatego bo zmieniarka sprzedawana jest bez kabla. Zmieniarka Rc 032.
  9. Witam Posiadam Renault Megane 1,9 TDi rok produkcji 1996. Mam wyciek oleju ze skrzyni biegów, podczas naprawy wycieku chciałbym wymienić olej. Tu pojawia sie moje pytanie. Jakim olejem najlepiej zalać skrzynie i ile go wchodzi? [temat scaliłem z już istniejącym, następnym razem ] -Robak
  10. Witam Czy w Renault megane z 1996r 1,9 TD jest coś takiego jak kontrolka poziomu płynu od wspomagania? Chodzi mi o to jeśli poziom płynu spadnie poniżej minimum to ona sie zapali. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  11. Jest to na 100% olej bo ciecz jest tłusta, ale nie bedzie to raczej olej z silnika bo jest bardzo czyty i przejrzysty, a olej w silniku taki nie jest. Ciekawi mnie co to moze być.
  12. Kropka na 100% moja, wiem że pytanie jest zbyt ogólne, ale....
  13. Ostatni zauważyłem kropke na ziemi oleju (chyba), po lewej stronie (po prawej jak sie stoi przed samochodem z otwartą maską) silnika co to moze być za przeciek? Co się tam znajduje? renault megane 1,9 tdi? wiem że z mojego opisu trudno dokładnie stwierdzić co to może byc, ale proszę tylko o sugestie.
  14. Witam Zamierzałem sie z zakupem od znajomego Megane 1,9DCI 1996r. przebieg 160 000, już wstępnie mieliśmy wszystko dogadane, aż tu nagle powiedział mi że wypaliło sie gniazdo zaworowe. Powiedział mi że wymieni wszystkie i dodatkowo za małą dopłata wymieni mi pasek rozrządu, za jedną robotą. I tu nasuwa sie moje pytanie, co mogło być przyczyną że w/w gniazdo się wypaliło i czy wróży to coś na przyszłość? Może to znak żeby lepiej nie kupować tego auta. Pewności nie mam czy DTI czy DCI, także jeśli sie myle to proszę mnie poprawić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!