Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Lambzer

Nowy użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I phI
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    214000
  1. Hej! Wziąłem sobie wszystkie Wasze rady do serca i nieco zawęziłem obszar poszukiwań. Obecnie przyglądam się poniższemu egzemplarzowi, proszę o pomoc w oględzinach: http://otomoto.pl/renault-megane-lux-privilege-126000-przebieg-C19094416.html dzięki!
  2. dziękuję za rady, Kataryniarz, no właśnie interesowałaby mnie skrzynia 6-biegowa. Dzięki za wskazówkę, bo w tych dwóch przypadkach sprawdzałem na zdjęciach ile jest biegów na lewarku :) Zyga, wnętrze pierwszego autka wygląda na dość zadbane, więc przebieg może być prawdziwy. Na szczęście się nie spieszę z zakupem więc mogę cierpliwe poczekać :) . Obawiam się tylko, że do 20 tys. zł raczej nie trafię na nic dobrego z 2005/2006 r. Ale cóż, nie ma nic za darmo, heh. a tak przy okazji, to mam dylemat odnośnie tych lusterek i szyb - wiadomo że jest to wygoda, ale jak wygląda sprawa z awaryjnością? Regulamin pkt. 5.9 -Prezes
  3. w sumie racja, przekonałeś mnie :) , a i zawęża obszar poszukiwań najsensowniej wyglądają te dwie oferty: Pierwsza http://allegro.pl/sprzedam-renault-megan-1-5-dci-2004-i1622563509.html Druga http://otomoto.pl/renault-megane-1-5-dci-105km-klima-serwis-aso-C17870017.html w sumie obie nie wyglądają źle, ale obu nie kupię, poproszę o pomoc i porady. pozdrawiam Regulamin pkt. 5.9 -Prezes
  4. heh, dzięki za rady za 20 tys. to z salonu będę mógł jedynie może jakąś TATĘ wziąć, a to już może nawet rok nie posłużyć :) co do silnika, to 1.5 powinno mi wystarczyć :) Regulamin pkt. 5.9 -Prezes
  5. Witajcie, Rozglądam się od jakiegoś czasu za meganką kombi z małym silnikiem Diesla a z zakupem chcę zmieścić się w okolicach 20 tys. Mam świadomość że za tą kasę cudów nie będzie, więc jestem w stanie znieść drobne wady/braki auta. Głównie zależy mi na tym, żeby auto sprawnie posłużyło mi przez jakieś 5-7 lat. Będę wdzięczny za wszelkie rady i pomoc. aktualnie wpadła mi w oko poniższa oferta: http://moto.gratka.pl/tresc/renault-megane-1-5-dci-privilage-kombi-1-5-11185948.html#9e881845d2588abc,1 Oczywiście nie kupię bez wcześniejszego sprawdzenia auta na przeglądzie, ale jeśli dzięki Waszym radom uniknę zbędnych wypraw bądź ewentualnego złego zakupu, to będzie to dla mnie nieocenione:). Pozdrawiam. Regulamin pkt. 5.9 -Prezes
  6. właśnie też mam małe problemy z obrotami przy odpalaniu i podejrzewam, że winą jest także brud i popsucie się benzyny w zbiorniku. I mam pytanko - żeby oczyścić sprawy w baku wystarczy pojeździć trochę na samej benzynie, czy trzeba pomyśleć o jakiejś bardziej skomplikowanej operacji?? pozdrawiam
  7. e mojej wersji filtra nie ma i nigdy nie będzie bo się nie da takowego zamontować, więc niekoniecznie musi wszędzie być... co do zalewania, też jakieś dwa miesiące temu odkryłem wielką kałużę z przodu i z tyłu po stronie pasażera. Suszyłem szukałem dziury w całym itp. Bo ostatnich deszczach jest już sucho, wiec podejrzewam że mogłem nieopatrznie na myjni nie domknąć okna. Choć możliwe też że uszczelka przy przedniej szybie puściła-bardzo często w jednym miejscu mi się odkleja - tak btw to nie wiecie może czym najlepiej sprawić by się mocno szyby trzymała? radzę też szukając dziury dobrze poprzyglądać się autu - ja w moim dostrzegłem między lewym błotnikiem a ramą samochodu naładowane... pianki montażowej. Cóż, Polak potrafi, nie wiem który poprzedni właściciel ani dlaczego musiał tak załatać sprawę, ale warto poprzyglądać się tu i ówdzie pozdrawiam
  8. witam, mam taki problem że gdy odpalam zimny silnik to obroty zaczynają właśnie takie chyba falowanie - nie szybkie lecz raczej miarowe w zakresie 800-1200, a gdy dodam wtedy gazu to silnik gaśnie. Silnik krokowy był zmieniany kilka miesięcy temu więc to raczej nie to. Auto ma LPG sekwencyjną - przełącza się na gaz automatycznie po osiągnięciu przez silnik odpowiedniej temperatury i w czasie przełączania się co zwykle trwa kilka sekund zwykle dodaję więcej gazu, ale tak było cały czas i to raczej nie problem. Gorzej właśnie przy pierwszym odpalaniu na benzynie. pozdrawiam i z góry dziękuję za porady:)
  9. dziękuję za rady! właśnie dokładnie oglądałem te plastiki, tam są jakieś zatrzaski, coś w rodzaju przycisków itp., próbowałem tym kręcić i różne inne cuda, więc myślałem że się do tego źle zabieram. zastosuję więc Wasze rady, pozdrawiam:)
  10. dziękuję za odpowiedź! w sumie to może się źle wyraziłem, z zagłówkami sobie oczywiście poradziłem; obecnie staram się dostać pod te otoczki z guziczkami i je chcę wytargać z fotela, tylko nie wiem jak. kolega w Ibizie ma możliwość zdjecia także tych mocowań, po przyglądnięciu się temu co jest w Megane stwierdził że takiej możliwości nie widzi. pozdrawiam.
  11. Witam wszystkich! mój problem jest może błachy, ale w sumie cieszę się, że póki co nie piszę z niczym poważniejszym nabyłem pokrowce na fotele i zakładając je natrafiłem na problem pt. plastikowe mocowania, gwinty, nie wiem jak to nazwać, które trzymają zagłówek w fotelu. Mam pytanie czy ktoś już się zajmował ich zdejmowaniem, czy w ogóle jest to możliwe, no i jak się do tego zabrać? z góry dziękuję za rady:) w tytule tematu wybrałem model phI, choć nie jestem pewien o co w tym chodzi, a nie znalazłem wyjaśnienia w regulaminie :-/ , chodzi o megane classic z 97 r. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!