Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kajo

Nowy użytkownik
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    104
  1. Witam Potrzebuje się dowiedzieć , gdzie powinien być wpięty czujnik temp wew. samochodu od klimatronika , wiem ( znajduje się on nad głowa kolo lampek oświetleniowych wew. auta) gdzie powinien być on podłączony w klimatroniku ?? , bądź w której kostce . Mam schemat elektryki ( tutaj z Pikura) jednak ,nie bardzo się na nim znam Czy ktoś mi pomoże ?? Dziekuje i Pozdrawiam
  2. poszukaj na forum juz 3 razy bylo Kolejny post z cyklu nie na temat i nic nie wnosząca odpowiedź do rozwiązania tego problemu. Ponadto wprowadzasz w błąd pytającego gdyż takich tematów nie było poruszanych. Na forum piszemy polską czcionką. Tym razem aby zmusić do przestrzegania regulaminu dostajesz lepper_pl
  3. zgoda na paskach z gieldy ... [ Dodano: 2009-01-19, 23:04 ] Poprostu ja mam dosc mechanikow i ich pseldo wiedzy , zaslaniaja sie doswiadczeniem ,a jak sie ich slucha to rece opadaja ale to moje zdanie .. nie wracajmy do tego
  4. książka 120 a pasek jest przeliczany z współczynnikiem bezpieczeństwa 1,3 - 1,5 czyli 156-180 tys ( pod warunkiem ze oryginalny a nie jakiś zamiennik ) wiec w Renault nie pracują jacyś .... i skoro można 120 to po co zmieniać przy 90 tys ( oczywiście mechanicy są mądrzejsi od konstruktorów)
  5. w 1.9 dci zmienia sie do 120 tys
  6. Czaku89 - jest jedno pytanie ?? Po co robić wiejski tuning ?? , cala masa takich jeździ cudów cudeńków , a taka robota środkami zastępczymi to nie robota , albo się robi dobrze , porządnie i z głowa , albo sie nie robi ,a polemizowanie na takie tematy to jest zbędne
  7. A ja natomiast sprobuje wyjasnic problem Kazdy z nas sluchal jakis firm radii , ale nie tych samych modeli ,i nie na tych samych glosnikach nie na tych samych kablach , za tem doznania dzwiekowe sa tak rozne , i tak od siebie odbiegaja ze trudno jest dojsc do porozumienia. Mam Pionka ktory gra gorzej na glosnikach fabrycznych z renault ( krzaki byly ) niz stary ramol na pokretla , po zmianie glosnikow nie do poznania.. W tej kwesti moge wypowiedziec sie ze mialem do czynienia z 4 modelami sony ,2 pionierami jednym panasonic , blaupunkt , vdo z calego towarzystwa naj bardziej przypadl mi pionek ,najlepiej napedzal i zarzadzal sprzetem grajacym. P.S JVC- Cameleon - ladnie wyglada:)
  8. Szczeze jestem w szoku wracajac do tuby , niestesy je nie mam czegos takiego jakiegos boschama czy innego dziadostwa - to jest JBL a wsrodku jest mdf giety , ale widze ze moze nie miales do czynienia ... Pozdrawiam P.s - w skrzyni masz glosnik i bass reflex a tu mam glosnik i drugi glosnik pasywny ...
  9. Ja również dołożę parę slow o pionku , mam tak owego parę lat temu był w górnej polce , teraz jest wart z 300-350 zl , ale podejrzewam ze bija na dzień dzisiejszy cala masę nowych radyjek typu sony , Jvc , blaupunkt . Jak najbardziej sie zgodzę ze pionek , alpine to faworyci Dodatkowa zaleta jest to w pionkach, mój w Twingo był zainstalowany pod kontem 45 stopni i nawet na dziurach płyta grała czego nie było w sonym , z mojego punktu widzenie lepiej kupić starsze radio z górnej poleczki niż nowego szita ..... ze tak brzydko powiem
  10. u mnie tez byl mdf i tak to wygladalo http://www.polskajazda.pl/Samochody/Renault/Twingo/10446
  11. Tak dokladnie o to mi chodzilo , natomiast powstaje pytanie po co robic cos pol srodkami ?? jak robic to raz a dobrze , jak kolega za rok zainwestuje w glosniki znowu bedzie przerabial , kombinował .... , mi takie cos w twingo zrobil kolec prof warsztat car audio i byla rewelka mimo to ze wsadzilem tam glosniki Car Power -model sredni , bardzo fajnie to gralo , nie wspomnie jak zamienilem na Jbl - to jednak dopiero poczulem co to znaczy slowo Car audio , chcialem pozniej wymienic na Infinity ale juz przestalo mi zalerzec na graniu w aucie
  12. ja bym i tak proponował ciąć blachę bo musisz zrobic skrzynie do basu a tak dźwięk będzie ci się odbijał od tej blachy i jeszcze dodatków wprawiał ja w drgania co zakłócić amplitudę fal
  13. Jak skończysz te zabiegi i stwierdzisz ze nic ci to nie dało i auto nie gra , a tak bedzie to zapraszam cie na moja aukcje , wyrzucisz to co masz teraz Od ogłoszeń mamy inny dział, link został usunięty - Krzychu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!