Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jaro850

Nowy użytkownik
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    K7M
  • Przebieg (tys.km)
    170

Profil

  • Zainteresowania
    motoryzacja
  1. Witam Mam maly problemik z 5tym biegiem mianowicie w trakcie jazdy czasami lubi wskoczyc na pozycje "luz" pozostale biegi sa oki i po za tym zadnych usterek. Czy ktos z was mial podobny problem jesli tak to prosze o podpowiedz gdzie szukac przyczyny Dzieki pozdrawiam
  2. Witam Moje doswiadczenia ze sprzeglem w 1,6 8V zakonczyly sie jego wymiana. Po zakupie troche mnie denerwowalo twarde sprzeglo w koncu po kilku ostrzejszych odcinkach wyszlo ze "slizga" na to jest juz tylko jedno lekarstwo WYMIANA Zakupilem kpl Valeo do tego simering na wal od strony skrzyni +sobota wyciata z zyciorysu + zgrzewka pifka na "wieche" i z pomoca kumpla sukces! teraz sprzegielko jest mieciutkie jak kaczuszka (hahaha) Na poczatku nie moglem sie przyzwyczaic po tym co bylo wczesniej. Teraz jest elastyczne i naprawde bardzo miekkie. Stare jak sie okazalo tarlo nitami o kolo zamachowe docisk byl przypalony w 3ech punktach (czyli skrzywiony) Pozdrawiam i zycze powodzenia
  3. Witam W moim K7M byl problem z falowaniem obrotow! poradzilem nastepujaco: - wymontowalem silniczek krokowy(jest on na 2wie srubki nad przepustnica) i wymylem w benzynie ekstrakcyjnej pedzelkiem - zdemontowalem przepustnice i tez ja dolkadnie umylem - przeczyscilem pistoletem (wlalem do niego 0,5l benz. eks.) kanal wolnych w ktorym jest silniczek krokowy Od tego czasu zrobilem 2tys i z obrotami nie ma zadnego problemu zrobil Gdyby ktos mial chec do rozebrania przepustnicy to radze uwazac na uszczelke kolektor-przepustnica lubi sie porwac. . . pozdrawaim
  4. Witam Ja zalozylem ngk "V-line 16" silnik K7M i jak narazie jest supcio ok 2tys poprzednio byly Denso i kilka razy silknik "kichnol". Swiece BOSCHA to tylko napis jest Boscha a swieca moze byc np eyquem; poniewaz bosch zleca "grawerke" jakies firmie ktora spelnia jego oczekiwania Oczywiscie nie zapomnijcie posmarowac gwintu swiecy dobrym smarem (ja uzywam smaru na bazie miedzi z Liqui Moly ok 20pln 100mil) bo to czesto jest problemem zaniku iskry pozdrawiam
  5. Witam Piszczenie klockow jest spowodowane drganiem kloska o bardzo wysokiej czestotliwosci co powoduje pisk-tego jestem pewny na 100%. Jesli macie z tym problem rozbierzcie sobie zacisk a nastepnie: - nalezy zaczac od ogledzin klocka czy "nakladka bitumiczna"(jest to oklejna na klocku od strony cylinderka i zacisku ma ok0.5-1mm) jest OK? jesli jest zniszczona badz odkleila sie od nich czeka nas wymiana klockow - jesli klocki sa ok to nalezy rozebrac zacisk i dokladnie go wyszorowac z luznej rdzy najlepiej szczotka druciana i obstukac malutkim mloteczkiem -sprawdzic czy cylinderki sie nie zapiekaja Tansi producenci klockow stosuja niskiej jakosci nakladki co powoduje szybkie ich zuzycie i piszczenie. Naprawde po dokladnym wyczyszczeniu nie bedziecie miec problemow, a na pewno z Ferrodo montowalem ich dziesiatki i nikt sie nie skarzy tylko zwroccie uwage na wyczyszczenie zacisku/jazma. Wiekszosc z nas klocki wymiena bardzo szybko stare out nowe in 10 min i po robocie a potem sa takie efekty PS klocki Ferrodo DS2000 nie maja tych nakladek poniewaz te klocki nie maja byc komfortowe(ciche), a poza tym w samochodzie WRC czesto tarcze rozgrzewaja sie do czerwonosci (a zarazem klocek) czego tradycyjny klocek by nie wytrzymal Ps warto zwrocic uwage na prces docierania tzn delikatnie przez pierwszy km, troszke mocniej przez 2gi i tak starac sie delikatnie hamowac przez pierwsze 40-60 km. W tym czasie podczas gwaltownego hamowania (nowe klocki nie pasuja powierzchnia do tarcz musza sie "dopasowac/dotrzec") dochodzi do nieodwracalnych przypalen klocka poniewz powierzchnia styku z tarcza to tylko ok 1/3 Pozdrawiam
  6. Witam Moze masz problem z wtryskiwaczami! Przeczytaj: http://forum.axes.pl/viewtopic.php?t=1688 Moze tu tkwi szczegol Pozdrawiam
  7. Witam Polecam Kayaba; sachs! w sieci inter cars do nie dawna byla promocja (moze jeszcze jest) na sachsa 3lata gwarancji!!! to chyba o czyms swiadczy tato w MB ma kpl sachs i 3 lata i bez problemu Pozdrawiam
  8. Witam Ja polecam nadkola na tyl oprocz ochrony "przed tym co na drodze" dochodzi jeszcze element wygluszenia co sprawdzilem na niejednym autku. Tani zakup montaz przy odrobinie wlkadu wlasnego free. Mysle ze warto pozdrawiam
  9. jaro850

