Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wwwieprzu

Użytkownik
  • Postów

    156
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane hatchback
  • Silnik
    1,4
  • Przebieg (tys.km)
    100

Ostatnie wizyty

508 wyświetleń profilu
  1. Witam mam szybkie pytanie czy kolektor sportowy z megane sedan ph1 1,6 przypasuje do mojej hatchback 1,4e E7J ? niestety nie znam oznaczenia silnika 1,6 :-( prosił bym o szybką odpowiedź gdyż czas mnie nagli co za tym idzie możliwość kupienia go foto poglądowe kolektora dla znawców silników: patrzałem na allegro na zwykłe kolektory niby sprzedają zwykłe które mają pasować i do 1,4 i 1,6 ale wole się upewnić pytając was (mod team przepraszam za temat w dwóch miejscach ale tyczy się i 1,4 i 1,6)
  2. A ma ktoś może zdjęcie rozłożonej na części belki-> zawieszenia rurowego ( co prawda mam schemat z książki ale normalne zdjęcie było by lepsze) . Ja nie do końca ogarniam działanie belki skrętnej . Po zewnętrznej jest wieloklin który zamocowany jest w belce a jak wygląda wewnętrzna część drążka? I gdzie on właściwie wchodzi , zazębia się o drugi drążek przechodząc przez łożysko czy co? Co powinno się stać z autem po wyjęciu drążków i zamontowaniu amortyzatora? pozostanie na tym samym poziomie czy będzie obniżone?
  3. Witam wszystkich znajomy podpuścił mnie do lekko zakręconego pomysłu mianowicie chcę w megance zamontować Air Ride czyli zawieszenie pneumatyczne 0:46 pokazane jest jak to działa w megane coupe , ogólnie sprawa z ogarnięciem tego jest prosta zasada jest taka że zamiast sprężyny wkłada się poduszkę pneumatyczna o ile z przodem nie mam wątpliwości to z tyłu zaczynają się schody i tutaj pytanie do was , z tego co wiem to w megane substytutem sprężyny jest właśnie belka ( moja jest dwu drążkowa ) co powinienem zrobić:-wyciągnąć na stałe drążki (wstawić amortyzator zintegrowany z poduszką pneumatyczną) -czy tak jak przy obniżaniu na belce obniżyć o kilka "ząbków" do maxymalnej gleby np. -100mm (a po napompowaniu poduszki zawieszenie było by np. takie jak seria ) czy nic się z drążkami nie stanie nie połamią się jeśli będą w takich dużych przedziałach pracować w tym przypadku 10cm lub więcej -jeśli macie inny pomysł to proszę pisać każda rada się przyda btw. sory za link ale tak poglądowo wygląda amortyzator zintegrowany z poduszka pneumatyczną i takie coś bym montował u siebie ; http://sklep.tir-parts.pl/index.php?main_p...age&pID=142
  4. trochę się tego szlamu nazbierało pod korkiem ale wyczyściłem i zobaczę za jakiś czas czy znowu się pojawi co do oleju to ELF COMPETITION STI 10W40 czyli to co fabryka lała , co do odmy to mam osobny filierek zrobiony coś jak stożek w dolocie , musze zobaczyć jak tam jego kondycja i czy też mocno ubrudzony:P
  5. witam czyszcząc dzisiaj silnik w Renacie zauważyłem że pod korkiem oleju jest lekko żółtawa maź (ludzie to nazywają smalcem mlekiem lub jeszcze inaczej) , objaw częsty przy tym jak uszczelka w aucie siedzi tyle że u mnie nic szczególnego z autem się nie dzieje moc bez zmian spalanie też oleju nie bierze wszystko w normie , jak najszybciej sprawdzić czy to uszczelka? słyszałem opinię że może to być efekt jazdy na krótkich trasach w sumie w moim przypadku by się to zgadzało bo robię odległości w granicach 5-7km (na uczelnie i a po paru godzinach powrót wiec silnik na dobrą sprawę nie zdąży się dobrze zagrzać przy obecnych temperaturach ) jaka wasza opinia? spotkał się ktoś z czymś takim?
  6. moim zdaniem do ph2 ładniejsze , co to tych z ph1 to jak bym miał takie to postarał bym się wrzucić do nich jakąś soczewkę np. z passata b5 lub jakiegoś mercedesa + gładkie szkła a nie ryflowane i czarny odbłyśnik i mogło by być całkiem fajnie , żeby kierunki były na równo z błotnikiem to można np. z plastiku wyrzeźbić lub szpachla :)
