Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Boski

Użytkownik
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic III ph II 2015
  • Silnik
    Limited 1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    0

Ostatnie wizyty

730 wyświetleń profilu
  1. Witam! Mam problem z ubytkiem płynu hamulcowego. W ciągu kilkunastu miesięcy co jakiś czas pojawiał mi się komunikat "usterka układu hamulcowego". Wystarczyło dolać płyn i było po problemie. Z pół litra przez 2 lata wlałem. Nie myślałem gdzie to uciekać może, korek od wleu ma uszkodzony gwint. Ale na wiosenne porzadki podnoszę klapę od schowka w podłodze przy kierowcy, a tam kałuża! Na 1/3 palca się nazbierało. W schowku od strony pasażera sucho. Wygląda jak płyn hamulcowy, w konsystencji to samo. Co się zepsuło i jak to naprawić? Z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc.
  2. Panowie, podepnę sie z moim akumulatorem. W moim Scenicu 1.6 16V Benzyna z 2015 roku (scenic III phII) mam o dziwo oryginalny od zakupu nowego samochodu akumulator 60Ah, 510 A (długość 24 cm). Konfigurator przewiduje dla mojego samochodu akumulator od 50 do 53 Ah i 450-480 A. Do tego w wymiarach długości 21 cm. Samochód garażowany pod gołym niebem, nie miałem z nim nigdy problemów, podładowywany zawsze przed zimą. No ale powoli kończy się aku i myślę o nowym. Czy mam brać mniejsze akumulatory takie jakie przewidują, czy mogę zapakować sobie 60Ah i 540 A ? Myślałem o varcie Blue Dynamic 560 127 054 Ten akumulator w konfiguratorze wyskakuje pod model scenica 2.0 16V. Czy w moim samochodzie nie będzie z nim problemu? Czy bardziej brać mniejszego niż ten co był obecnie? I jeszcze jedno. Jak wymontować stary aku? Tam od plusa odkręcać tę nakrętkę za obudową akumulatora z tyłu, co by kabel plusowy podnieść?
  3. Wczoraj bylem w ASO (sobota) mieli wyłączyć czujniki ciśnienia, ale nie było elektryka nie wiedzieli jak, nie wyłączyli. Czzujnik ciśnienia w kole pokazywał 1,3, więc powinien być kapeć a nie było. Wg serwisu, wszystkie koła były niedopompowane, a miesiąc temu i tak pompowałem na orlenie i było ponad 2. Co najlepsze, komputer błędów nie pokazywał, mimo że od 2 miesięcy jeździłem z komunikatem "przebita opona". Na serwisie nie wiedzieli skąd to, ale o dziwo błąd się skasował i obecnie wszystko jest ok. Nikt nie wie co się stało, ale jest już ok. baterie są dobre
  4. Nie wiem. To samochód żony, a ja nie chcę jeździć za nią do wulkanizatora aby sie bawił. pozbywam sę pikania i tyle.
  5. to może czas najwyższy aby zdechły ? U mnie od czerwca jedna opona pokazywała że jest niedopompowana. Obecnie od grudnia jak temperatura niższa, wyskakuje komunikat że przebita. Podpompowanie nic nie daje. W serwisie powiedzieli że mogłem uszkodzić o krawężnik lub o coś. Ale powiedzieli tez że w naszych modelach (rocznik 2015) można jeszcze wyłączyć je przez komputer. Jadę na wymianę za 2 tygodnie i każę to wyłączyć. Fajne to i przydatne, ale jak za pół roku inne koło wyskoczy z takim komunikatem to nie będzie mi się chciało co chwilę jeździć i wymieniać. wszystko out.
  6. Samemu tę pompkę da radę wymienić czy musi serwis? Nie widziałem wcześniej podobnych problemów jak mój na forum.
