Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

robercik

Użytkownik
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic
  • Silnik
    1.9 dTi
  • Przebieg (tys.km)
    130

Ostatnie wizyty

510 wyświetleń profilu
  1. Witam Wszystkich. Dawno tu nie zaglądałem bo Scenic przejechał 100k w zasadzie bez usterki. Po kolejnej wymianie rozrządu pojawia się błąd 100D. Pompa ustawiona na zegar, auto zapala na mrozie bez problemu, rozpędza się normalnie, ale po zdjęciu nogi z gazu, gdy obroty maleją zapala się kontrolka usterki i auto zamula przy próbie przyśpieszania. do około 2 tyś obrotów muli, lampka świeci, jak przekroczy 2 tyś. obrotów lampka gaśnie i silnik ładnie zaczyna ciągnąć - zachodzę w głowę co jest przyczyną. Czy ktoś z Was ma jakieś pomysły lub miał podobne problemy?
  2. Mam podobny problem w scenicu 2003 Iph2. Jak wyłączyć sygnalizację nadmiernej prędkości? Na trasie jest to pikanie bardzo denerwujące.
  3. Z mojej wiedzy wynika, że trzeba takze odpowiednio skonfigurować pracę wycieraczki w sterowniku komputerem diagnostycznym.
  4. Może komputer do diagnostyki da radę odczytać numer sterownika zaszyty w elektronice?
  5. U mnie też coś zaczęło pukać jak auto przechyla się w zakręcie (np. zjazd z ronda) i w prawo i w lewo. Na razie nie doszedłem to tego co puka... jak auto stoi na równym i krecę kierownicą to cisza jest....
  6. Ja użyłam odrobiny kleju do szyb, tylko trzeba uwazać, żeby nie zakleić kanału, którym odprowadzana jest woda.
  7. Mam pozakładane te spinki od Romixa i trzymają dobrze. Cena też nie była powalająca.
  8. U mnie też syczało w kabinie. Wystarczyło przesmarować powierzchnię dźwigni pracujacej w uszczelnieniu i syczeć przestało.
  9. W miom aucie wymienia się całe poychacze. Ich denka mają różne grubości, dobierasz je tak, aby uzyskać własciwą przerwę. Wymieniłem sam i autko ożyło.
  10. Własnie jestem na etapie regulowania zaworów - brak luzu - auto stanęło. Interesuje mnie jak powiązać oznaczenia FX, FM, FY wybite na popychaczach zaworów z grubością denka popychacza. Wiem, że w moim silniku grubość denka popychacza może być od 7,550 do 8,150 ze skokiem co 0,025. Muszę te popychacze wymienić na takie, które zapewnią mi właściwe luzy zaworowe.
  11. robercik

    Luz zaworów w 1.9dci

    Mam pytanie: w jaki sposob są przyporządkowane rozmiary popychaczy do oznaczeń wybitych w ich wnętrzu (FX, FM, FN, FY....)
  12. Poszukuję noty technicznej MR3309 w wersji pdf albo innej do druku.
  13. Pewnie chodzi o to, że jak założył nowy klocek to zacisk dobiło do felgi - grube klocki zacisk jest max rozwarty...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!