  7. uwierzcie da się niżej zresztą na następny sezon wam pokaże co do malowania dokładki to jak ktoś jeździ na seryjnym zawiasie to polecam bo ładniej wygląda i rzeczywiście przedłuża zderzak , jeżeli ktoś ma auto na glebie to zdecydowanie odradzam bo wywalona kasa w błoto , u mnie malowanie poszło by się .... po pierwszym wjeździe na podwórko andrzej27r, musiałeś obcinać dokładkę z espace czy pasowała na długość?? bo od lagi trzeba było podciąć
  8. wszystko zaczeło się od tego że rdza zjadła mi wlew paliwa i trzeba było wspawać kawałek ze zdrowej megi . Do spawania trzeba było wyłączyć akumulator i tak tez zrobiliśmy , auto stało na odpiętym acu jakies 2 tygodnie , wczoraj próbowaliśmy odpalić ale zdechł acu , no to kabelki od drugiego auta i próbujemy , zaczeła kręcić ale nie mogła zaskoczyć , no to na hol niestety to tez nic nie dało :-( po jakiejs 1,5 h walki zdezygnowany postawiłem auto pod płot i czeka na wyjaśnienie tej sprawy dlatego prosze o jakieś rady co mógłbym zrobić , aha auto ma immo ale chyba jest ok do jak "strzele" kluczykiem w lusterko to dioda od immo gaśnie i jest tak jak było zawsze prosze o szybka odpowedz jesli ktoś wie co może być :) (temat był w innym dziale , w którym podpiołem się pod inny podobny temat ale prezes napisał że " Diesel troszkę inaczej odpala niż benzynka :) W temacie dieselka piszesz Patrzaj na profile." wiec załozyłem nowy temat .
  9. żeby nie zakładac nowego tematu podepne się pod ten bo mam cos podobnego auto kręci ale nie chce zapalić megi I ph1 1,4e : wszystko zaczeło się od tego że rdza zjadła mi wlew paliwa i trzeba było wspawać kawałek ze zdrowej megi . Do spawania trzeba było wyłączyć akumulator i tak tez zrobiliśmy , auto stało na odpiętym acu jakies 2 tygodnie , wczoraj próbowaliśmy odpalić ale zdechł acu , no to kabelki od drugiego auta i próbujemy , zaczeła kręcić ale nie mogła zaskoczyć , no to na hol niestety to tez nic nie dało :-( po jakiejs 1,5 h walki zdezygnowany postawiłem auto pod płot i czeka na wyjaśnienie tej sprawy dlatego prosze o jakieś rady co mógłbym zrobić , aha auto ma immo ale chyba jest ok do jak "strzele" kluczykiem w lusterko to dioda od immo gaśnie i jest tak jak było zawsze prosze o szybka odpowedz jesli ktoś wie co może być :)
  10. przy 9j z tyłu i et 35niestety będze mi obcierać koło o amortyzator , co do podgięcia i zaklepania rantów w nadkolu nie mam wątpliwości że będe musiał to zrobić chodzi mi o to tylko że boje się że mimo tego zabiegu dalej będe obcierać a chciałbym tego uniknąć a jakby tak dodatkowe odboje na amortyzatorze zamontować?? dodam że to hatchback
  11. pytanie jak w temacie jak utwardzić tylne zawieszenie w megane?? na dobry początek chyba najlepiej jakis sportowy twardszy amorek ale co jeśli to nie pomoże i chciałbym żeby było jeszcze twardziej jest jakis sposób?? pytam bo na wiosne w megance pojawią się nowe fele 16x9j et 30 i tutaj pytanie co zrobić żeby nie obcierały mi koła przy większym obciążeniu z tyłu ktoś ma jakis pomysł??
  12. orientuje się ktoś czy można gdzieś dostać elementy zawieszenia do renault wykonane z poliuretanu? są firmy które robią na zamówienie po przysłaniu wzoru , ale indywidualne zamówienie jest dośc drogie dlatego pytam czy gdzieś można dostać gotowe i w jakich cenach:P btw . ewentualnie byłby ktoś zainteresowany zakupem grupowym ,np. tuleji wachacza , gum stabilizatora itp. ??
  13. czyli przy takim et będzie mi o amortyzator ocierać a nie o błotnik tak?? jaka grubośc dystansu była by odpowiednia żeby o nic nie tarło ani o amor ani o błotniki??
  14. witam no wiosnę chciałbym zmienić felgi w renacie na 16 tyle że 7,5 na przód i 9 j na tył i moje pytanie czy 9j przy et30 podejdzie do 1ph1 na oponkach 215/40/16 ?? bo mam okazje kupic coś takiego w dobrej cenie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!