Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Haczyk

Nowy użytkownik
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    0

Ostatnie wizyty

404 wyświetleń profilu
  1. Witam

    Czy udało sie Panu rozwiązać problem z gaśnieciem samochodu oraz spadkiem mocy po wrzuceniu biegu i wcisnieciu gazu? Mam ten sam problem i nie moge znależć co sie dzieje.

    Pozdrawiam Czechu1991

  2. ktoś wie może jak wyjąć klamkę w Megane II z 2003r? zdjąłem tapicerke, zdjąłem linke, ale co dalej? nie widze tam żadnych śrub, wkrętów itp. jakiś patent na to jest?
  3. nie tarcza sprzęgła a docisk i tłumiki ktore są w nim wbudowane, to te sprężynki dookoła docisku. ja miałem to samo i po wymianie kompletu tj tarcza, docisk, łozysko, pomogło. pzdr
  4. no a mozliwe ze immobilaiser? z tego co wiem to zalany nie był, czyszczony przesadnie też nie jest. normalna eksploatacja. garażoawany. a usterka nasiliła sie podczas tych upałów ostatnich.
  5. czujnik wałka rozrządu był wymieniany, wlasnie ze względu na szarpanie i brak mocy. teraz gubi obroty, czyli obrotomierz spada do zera, silnik normalnie pracuje, tzn pracował, a po gwałtownym dodaniu gazu, obrotomierz znowu działał. po pewnym czasie, tj po kilku takich cyklach gubienia obrotów nie działał licznik spalania paliwa, zasięgu itd. teraz samochód podczas zadju poprostu gasł i nie było możliwosci uruchomienia, to podczas dużych upałow. i ostatnio jak jechałem, zupełnie mi zgasł i nie moge go uruchomic. komputer wskazał wlasnie na czujnik położenia wału korbowego. poza tym, zawór oparów par paliwa. i to tyle z błędów. w tej chwili auto unieruchomione. raz kiedy nie mogłem uruchomic silnika wyskoczył mi komunikat o uszkodzeniu immobilaisera. samochód cały czas kręcił, ale nie mógł zaskoczyc. tak jakby nie podawał paliwa, albo iskry.
  6. czujnik położenia wałka rozrządu był zmieniany już. mój ojciec zastanawia sie czy to przypadkiem immobilaiser nie blokuje paliwa?
  7. ktoś wie ile powinna wynosić rezystancja tego czujnika? bo podczas diagnostyki komputer wyrzuca mi błędy z tego czujnika, kupiłem nowy i ma dokładnie taki sam opór jak stary, czyli 250mohm, w serwisie oczywiście nie wiedzą, ale mechanicy mówią ze conajmniej 800mohm powinien miec taki czujnik. a wiem ze cos nie tak z tym czujnikiem bo gubił mi obroty podczas jazdy, a ostatnio zupełnie zgasł i nie było możliwości uruchomienia samochodu.
  8. dzięki za konkretną odpowiedź, faktycznie o tym nie pomyślałem a może pomóc. pzdr.
  9. witam, mam problem z przyciskiem start stop. nie zawsze chce odpalić po nacisnięciu. karte czyta, czyli immobilaiser jest ok. bateria w karcie tez ok. natomiast zdaza sie ze przez 15 czy 20 minut nie moge uruchomic samochodu. czy do wymiany jest ten przycisk? problem nasila sie podczas wysokich temperatur.
  10. witam, mam problem ze swoim autkiem. na diagnostyce wyszło ze jest to elektrozawór pochłaniacza par paliwa. czy możliwe dla takich objawów: -problem z zapalaniem, długo kręci żeby zapalić, głównie na zimnym silniku, na ciepłym właściwie bez zmian; -podczas przyspieszania co jakieś 1 tyś obr jakby odcinał paliwo, kompletny brak przyspieszenia i po krótkim czasie dopiero wraca do normy i tak co chwilkę. jak jadę ze stałą prędkością jest w miarę ok. - nieważne z jaką prędkością obrotową jadę podczas przyspieszania zauważalny jest brak mocy na diagnostyce pokazał jeszcze błędy związane z przepustnicą i czujnikiem położenia pedału gazu. btw, wspomniany pochłaniacz jest delikatnie uszkodzony, ale pytanie czy to może być przyczyną tej usterki, bo sam pochłaniacz w serwisie 250zł na allegro znalazłem za 70zł. ale nie chce sie w koszta bez sensu pakować.
