Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jarciu1111

Nowy użytkownik
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.6 K7M
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. ja tam zawsze ustawiam na mijanie czyli np w pierwszym cylindrze mija sie wydech ze ssącym ustawiam oba zawory w 4 cylindrze... mijają sie zawory w 2 cylindrze ustawiam 3 cylinder i odwrotnie... pierwszy z czwartym drugi z trzecim. mijaniem nazywam zawór bodajze wylotowy kończy sie zamykać i w tej chwili zaczyna sie otwierać ssaćy jesli dzieje sie to na 1 garku wtedy na 4 jest praca i mozna rególować... prosciej nie potrafie.....
  2. imie ojca i syna 1000zł masz silnik 8 zaworowy k7???? podjedż do mnie nie całe 100zł pasek geates chyba lepszego nie ma rolke skf też niecałe 100zł pompa wody 150 zł to jest 350 zł grubo zaokraglone jeszcze ci koncentrat zaleje jakiej tylko chcesz firmy 400 zł za częsci a w tym silniku robocinzna powinna kosztować max 200zł bo tam na prawde nie ma sie przy czym narobić . nie mowie oczywiscie o serwisie. mowa o silniku 1.6 8zaworowy ostatnio robiłem to jeszcze wymiana oleju filtrów świec i regulacjia zaworków w tych pieniądzach.
  3. harta sobie darujcie w kazdej postaci ... nie wazne pompa łozysko czy tez końcówka bąz swożeń. nawet filtr powietrza tej firmy potrafi byc ciutke wiekszy i nie wchodzi w obudowe.
  4. naturlich podaj dokładnie jaki silnik jaka skrzynia i o ilo pinową kostke ci chodzi mam rozumiec ze wyszły ci kable z kostki.. tak?? kolorów na pamiec nie znam ale lukne na schamata i ci podam
  5. ouuuu fuck chyba ze pokryjesz mi za wycieczke to ci oblukam. masz dojscie do kanalu??? bądz jakiegos najazdu????
  6. napisz skąd jesteś jak radzi ci szefo wyzej. zawsze jak ktoś luknie to chociaż poradzi mechaniora. był bym bardzo ostrożny co do wymiany skrzyni bądz jej naprawy. stawiam tu raczej na ten mechanizm wybierania biegów który jest pod skrzynia . widoczny najlepiej z kanału. kiedys w megane diesel walczyłem z ustawieniem tego aby wszystkie biegi ładnie wchodziły. dopiero po wymianie tylnej poduszki silnika szlo to ustawić. jest tam duze pole manewru do regulacji w twoim silniku równierz. badz ostrozny z tym mechanikiem nie wiem czy cie nie naciąga. skrzynia tak szybko nie siada.
  7. ale wajcha od biegó lata luzno czy stoi w miejscu i nie daje sie ruszyć. jesli wajcha lata luzno znaczy cos sie urwało od wybieraka. jeśli stoii sztywno i nie mozesz nią ruszyć najprawdopodobniej przykleszczył sie bieg w skrzyni . auto jedzie do tylu jak puscisz sprżegło???? bez kanału sie nie obedzie moze tylko mechanizm sie przyblokował np weszy 2 biegi albo moze cioś w skrzyni. opisz dokładniej.
  8. lepiej zregenerować koszt podobny do uzywki a pewnosć o sprawnosci bezcena
  9. nie jest to wina ani termostatu ani na pewno wentylatora . termostat jesli sie w ogóle nie otwiera to obiaw bys miał takie iż, normalnie nagrzewała by sie tyle co zawsze a pózniej w chwili kiedy powinien sie otworzyć zaczeła by wzrastać temperatura wiecej. wentylator nie sposób aby właczył sie zimą chyba ze w duzym korku podczas dłuzszego postoju. na moje oko. opcjia delikatniejsza padł czujnik od temperatury, bądz opcija gorsza uszczeleczka pod głową .przedostaje sie kompresja do układu chłodzenia wypiera płyn z głowicy jest go mniej przez co momentalnie osiąga temp. narazie to poczatki wiec innych obiawów nie masz. sprawdz czy na odkręconym korku od zbiorniczka płynu po przegazowaniu podnosi sie stan