  7. Witam! Podczas sprzątania samochodu, okazało się że w schowek pod siedzeniem pasażera jest mokry od płynu. Nie był mokry od wody na pewno, bo w lepkości i smaku był to płyn. Płyn bezbarwny. Samochód dzień wcześniej zrobił ponad 400 km. Podejrzewam płyn hamulcowy bo co jakiś czas muszę dolewać płyn hamulcowy gdy wyskakuje mi komunikat "usterka układu hamulcowego". Tydzień temu podlewałem pod korek bo komunikat wyskoczył, a dziś po zrobieniu od tamtego czasu około 1000 kilometrów, jest już w połowie miarki. myślałem też o klimie ale napełniałem ją dwa lata temu, więc już tak dobrze chłodzić nie musi. Mam tak od ponad roku. W lutym samochód był w ASo na wymianie oleju itp, też mieli to sprawdzić i stwierdzili że wycieku żadnego nie ma. Prócz schowka mokry był też pedał sprzęgła. W tym modelu nie zauważyłem zbiornika układu wspomagania kierownicy, bo chyba tam hamulcowy odpowiada za te dwa elementy (o ile się nie mylę, to mnie poprawcie). Jakie rady i uwagi co mogło się zepsuć, w co celować? pozdro
  8. Witam! Dziś moja wspaniała żona miała małą stłuczkę na parkingu. Zderzak źle nie wygląda, udało się go trochę naprostować. Tylko ta czarna zaślepka od światła dziennego i halogena jest dosyć powyginana i trzeba ją wymienić. 1. Ty można ją wymienić samą czy trzeba z tą srebrną obwódką razem? 2. Czy to tylko na wciski jest, czy jakieś wkręty? 3. Powiązane to jakoś jest ze światłami? 4. Sam dam sobie radę czy raczej bez serwisu się nie obędzie? Pozdro!
  9. Blokada kosztowała mnie z założeniem 830 zł. Sama blokada z salonu 400 zł netto + vat 89 zł. (z faktury) Tylko że ja to robiłem przez autoryzowany salon Renault, więc i koszt duży. Na allegro taka blokada stoi po 320 zł.
  10. No i zamontowałem w scenicu autoalarm i blokadę skrzyni bear-lock. Koszt łaczny 2.500 w serwisie. aniea, mój scenic w deadlock zaopatrzony nie jest. karilo, faktycznie, komputer nie rejestruje wpięć i wypięć. Jest tylko informacja systemowa o błędach, czy serwisach (info z salonu). Śpię trochę spokojniej i mam nadzieję że naklejka z niedźwiedziem na drzwiach, spowoduje że jednak złodzieje będą omijać scenica. W końcu to tylko scenic a nie bmw X5.
  11. O i czegoś takiego szukałem. Zamontuję sobie jeszcze blokadę skrzyni biegów. W końcu to scenic a nie BMW X5, to kto normalny będzie dążył do tego aby uprzeć sie na ten typ. A pozatym, czy w serwisie będą widzieć, kto się kiedy podłączał do samochodu? I czy jest możliwość zablokowania dostępu do samochodu dla danego komputera?
  12. A czy montując sobie dodatkowe zabezpieczenia, nie stracę gwarancji?
  13. Witam panowie! Dziś w nocy ktoś próbował ukraść mi scenica. Wybił małą trapezową szybkę przy lusterku i otworzył sobie drzwi od środka. Wyłamali mi półkę na napoje by dostać się podpięcia do komputera. I to by było na tyle. Nie wiem czy się podpięli, czy nie ten kabel wzięli, ale samochód na szczęście nie odjechał. Jedno mnie strasznie niepokoi, a jest to fakt że wystarczy zbić szybę od zewnątrz i od środka otworzyć sobie samochód. Czy jest możliwość, aby nie szło otworzyć drzwi od środka mimo zamkniętego samochodu z zewnątrz? Czy można to jakoś w komputerze zaprogramować? Trochę człowiek nerwowy jest teraz, więc w salonie renault dla spokojnego snu zamontują mi autoalarm. Czy nie stracę gwarancji jak będzie grzebane w samochodzie i montowany autoalarm przez autoryzowany salon? I jakie zabezpieczenie najlepiej radzicie do dodatkowego zamontowania? (Tak wiem, że najlepsze zabezpieczenie to AC w full wersji (i takie w concordii posiadam), ale jednak chciałbym i spokojniej spać i ograniczyć przyszłe zapędy złodziei)
  14. No i dziś po całej nocy ładowania, po starcei wskoczył mi na 14,4 ale po chwili wrócił o do napięcia na 13,4. Czyli chyba tak ma być :))
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!