Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kudys11

Nowy użytkownik
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI - 1.9DCI Scenic I phII - 1.6 16V Laguna III phI 2.0DCI
  • Silnik
    1,9DCI
  • Przebieg (tys.km)
    220

Ostatnie wizyty

607 wyświetleń profilu
  1. Inaczej jest jechać przez godzinę A4, a co innego jechać przez 20 godzin przez pół Europy
  2. Obawiam się że 1,5dci (110KM) nawet na przelotówkach między miastowych jadąc z prędkością 110-120km może potrzebować dużo miejsca podczas wyprzedzania przecież ma moment obrotowy 240Nm 1,9dci ma moment 300Nm czyli o 25% więcej. Dla porównania teraz jeżdżę Laguną 2.0dci 150KM i momencie obrotowym 340Nm do daje tylko 13% w stosunku do 1,9dci. 1,5dci wydaje się lepszy przy jazdach typowo miejskich, na trasie jednak chyba trochę za mały silnik
  3. Witam Planuję w najbliższym czasie dokonać zakupu szczeniaczka III generacji Interesuje mnie diesel i tu mam właśnie pytanie co do silnika 1,9dci ale 120KM (bez fap) miałem w Lagunie II phI, Scenicu II phI, Megane II phI 1,5dci tylko w Clio II phII (coś koło 60KM) i Clio III phI Bodajże 96KM Chciałbym poznać opinie który silnik byłby lepszym wyborem 1,5Dci 110KM czy 1,9Dci 130KM Dziennie robię koło 100km, natomiast okres wakacyjny to wyjazdy zagraniczne długodystansowe ok 1,5 tyś.km na raz i nie chciałbym się po autostradach telepać 120 km/h Czy Scenic ma jakieś standardowe przypadłości z elektroniką? Na jakie elementy zwrócić szczególną uwagę. Z góry dziękuję.
  4. Slizgi to nie problem, trzeba tylko poczekać cierpliwie na przesyłkę (ok trzech tygodni) http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xmegane+2+solar.TRS0&_nkw=megane+2+solar&_sacat=0 Teraz gdy zrobiło się cieplej chciałem go otworzyć, jednak solar nie chce się otworzyć, słychać tylko cykanie z okolic silniczka sterującego, czyli sterownik otrzymuje sygnał. Podczas przyuczania też słychać puknięcie tak jakby dach chciało domknąć (jest zamknięty) Zero reakcji na którąkolwiek pozycję przełącznika Sprawdziłem bezpieczniki w kabinie i wszystkie są ok. Czy pod maską też jest jakiś bezpiecznik od solara? Jeśli tak to który to? Dodano: 06 lip 2016 - 22:26 Dach dalej nie działa. pozostaje mi teraz już tylko sprawdzić silniczek dachu na krótko. Czy ktoś podpowie jak podłączyć zasilanie (które piny)
  5. Zakupiłem parę miesięcy temu megane II phI z solar dachem. Podczas oględzin podczas zakupu solar nie otwierał się, sprzedający zapewniał że działał i nie wie co się stało. Udało się trochę utargować i po transakcji, okazało się że wystarczy go przyuczyć i zaczął jeździć. Teraz gdy zrobiło sie cieplej chciałem go otworzyć, jednak solar nie chce się otworzyć, słychać tylko cykanie z okolic silniczka sterującego, czyli sterownik otrzymuje sygnał. Sprawdziłem bezpieczniki w kabinie i wszystkie są ok. Czy pod maską też jest jakiś bezpiecznik od solara? Jeśli tak to który to?
  6. Mi jak przestała szyba reagować to wymontowałem ten moduł, przegrzałem wszystkie możliwe luty i poskładałem ponownie. Po podłączeniu do silniczka okazało się że reanimacja przyniosła pożądany skutek i szyba jeździła jak należy przez dwa lata, potem nadszedł czas rozstania z samochodem.
  7. Tutaj jest rozpiska z PHI: Czy ktoś dysponuje przyjaźniej opisaną rozpiską? Może ktoś pomoże w połączeniu w pary pinów krure trzeba pozamieniać aby do PHI wstawić zegary z PHII
  8. W Megane II PHII przy zegarach zastosowana została nowa kostka podłączeniowa 24 pin Poszukuję rozpiski pinów dla tej kostki Jeśli ktoś byłby wstanie pomóc byłbym niewymownie wdzięczny.
  9. A co z podmianą licznika z phI na phII? Czy piny we wtyczkach są identyczne jak w scenic-ach W ph1 i ph2 są zupełnie inne wtyczki. W ph1 jest 30 pinowa, natomiast w ph2 24 pinowa Dodano: 05 lut 2016 - 21:00 Odświeżam temat bo potrzebna rozpiska pinów w zegarach ph1 i ph2
  10. Proszę o pomoc w rozpoznaniu wtyczek. Problem jest taki że ktoś mieszał w instalacji fotela. Poduszka boczna podłączona Napinacz wystrzelony i we wtyczce opornik Pod fotelem jest jeszcze trzecia wtyczka z wpiętym opornikiem (kolor pomarańczowy), gdzie ona powinna być podpięta? Mam taki błąd w clipie: DF210 Obwód napinaczy pasów prz. klatki piersiowej Zamieszczam zdjęcie instalacji: Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76
  11. Dzięki za wyjaśnienie. Zacznę od wymiany baterii, jak to nie pomoże będę rozcinał kartę i poprawię luty. Zwarcie do masy podejrzewam klamkę pasażera ponieważ nie zawsze działa i na dodatek ma luzy. Czekam na cieplejsze dni aby rozkręcić drzwi i posprawdzać
  12. Witam Zauważyłem u mnie w samochodzie (zdarzyło się kilka razy) że czasem nie wykrywa karty, również po włożeniu karty do slotu. Po kilku minutach to mija i autko normalnie już widzi kartę. Po podłączeniu clip-a mam takie błędy (na pewno stare bo po porzednim właścicielu): DF025 - obwód anteny zewnętrznej tylnej kierowcy DF034 - antena zewnętrzna od strony pasażera DF010 - obwód zestawu wskaźników manetki pod kierownicą. Po wykasowaniu tych błędów jak do tej pory problem nie wystąpił. Czy przy słabej baterii w karcie wyświetla komunikat na zegarach tak jak w scenicu? Co może być przyczyną nie wykrywania karty, zarówno zdalnie jak i w slocie?
  13. Witam Czy jest jakaś różnica w siłownikach przy HB i kombi? Oraz czy podejdą siłowniki od innej reni, na przykład megane III Mam megane IIphI
  14. A czy przy udrażnianiu szpileczka nie ulegną rozkalibrowaniu? Tak czy siak dziś kurier dotarł z przesyłką. Wymienione i z głowy (elektryka ok). Stary wtryskiwacz leży w kartonie i w wolej chwili zobaczę do niego co było przyczyną i czy da radę coś z nim zrobić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!