  10. śmiem tak twierdzić iz,zmienialem kompy. juz tłumacze: ze scenika przekładałem do checzbeka myslałem ze, sa takie same silnik. o tym ze,sie myliłem przekonałem sie dopiero przy wymianie paska. auto odpaliło chodziło prawidłowo. na chamowni nie byłem wiec mozliwe ze są inne mapy. teraz: jezeli kupiłeś silnik bez osprzetu poprostu zakładasz kolektory listwe czujnik wału i tem silnika od swojego do nowego i odpalasz!!! po co zmiana kompa jesli osprzęt jest twoj. jezeli kupiłes z osprzętem w co wątpie tez nic złego bo wszystko jest to samo i zostanie ci na częsci wieksza moc inny wałek itp.. tym samym ciutke wiecej paliwka. ecu ma adaptacjie wiec sie dostosuje . sąda zbada spalinki mapy wtrysku sie dostosują . jesli jednak mi nie wierzysz i chcesz bardzo zmieniac ecu licz sie z tym ze samo wpięcie kompa nic nie da blokuje go imo. albo sciągasz to w pizdu(sam tego nie zrobisz) albo kupujesz kompa z kluczykiem stacyjką pętlą centralką dodatkowy koszt. po co???? nie utrudniaj sobie zyc ia. składaj wsio odpalaj i ciesz sie autem.. a no i nasłu[ciach] pukającego wałka hehe który slychać w kazdym k7m pozdro jarciu1111, mylisz się zmiana komputera jest również wymagana bo przy 1,6 K7M702 powinien być komputer o numerze 7700865810 przyjacielu robak . po co mu inny komp jesli wszystkie klamoty ma od swojego. nawet jesli ...to te silniki mają identyczny osprzęt elektryczny. roznica numerow moze byc spowodowana tak jak mówiłem wieksza moc silnika inny wałek wiec tym samym dłuzszy czas wtrysku ciutke czy kąt inny. jednak ecu ma autoadaptecjie wiec dostosuje sie do warunków. nie chce ciebie pouczać bo jesteś tu moderatorem i mozesz mnie usunąć ale serio nie potrzeba mu kompa
  11. a przepustnice czyściłeś ???. cos mi tu wyglada na zawór rególujący ciśnienie na listwie paliwowej bądz słaba juz wydolność pompy. sprawdz jeszcze czujnik temperatury.ta mułowatosć powyzej 2500 to raczej układ paliwowy
  12. sucho jak pieprz powinno być jak juz bedzie luz , który to pewnie mechonior wyczaił ręką to za pozno!!! tylko czekać jak ktoraś z łopatek wpadnie gdzie nie trzeba. ustawienie rozrządu nie ma tu nic do rzeczy. najprawdopodobniej poleciały pierscionki w turbinie zrób najpier to a pózniej obserwuj co dalej
  13. tylko zwróć uwage czy wymieni ci tylko spuszczając stary i nalewając nowy. wtedy wymiania nawet nie 50% oleju zalezy od budowy skrzyni . pozostaje w kanałach sprzęgle w chlodnicy i węzach. poprawna wymiana odkrecasz powrót z chłodnicy oleju i odpalasz na chwile auto w pozycji N zlatuje brudny tym samym dolewasz na jego miejsce nowy i tak do puki nie zacznie lecieć czysty. pózniej wachlujesz biegami i robisz kontrole poziomu na N. wątpie aby komuś chciało sie to robić.http://www.automat.pl/pdf/statidyn.pdf wiec lepiej przy twoim przebiegu sprawdz poziom i ewentualnie dolej. pozdro
  14. sprawdz wszystkie kostki (połączenia elektryczne) dochodzące do skrzyni. poziom oleju sprawdzasz na odpalonym silniku, dzwignia w pozycji bodajrze N schodzisz do kanału odkręcasz korek ,sprawdzasz ewentualnie dolewach. chodzi o to ze układ wtedy jest napełniony przez pompe jest tak zwany obieg . wymiana oleju równierz powinna odbyć sie przy uruchomionym silniku,nie chce mi sie za bardzo opisywać jesli bedziesz zainterenowany napisz. chodzi o to ze spuszczając i zalewając nowy całego nie wymienisz. przy twoim przebiegu stawiał bym na połaczenia elektryczne nie zaszkodzi podpiąć sie pod kompa moze być wadliwy jakiś elektrozawór, jezdząc z tym mozesz coś wiecej uszkodzić. to bardzo zmyslny ale zarazem delikatny mechanizm a jesli francuski na dodatek to chyba nie musze kończyć. pozdro Błagam, zacznij po naszemu pisać bo nie idzie ciebie się zrozumieć.
  15. oczywiscie ze albo ciebie nacioł albo sam nie wiedział co zakłada. jak nie raz widać nawet najlepszy diesel lubi sobie przykopcić co za tym idzie wszystkie sadzed leca sobie przez cały wydech i albo wylecą albo zatrzymają się jak u ciebie w końcowym tłumniku. taki tłumnik od diesla rózni sie przede wszystkim tymi otworami w rórce ktora jest w srodku niego.SA WIEKSZE. u ciebie poprostu sie przytkały juz deczko. moze to byc rowniez uszkodzony katalizator i gdzieś przytyka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!