Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

adriano07

Nowy użytkownik
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Przebieg (tys.km)
    180000
  1. wszystko było w sumie dobrze ,trochę słychać było zawory ale nie było to takie straszne.Ostatnio jednak zawory zrobiły się trochę głośniejsze i silnik zaczął brać olej około 1 litra na 4 tyś km.Pojechałem do znajomego który stwierdził że głowica na pewno jest od renówki 19 i to prawdopodobnie od wersji gaźnikowej.Nie mam problemów z uruchamianiem silnika jeszcze nigdy nie było tak żeby nie zapalił, przez cały rok wsiadam i za 1 razem auto uruchomione.Z gazem też bez problemów chodzi tak samo jak na benzynie. Ja mam silnik 1.4 8v na jednopunkcie i z tego co widziałem na zdjęciach meganki miały raczej bagnet z tyły koło kolektora ssącego, moja ma z przodu obok wydechowego,a tak mają renówki 19, nie widziałem jeszcze meganki z takim silnikiem jak mój a przejrzałem trochę zdjęć na allegro i oto moto.Myślę że chyba silnik i głowica zostały włożone od 19.
  2. no właśnie trzeba rozważyć wszystkie za i przeciw, złomiarz mówi że stoi prawie rok i jeszcze jeździł nią po placu jak przyszła do niego.Chciałbym uratować moją brykę bo fajnie się nią jeździ,2 razy byłem w Holandii i nigdy mnie nie zawiodła. Tylko teraz ten silnik, znajomy powiedział że to jest stary silnik od renaulta 19 wsadzony. Mówił że meganka ma bagnet oleju z tyłu mój ma z przodu silnika i ta głowica wygląda jak od gaźnikowca ma ślady po mechanicznej pompie paliwa,kolektor ssący i skrzynia są chyba te co były.
  3. dawcą ma być meganka z 1997 roku była udeżona w prawy bok.Co do przebiegu to wiecie jak jest w naszym kraju z cofaniem liczników,wiem że jeździła na oleju syntetycznym co może swiadczyc o jeszcze nie dużym przebiegu.
  4. Wielkie dzięki ,czyli mogę kupować tamten silnik bez obawy?
  5. Witam wszystkich.Mam małe problem a mianowicie mój silnik jest już na wykończeniu,moje auto jest 1996 roku a ja znalazłem silnik od Meganki z 1997 roku. Wszystko ok tylko moja skrzynia biegów ma oznaczenie JB 1054 a w tamtym jest JB 1170.Czy moja skrzynia będzie pasowała do tego silnika czy jest w nich duża różnica? Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
  6. Witam wszystkich.Mam pytanie czy ktoś wymieniał uszczelniacze trzonka zaworów w głowicy ale nie zdejmując jej?Wiem że w niektórych samochodach można wymienić te uszczelniacze bez zdejmowania głowicy,oszczędzając czas i pieniądze,tylko nie wiem czy w megane 1.4 jest to możliwe.
  7. Witam wszystkich.Ja podłączyłem swój licznik z obrotomierzem wczoraj.Pierwsza opcja podłączyłem do cewki,niestety obroty były zawyżone zamiast 1000 było około 2000, a przy przyspieszaniu dochodziło do 7000.Rozebrałem więc złącze komputera, wszystkie styki są ładnie opisane,znalazłem nr 12 jest to biały przewód ,podłączyłem się pod niego ładnie zaizolowałem połączenie i do złącza nr 6 w szarej kostce przy liczniku.Obrotomierz wskazuje po nagrzaniu silnika 800 a przy rozpędzaniu max do 4000 tyś. zastanawia mnie jedynie cewka czy jest z nią wszystko ok,obroty falowały i były zawyżone no i gazownik jak zakładał LPG też coś narzekał na cewkę ale gaz działa super więc nic nie ruszałem.
  8. Witam.Byłem zmuszony do wymiany zamka w tylnej klapie,kupiłem z siłownikiem centralnego zamka dodam że mam centralny zamek w moim aucie ale nie jest to fabryczny lecz taki z allegro.Czy istnieje możliwość podłączenie siłownika tylnej klapy z centralnym zamkiem w aucie?
  9. adriano07

    Zawory

    zgadza się,luz powinien być 0,1 ssący i 0,25 wydech,ale przy takim ustawieniu mój silnik chodzi jak stary diesel.Ustawiłem więc trochę ciaśniej ssące na ciasne 0,1 a wydechy na 0,15 ale to też nic nie pomogło. :-/ Zauważyłem że na styku zaworu z dźwignią przerwa ta nie jest równa ma 0,25 ale bliżej krawędzi można śmiało włożyć szczelinomierz 0,30,być może są już wyrobione dźwignie zaworów.Szkoda że ta wersja silnika niema hydraulicznej regulacji.[/b]
  10. Może to sonda lambda, albo coś z wtryskiem skoro na gazie jest ok.
  11. adriano07

    Zawory

    witam Ja w swojej Renówce kompletnie nie mogę dojść do ładu z zaworami.Mam silnik 1.4 8V z 1996 roku,zawory pracują bardzo głośno, mimo regulacji i ustawiania 0,1 ssący i 0,15 wydech odczuwalny jest spadek mocy a zawory jak grały tak grają.Dodam że porównywałem pracę zaworów z inną Megamką 1,4 i moja jest głośna.Mam już na liczniku prawie 200tyś km.(o ile nie był cofany).Co można jeszcze zrobić w tym temacie?Jest to jedyna rzecz która mnie złości w tym aucie.
  12. witam Mam ten sam problem w megane 1.4 z 96 roku.Przez chwile leci letnie powietrze a potem chłodne,termostat jest ok, mam jednak urwany odpowietrznik ten bliżej termostatu.
  13. ja jeżdżę na lpg i przewierciłem ostatni tłumik od spodu wiertełkiem 2 mm i jest ok woda zlatuje dziurką. jak miałem forda scorpio z lpg to tłumik zardzewiał od wewnątrz przez wode z gazu.
  14. witam.dziś zauważyłem że pod korkiem oleju zbiera się biała maź.Przejechałem moim autem ponad 7 tyś.km i nic się nie działo, dziś zauważyłem ubytek płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym i to pod korkiem.Czy może to być wina uszkodzonej uszczelki pod głowicą?czy niedogrzany silnik z powodu jazdy na krótkich odcinkach?Z góry dziękuje za odpowiedz.
  15. witam znalazłem adres tego sklepu http://www.automotosklep.pl/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!