Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Malefisto

Użytkownik
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Reno Megane I ph II
  • Silnik
    1,4 16V K4J750
  • Przebieg (tys.km)
    173000
  1. doczytałem w innych tematach że często występuje problem z wtyczką do pompy abs z racji tego ze jest pod podwoziem zabrudza się lub śniedzieje , chciał bym ją przeczyścić tylko nie mogę w żaden sposób jej odczepić schodzi mi tylko plastikowa osłonka. Jest jakiś sposób na wyjęcie tej wtyczki? Dodano: 10 cze 2013 - 19:24 Nikt tego nie rozbierał?
  2. Auto stało całą zimę i wyszły takie kwiatki , po pierwszym odpaleniu było ok , przejechałem trochę i pedał wpadł w podłogę jest bardzo miękki ale przy pompowaniu nie twardnieje płyn jest w zbiorniczku wyrównawczym, nie działa także licznik kilometrów i prędkościomierz. W poniedziałek jestem umówiony u mechaniora , żeby nie dać się naciągnąć chciał bym wiedzieć jakie są możliwe przyczyny tej usterki.
  3. Sprawdzilem przekazniki w komorze silnika po stronie kierowcy, wczoraj pozamnieniałem je miejscqmi poruszałem w kablach pod nimi i odpalił, chodzil jakis czas potem zgasilem i za jakis czas znow odpalil. Dzisiaj przed chwila poszedlem odpalic i już nie odpalił krecilem dlugo , wiec znów zrobilem to co wczoraj nic to nie dało , podniosłem fotel słucham pompa załącza się, więc kluczyk kilka razy na zapłon i z powrotem żeby napompować paliwo , kręce i na sekunde jak by załapał ale gaśnie od razu i tak kilka razy. Co z nimsie dzieje ?..
  4. Witajcie Moje auto stoi już jakiś czas przez zimę nie chciało mi się za to brać a miałem czym jeździć. Więc do rzeczy, problem polega na tym że auto nie chce odpalić padło na pompę paliwa , po przekręceniu kluczyka na przewodach czarny i biały do pompy paliwa idzie impuls 12V trwa do ułamek sekundy po czym znika napięcie. Samą pompę sprawdziłem po podaniu na nią 12V działa. Bezpieczniki w kabinie sprawdzone 2 bezpieczniki i 3 przekaźniki pod maską po stronie kierowcy sprawdzone podpowiedzcie proszę gdzie jeszcze szukać , w czym tkwi problem ?
  5. Temat z alternatorem rozwiązany , podjechałem do elektryka i stwierdził że pasek jest spalony. Zmieniłem pasek na nowy i po problemie, dziękuję za zainteresowanie.
  6. Dziwne z tym alternatorem rzeczy się dzieją dzisiaj podjadę do drugiego elektryka. W tej chwili mam dwa alternatory może złoży coś działającego .
  7. Silnika nie myłem tylko cale auto. Sanfran jak to sprawdzić. Mam taki uniwersalny multimetr.
  8. Witajcie sprawa zaczęła się po Świętach gdy to pojechałem na myjnie karchera, wieczorem tego dnia wracałem do domu i już jakoś ciężko odpalił długo kręcił i w końcu załapał. Do domu ledwo dojechałem, wyświetlacz radia ledwo świecił. Na drugi dzień już nie odpalił , wiec naładowałem aku prostownikiem, - odpalił od razu sprawdzam ładowanie jest ok. 14V po włączeniu świateł spada. pojechałem w kilak miejsc i znów klops , nie odpalił- odpaliłem z pychu i dowlekłem się pod dom, sprawdziłem akumulator miał 12V , myślę padł akumulator , rok produkcji 2004 wiec swoje przeżył. Założyłem akumulator z drugiego auta, odpalił wiec pomiar ładowania z alternatora , wyszło 15 V z hakiem i cały czas rosło doszło do 16,04V po włączeniu świateł spadło do 13,6V, po kilku rozruchach auto znów nie pali. akumulator słaby. Faluje też po odpaleniu, wyświetlacz ledwo świeci, kontrolki oraz światła, pulsują w rytm falowania. Bylem u jednego elektrona ale wysłał mnie do aso na komputer, nie chcialo mu się chyba robić , zarobiony był. Teraz kwestia czy to uciekająca gdzieś masa, czy może komputer gdzieś został zalany przy okazji wizyty na myjni. czy może alternator dostał woda lub oba aku są do dupy? Alternator wymieniłem 3 tygodnie temu , poprzedni jeszcze od nowości , nagle zdechł. Wymieniłem na używany oryginalny valeo 70A, po zamontowaniu ładowanie było ok i nie było problemow z autem.