    Brutalna Megane!!

    ok ok ja tylko w skrocie a w miare przejzyscie chcialem przedstawic jak to wyglada z przerobka na ksenony! Mozna bardzo latwo to zrobic np kupic na allegro ale malo kto wiek jak to wglada z 2giej strony pozdro
  10. jaro850

    Brutalna Megane!!

    Niezgodna z przepisami przeróbka z halogenu do ksenonu A gdzie jest automatyczne poziomowanie - gdzie czujniki prześwitu na stabilizatorach ? Gdzie są spryskiwacze reflektorów ? . Te tanie przeróbki do ksenonów tylko oślepiają tych jadących z drugiej strony. Co do wiedzy - obszar wyładowania w palniku ksenonowym ma całkiem inny kształt niż włókno żarówki ksenonowej. Dlatego wsadzenie palnika w reflektor przystosowany do żarówki zawsze będzie powodował inne kształtowanie strumienia światła. A gdzie spryskiwacze ktore mają eliminować brud który rozpraszając wysokotemperaturowe barwowo światło powodowałby oślepianie innych kierowców. Dlaczego ? Bo krótkofalowe światło podowuje najsilniejsze olśnienie wzroku. Zaś co do certyfikatów - nie bajerujmy się: żadna tego typu przeróbka z halogenów na ksenony nie posiada homologacji europejskiej. Średnio kumaty, nieopłacony diagnosta z SKP nie da przeglądu na auto z taką przeróbką. No i na koniec - nie jestem przeciwnikiem konwersji halogenów na ksenony. Mądrze zrobiona konwersja jest OK. Jestem jednak przeciwnikiem herezji, które w efekcie prowadzą do sytuacji gdy wracając w nocy po kilkuset kilometrach trasy do domu i tęskniącej żony trafiam na barana, który wali temperaturą barwy 8000K ksenonów po oczach. Czasami takie "oświecenie" kończy się zaliczeniem czegoś na poboczu... albo kogoś.
  11. witaj zalecenia -tak gdy zacznie lac wtedy bedzesz 2gi raz rozbierac rozrzad zeby ja zmienic a jak sie uda to ta moze jeszcze ze 100tys zrobic na tej co masz pozdrawiam
  12. u mnie w reno classic z 1998 wczoraj wyjmowalem siedzenie z poduszka i napinaczem.Wg mnie nie potrzeba wyjmowac akumlatora i tak tez zrobilem u siebie. Po naprawie siedzenia i montazu w samochodzie jest OK Z doswiadczenie wiem ze obwod airbag nie jest aktrywny gdy zaplan jest wylaczony wiec tego ja sie trzymam nie walczac zaplonu gdy cos dlubie przy instalacji airbag gdy na wlaczonym zaplonie wyjmie sie wtyczke to zlapie blad wg mnie tylko blad; testowalem takie rzeczy w vw, audi wydaje mi sie ze renault ma podobnie. W grpie VW jest tak iz jesli raz zlapie blad od ukladu airbag to tylko interfejs i kasowanie bledow aktywuje uklad. pozdrawiam
  13. Hmmmm.. w MII nie mam duzego doswiadczenia ale slyszalem ze cewki lubia narobic roznych klopotow moze ktos bardziej doswadczony sie wypowie. Poczytaj jest tu kilka postow o tych nieszczesnych cewkach. To jedyne co mi przychodzi do glowy :roll: Powodzenia
  14. witam w WKiŁ napotkalem cos takiego: Chociaz w sklepie wystepuja komplety yyyy oczywiscie jesli mowa o meg1
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!