  11. ja miałem bardzo podobne objawy i bardzo pomogła wymiana końcówki drążka kierowniczego. zauważyłem ze samochody te są bardzo wrażliwe na zawieszenie, wszelkie luzy przynajmniej u mnie, objawiają się właśnie w ten sposób, ze podczas ruszania czuć szarpnięcia. teraz planuje zmienić sworzeń wahacza bo też luzy :/ ale co do sprzęgła to też bardzo możliwe, tzn u siebie też zmieniałem i u mnie bardzo zniszczone były tłumiki drgań na tarczy sprzęgła, to te sprężynki. i po wymiania właśnie kompletu sprzęgła|( tarcza+docisk) + uszczelnienie skrzyni, niestety pojawiły się wycieki, ale już ok no i po wymianie właśnie wspomnianej końcówki było naprawde przyjemnie. więc sprawdźcie zawieszenie dokładnie. u mnie pomogło. pozdrawiam.
  12. mam swój warsztat wiec wszystko właściwie za free, co prawda zajmujemy sie ciężarowymi głównie, ale osobowe to tez nie problem sprzęgło ok 300zł bez łożyska, bo było wymieniane kilka miesięcy temu, jezeli masz hydrauliczne to ok 500zł więcej. i podejrzewam ze wymiana sprzegla w serwisie to ok 1000zł, ale tu strzelam, sporo pracy przy tym jest. masz racje przemo, napisałem ze chodzi o czujnik polozenia tłoka ponieważ tak wskazywał komputer diagnostyczny. zabrudzony był dokładnie czujnik poozenia wału korbowego, tuż nad skrzynią z prawej strony silnika, nad kołem zamachowym. pzdr
  13. rozrząd był absolutnie dobrz ustawiony, problem był zupełnie gdzie indziej. odpaliliśmy samochód uzywając samostartu, preparat który ułatwia rozruch cięższych maszyn. i dalej eksperymentalnie "zaślepialiśmy" przy pompie wtryskowej przewody aby sprawdzić czy wszystkie wtryski pracują, okazało sie ze 3 i 4 nie pracuje, po regeneracji wtryskiwaczy wszystko chodziło bez problemu, odpalił za pierwszym razem. tak więc w tym przypadku nie pomógł niestety tak lubiany przez wszystkich komputer diagnostyczny, to ze pokazywał błędy na 3 i 4 cylindrze jeszcze o niczymy nie świadczyło, ale przynajmniej sie upewnilismy ze to chodzi o te dwa wtrsykiwacze. tak więc już wszystko naprawione.
  14. wszystkiemu było winne uszczelnienie skrzynie biegów, uszczelniacz prz łozysku wyciskowym był nieszczelny, przez co zabudził sie czujnik polozenia wałka rozrządu. zmieniałem sprzeglo i przy okazji wlasnie to wyszlo. zdjecie czujnika dołączam. w tej chwili uszczelniacz wymieniony, sprzęgło kompletne również, czujnik pzeczyszczony i jak ręką odjął, normalnie nie ten samochód jeszcze tylko pozostał sworzeń wahacza i będzie jak nówka
  15. witam, problem z renault kango, silnik 1,5 diesel. czy ktos wie jak ustawic tam rozrząd? tzn chodzi u synchronizowanie pompy paliwowej z pozostałym rozrządem. czy mam sie sugerowac tymi piałymi oznaczeniami na pasku rozrządu? w tej chwili zalozylem zupelnie na chybil trafil i dziala tylko na dwoch cylindrach, pierwszym i drugim, nie reaguje na pedal gazu, są stałe obroty. pracuje równo, ale tylko na dwóch cylidrach. jest po awarii koła pasowego, zerwało cały rozrząd i zniszczyło głowice :/ please help
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!