Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

AJKiller

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic II Exception + Megane II Exception
  • Silnik
    1.9dCi
  • Przebieg (tys.km)
    193, 231
  1. Witam. Podepnę się pod temat, ponieważ mój problem jest z nim związany. Otóż, co może być przyczyną niedziałania / częściowego działania nawiewu, oprócz tych wymienionych w postach tego tematu? Nawiew potrafi się dać uruchomić po jakimś większym "zatrzęsieniu" pojazdem, np wjazd na tzw. "kocie łby". Jestem po wymianie tranzystora w module dmuchawy oraz samej dmuchawy na fabrycznie nową Valeo. Bez skutku. Nie próbowałem jeszcze podłączenia dmuchawy "na krótko" oraz sprawdzania miernikiem napięcia na wyjściu modułu. Czy oprócz tranzystora mocy w module mogło tam się coś jeszcze uszkodzić, co powodowałoby częściowe/tymczasowe działanie dmuchawy? Dodam, że kupiłem nową dmuchawę winiąc zjechane/zawieszone szczotki w silniku jako powód włączania się nawiewu po wstrząsach auta.
  2. No, i bądź tu "mundry" A ten żółty skąd wychodzi? Regulamin pkt. 5.9; 5.13 -Prezes
  3. Naprawdę, bardzo fajny opis i bardzo dobrze, że ze zdjęciami. Podziękowania. Ale ... Producent tych lamp podaje ich szerokość 19cm. Przepisy mówią, że minimalna odległość między lampami do jazdy dziennej musi wynosić 60cm. Pomiędzy halogenami jest chyba 96cm. Czy nie zabrakło Ci więc czasem jakiś 2cm do przepisowych 60-ciu? Chociaż, z drugiej strony, chyba drogówka nie wozi ze sobą miarek? :) Poza tym, teraz są dostępne lampy 507S. Jak rozumiem, Ty masz bez "S" (coś jak, cytuję: No faktycznie, Psikutas bez "S") :)
  4. Ja oprócz uszkodzonego czujnika mam zaśniedziałą wtyczkę czujnika. Ona powoduje spadek napięcia i rozłączanie sprężarki przez komputer.
  5. Miałem podobny problem. U mnie chodziło o to, że wariował czujnik ciśnienia. Po wymianie było ok przez kilka dni, potem znów błędy ciśnienia, chociaż te było prawidłowe. Dopiero później okazało się, że oprócz samego czujnika, szwankowała (i nadal szwankuje) wtyczka czujnika ciśnienia. Jest zaśniedziała i słabo łączy, co powoduje spadek napięcia. A wtedy komputer wyłącza sprężarkę. Sprawa o tyle kiepska, że jeszcze nie udało mi się kupić takiej wtyczki - wszyscy oferują same czujniki.
  6. Mi padł oryginalny (Scenic II, klima auto). Mechanior wymienił mi na inny od Zafiry 2. Podobne te "żyją" kilkukrotnie dłużej niż oryginały Renault. Regulamin pkt. 5.13 P_r_z_e_m_o
  7. Jak sobie wyobrażasz jazdę w dzień na "długich"? To należy rozumieć tak, że światła do jazdy dziennej muszą się same wyłączać po włączeniu świateł mijania lub drogowych lub przeciwmgielnych, ale z pominięciem sytuacji, w której dajesz komuś krótki sygnał "długimi", że np. drogówka stoi z radarem. Czyli światła dzienne muszą gasnąć nie od razu po włączeniu innych świateł, lecz z pewnym opóźnieniem, powiedzmy 1-3 sekund.
  8. A może wie ktoś, na których pinach (w samej kostce włącznika) jakie powinno występować napięcie? Mi po podłączeniu miernika pod piny żarówki pokazuje coś poniżej 1V. Już nie ważne. Dałem czerwone diody + rezystor 1k. Świeci OK.
  9. Udało się coś znaleźć (LED-owy zamiennik)? Bo zysk z mniejszego obciążenia też jakiś będzie.
  10. A czy myślał ktoś kiedyś o jakimś "sweterku" (otulinie) na aku, żeby w tych naszych mrozach nie marzł za bardzo? Słyszeliście kiedyś o czymś takim?
  11. Dzisiaj mi też padł aku (autko 3-letnie). W tej chwili ładuje się w piwnicy. Mam nadzieję, że to pomoże. Aku jest oryginalne, i tu uwaga: 70Ah/720A :shock: Sporo, jak tak czytam Wasze posty. Może dlatego mi padł przy pierwszym przymrozku? Mało jeżdżę, bo dużo nie potrzebuję (co nie znaczy, że bym nie chciał ;-) ) Jeśli ładowanie nie pomoże, trzeba będzie wydać parę setek na nowy :cry: [ Dodano: 2008-11-23, 17:54 ] No i gitara. Aku naładowany, Scenic odpalił od pierwszego ,ale... no właśnie. Nie znika kontrolka SERVICE i P (hamulec parkingowy). Nigdzie na forum nie znalazłem tego objawu, a w instrukcji stoi: "Udaj się do autoryzowanej [bla bla bla]". O co tu chodzi Poradzicie coś
  12. Mam ten sam problem (tyle, że z lewym lusterkiem), ale w Scenicu z 2005r. Jak w nim mogę to sprawdzić?
  13. Podepnę się, jeśli pozwolicie. Autko mam od kilku dni (i tutaj wszystkich witam), a chciałbym w nim zmienić radio, które kupiłem 2 miechy temu do poprzedniego auta. Jest to Blaupunkt Brisbane SD48. Jak wygląda sprawa obsługi w Scenicu 2005r? Chodzi mi o kierownicę i wyświetlacz, oczywiście. Pozdrawiam, Killer
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!