Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

carolewicz

Nowy użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.9 dTi
  • Przebieg (tys.km)
    172000
  1. Wiązkę wymieniłem. Błąd powtarzał się i w autoryzowanym serwisie po testach z komputerem stwierdzili że błąd który się pojawia jest chwilowy, niezapamiętywany przez komputer i jest to błąd wyprzedzenia wtrysku. Ustawią więc pompę wtryskową i efekt ich pracy poznam w czwartek więc wtedy podzielę się informacjami:) Może komuś się przydadzą [ Dodano: 2009-07-28, 23:10 ] Po ustawieniu wtrysku nadal był problem i jak się okazało powodem był uszkodzony elektrozawór pompy wtryskowej. Zapłaciłem 900 zł za to cudo ale teraz śmiga tak jak powinien:) Pozdrawiam
  2. Witam. Nie znalazłem nigdzie na forum podobnego problemu więc postanowiłem podzielić się swoim i może ktoś będzie wiedział jak mi pomóc. Zaczęło się od tego że przy 140 km/h na autostradzie przy równej jedzie zapalała się na chwilkę kontrolka od diagnostyki, auto przestawało reagować na pedał gazu, zdejmowałem nogę z gazu powoli naciskałem powtórnie pedał i jakoś jechał dalej i tak co chwilę ale dało radę jechać. Podczas tygodnia może dwóch występowanie błędu zaczęło się nasilać i zaczął się pojawiać po około 30 minutach jazdy jak ciągnąłem obroty do około 2500. Auto nie chciało wchodzić na obroty i błąd zapalał się przy coraz niższych obrotach aż moją maksymalną prędkością było 60 km/h. Następnym etapem była taka sytuacja że kiedy wyskakiwał błąd i wciskałem sprzęgło samochód gasł. Problemem było odpalenie go, typowy objaw czujnika położenia wału. Na komputerze pokazało błąd czujnika położenia wału korbowego. Wymieniłem czujnik i 1,5 dnia było ok po czym zaczęło dziać się to samo tylko postępowało znacznie szybciej, bo od zapalania się kontrolki która gasła do gasnącego silnika nie trwało to już ponad tydzień tylko ponad godzinę. Wie ktoś w czym może tkwić problem?
  3. A co sądzicie o pasku rozrządu marki ContiTech? Bo obecnie mam pasek wieloklinowy tej marki i nie narzekam ale nie wiem czy w rozrządzie też się sprawdzi.
  4. Czyli nikt nie wie jak go wymontować tak?
  5. A powie mi może ktoś, jak wymontować ten zawór? Odkręcam te dwie śrubki ale nie potrafię zdjąć go z tej rurki na którą jest nasadzony. Trzeba poluzować opaskę na te rurce? Jeżeli tak to jak?
  6. Witam. W miejsce fabrycznego radia na kasety wsadziłem radio uniwersalne i nie odbiera ono fal radiowych. Przy szukaniu stacji przelatuje cały zakres i jest cisza. W poprzednim radiu odbiór był OK, a radio które montowałem w innym aucie też odbiera. Nie wiem co może być problemem. Myślałem że to brak zasilania dla wzmacniacza antenowego więc kupiłem separator ale albo źle go podłączam albo to też nie pomaga. Radio jest marki VDO Dayton.
  7. Witam. Wszyscy piszecie że jest na forum opisane jak wyjąć czujnik położenia wału a ja nie mogę się tego doszukać. Tutaj na zdjęciu jest silnik benzynowy i nie ma problemu z dostępem do tego czujnika a co zrobić w moim przypadku z silnikiem 1.9 dTi? Czujnik ten jest ledwo widoczny nie mówiąc już o dotarciu tam kluczem i wyjęciu go... Czy może ktoś być tak miły i powiedzieć mi jak to się robi? Z góry dziękuje
  8. carolewicz

    Osłona przegubu

    Witam. Mam problem, przy zmianie kół wulkanizator powiedział mi że hlapie mi smarem z przegubu, czyli mam gdzies uszkodzoną osłonę. Chciałbym zakupić nową ale występuje kilka rozmiarów. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi jaki rozmiar będzie odpowiedni do mojej fury? 1.9 dTi 98 KM rok 1997
  9. a powie mi ktoś jaką średnicę mam w wersji 1.9 dti hb z 1997 r? Czy te wewnętrne gumy też mogą powodować jakieś dziwne odgłosy gdy są wytarte?
  10. Tego to się domyślam. Ale jakie mogą być przuczyny np. za wysokiego napięcia lub skoków napięcia?
  11. Tak, przepalają się bo jak wymieniam to bańki żarówki są czarne.
  12. Witam:) Mam problem przepalających się żaróweczek w przełącznikach: sterowanie szyby kierowcy i zamykanie/otwieranie zamka centralnego. Zmieniałem 2 razy i znów się przepaliły. Za pierwszym razem dałem żarówki 12 V ale za mocno świeciły więc myślałem że spaliły się poprzez za wysokie napięcie więc kupiłem żaróweczki 14 V. Świeciły tak jak powinny, chociaż ta w przełączniku zamka centralnego jeszcze jakby ciut za mocno. Żarówki zmieniłem w obydwu przyciskach podnoszenia szyb. Za pierwszym razem obydwie się spaliły a teraz już tylko ta w przełączniku kierowcy. Co może być tego powodem? zauważyłem że spalona jest żarówka od podświetlenia pokrętła wysokości świateł.
  13. Witam. To mój pierwszy post. Próbowałem coś znaleść na mój problem w obecnych postach ale w każdym przypadku jest trochę inaczej. Mój problem polega na dziwnych odgłosach, tak jakby szmeranie z zawieszenia ale tylko w przypadku kiedy jadę po nierównej drodzę pod blokiem, czy przy ruszaniu lub hamowaniu na nierównej nawierzchni. Kiedy wpadam w dziurę podczas jazdy nie ma tego dziwnego odgłosu, tak jakby działo się to tylko wtedy kiedy pracuje prawa i lewa strona zawieszenia jednocześnie. Mam wymienione sworznie, końcówki kierownicze, i zewnętrzne gumy stabilizatora. Zastanawiam się czy może to być wina tylko wewnętrznych gum stabilizatora? Jak nie to co jeszcze może być przyczyną? [ Dodano: 2008-09-28, 10:37 ] Rocznik mojego pojazdu to końcówka 1997 roku. [ Dodano: 2008-09-29, 22:01 ] Już mam przyczynę. Nie była przykręcona dolna łapa poduszki do skrzyni biegów.
  14. Dzięki za info. Nie wiedziałem czy coś z elektryką czy ten typ tak ma ale już wszytsko jasne:)
  15. Jestem nowy, samochód posiadam od dzisiaj. Czy to normalne że w pierwszej pozycji stacyjki, gdzie działa radio, działa również nawiew?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!