Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnyOstatnie wizyty
446 wyświetleń profilu
-
witam wiec problem jest taki auto nie odpalało bo miało spalone 4 świece wymienione i sprwdzone nowe przed montazem dalej nie odpala podpiecie pod clipa nic nie pokazuje czujnik połozenia wału mierzony omomierzem zero wskazania wiec to chyba on prosze o jakies sugestie jutro dam odpowiedż czy to czyjnik dzieki
-
kolego Hadson czy wiesz na czym polego podkrecenie turbo zeby zwiekszyc wydajność pompowanego powietrz i jaki to ma wpływ na silnik???
-
witam mozna rozszlifować wybierak i zespawać na nowo ale watpie w to zeby nie przegrzał sie simmering ,jest blisko miejsca gdzie trzeba spawać ale napewno taniej ;-) niz wyciągac cały silnik ze skrzynia i rozbierac skrzynie a sanki dłuzej sie demontuje niz wyciaga silnik za skrzynia z komory :-P
-
pod silnikiem 1 pod szkrzynią 2 za silnikiem 3 pozdrawiam
-
witam ale co chcesz konkretnie podkrecić TURBO??? ;-)
-
musisz rozbebeszyc całe podszybie ,ramiona wycieraczek blache na grodzi silnika taka czarna mocowany jest na niej GM zdaje sie ze 6 srób m 6ja trzyma nastepnie 2 śróby m6 od puszki która łaczy silnik wentylatora z wlotem do kabiny a i sam silnik tez poluzować jak masz sprytne rece dasz rady a ten silniczek na foto jest przykrecany wkretami na klucz 6 a ramiona sciągniesz ściagaczem UWAGA NA SZYBE ;-) pozdrawiam
-
witam a moze masz zapchanego kata i sonda nic nie pomoze sprawdz czy sapliny wydostaja sie z ostatniego tłumika
-
witam wszystkich co do tych znaków własnych nie ma sensu ich robic bo dolne koło rozrzadu na wale korbowym nie ma klina wał blokuje sie specjalnym trzpieniem odkreca sie śróbke koło bagnetu olejowego a i bezwzglednie wymienia sie sróbe na wale korbowym co trzyma koło pasowe do wału a wałki blokuje sie przyrzadem mozna sobie zrobic taki z blachy odpowiedniej grubosci iwyjmuje sie zasepki za tłumikiem szmerów a jak sie obróca oba wałki o 180 stopni niz powinny być nie odpali sie auta pozdrawiam
-
witam w wekszości reno jest taki sam chyba ze to automat skrzynia bedzie pasowac bez problemu
-
kolego GRZECHUB jak cewki moga pracowac parami znasz chciaz zasade działania silnika 4 sówowego z 2 wałkami rozrzadu chyba nie wiec nie pisz głupot uzytkownikom tego forum jak masz duzo kasy mozesz se wymienic 4 bo pracuja 2 x 2 pary przepraszam ale nie mogłem sie powstrzymać co za głupoty :shock:
-
Scenic I phI Klima - scenic 2.0 - 99r.
serwisant odpowiedział(a) na Osa-04 temat w Układ chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji - Megane I, Scenic I
uszkodzenie jest małe duze tzn jak gas ucieka w pare sekund to jest duże kolego ;-) -
w 16v nie ma zadnych bolców chba ci sie kolego baad 74 z dci dti pomyliło ściagnij ta osłone i popatrz na nia od spodu sa4 łapki czy nie masz połamanej a na silniku sa zaczepy z blaszek 4 sztuki może nie masz któregos pozdrawiam
-
witam kupujesz środek BEHR do odgrzybianbia najlepszy mi znany,wyciagasz filtr kabinowy zwany p.pyłkowym ładujesz tam srodek jest w spreyu z rurką do aplikowania.środek jest w postaci piany,ale nie zaduzo powoli i stopniowo bo zalejesz termik i moze byc kiepsko zatykasz dzire po filtrze i włanczasz sam wentylator bez startu silnika czekasz 3 min około wyciągasz i powtarzasz czynnosc środek wystarczy ci na 2 razy wiec pól ci zostanie na nastepny raz pozdrawiam i zdaj relacje jak poszło ;-)
-
tak jak napisałes pozdrawiam ;-)
-
witam nie ma regóły czy zima czy lato syntetyk jest robiny w takiej technologi ze nie masz co sie obawiac wymieniaj raz do roku a jaki przebieg robisz tzn nie pełny??? mam nadzieje ze nie 25000 bo to za duzo nawt na syntetyk mimo ze tak pisze w ksiazce co 30000 tyś pozdrawiam