  9. Zaraz idę poczyścić cewki i świece więc zobaczę jak to wyglada z wilgocią. Dziwne jest to że to auto mam ponad 2 lata i tych uszczelek nigdy nie było a z autem nie było problemów , chyba że mechanik je wyjął (uszczelki) jak wymieniał świece żebym przyjechał wymienić cewki. W zeszłym roku w zimę nie było żadnych problemów z autem odpalał na dodtknięcie. Rano nie odpalił wyjąłem swiece były mokre wyczyściłem też nie odpalił więc drugie podejście ok. 9 poczcyściłem świece cewki oraz gniazda cewek i odpalił za dotknięciem pare sekund pochodził nierówno ale się ustabilizował. Czujnika położenia wału nie udało mi się odkręcić nie mam kluczy nasadowych a oczkowym nie poszło za słaby dostęp. Pożycze klucze i odkręcę , tylko proszę o wskazówki jak zmierzyć jego oporność , mam miernik na baterię 9v taki najtanszy za 15 zł co tam ustawic i gdzie przyłożyć ? Kolejna sprawa to ubywa płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym jest pusto a wczoraj dolałem do max jak otworzę zakrętkę na zapalonym silniku to zze środka wydobywa się para lub dym biały. Po nagrzaniu się auta z chłodnicy po stronie kierowcy też cos paruje dymi. Dziurawa chłodnica? Chyba się jednak wybiorę do mechanika bo widzę że problem jest bardziej złożony, mam nadzieje ze nie popsuje wiecej niż naprawi.
  10. Witam Pozwolę sobie podpiać się pod temat , otóz u mnie sprawa wygląda tak w grudniu zaczał się problem z odpaleniem auta wieczorem normalnie zgasiłem i nie byłożadnych problemów na drugi dzien rano nie mogłem odpalić auta kręcił załapał jakby na sekunde i gasł z dziwnym dzwiękiem i tak całyc zas aż do wyładowania akumulatora. Podciągnałem auto do mechaniora zadzwonił za dwie godziny ze już jest do odbioru , wymienił świece i wszystko ładnie pieknie, odpalał bez problemu. Niestety ale po miesiącu problem znów się pojawil , takie same objawy po nocy nie odpalił więc postanowiłem samemu zmienic świece. Założyłem eiquemy rfn58lz , mechanik wcześniej założył ngk. Samochód znów odpalił normalnie i prze kilka dni było dobrze niestety problem się powtórzył obecnie znów nie moge go odpalić po nocy pomaga jedynie wyjęcie świec i rpzeczyszczenie , świece są za każdym razem gdy je wykręce mokre w paliwie. Poczyściłem wszystkie cewki mam 4 sztuki denso oraz gniazda cewki były dość brudne w brązowym nalocie, na trzech cewkach brakuje gumowej uszczelki która jest mniej wiecej w połowie cewki. -Silnik krokowy wyczyściłem -GMP nie sprawdzałem ale wykluczyłem narazie ze wzgledu na to ze ruszenie kawałek auta nie pomaga na odpalenie. sprawa ta występuje jedynie po tym jak auto jakiś czas stoi nieodpalane np. całą noc czasem nawet kilka godzin. Jak już odpali to chodzi pierw nierówno na niewszystkich tłokach potem się wyrównują obroty i chodzi łądnie Nie ma problemu z szarpaniem ani gaśnięciem auta przy puszczeniu gazu , równomiernie przyspiesza i nie brakuje mocy. Podejrzewam cewki , tylko jak je sprawdzić bo jeżelei się okaze że to nie one to szkoda 500 zł tyle u mnie ksoztują nowe beru. Zapomniałem o jeszcze jednym objawie ale był on już wcześniej zanim zaczeły się problemu z odpalaniem, mianowicie falowanie obrotów po odpaleniu jeszcze na ssaniu dość mocno skaczą obroty. Po wyczyszczeniu krokowca pomogło na jeden dzień.
  11. Ja mam to samo u siebie przy skręcie w lewo lub prawo ostre pukanie walenie jak by cos przeskakiwało albo się miało zaraz rozlecieć, jutro jadę do mechanika przez telefon mówiłem ze to pewnie pcperson mechanik to potwierdził ale zobaczymy bo dzisiaj odkryłem że to tylko słychać jak auto jest na biegu jeżeli wcisnę sprzęgło albo skręcam z jazdy na luzie to jest cisza jak makiem zasiał, więc już nie ejstem pewien tego mcpersona ale zobaczymy. [ Dodano: 2010-02-19, 12:56 ] U mnie sprawa załatwiona wczoraj odebrałem auto z warsztatu, wymiana przegubu z lewej strony przegób 290 zł wymiana 80 przy okazji wyciekł olej ze skrzyni wiec olej 160 zł i sprawdzenie zawieszenia 40 zł razem 557 zł
  12. Przyłączam sie do pytania , w moim aucie jest dokłądnie to samo megane po lifcie 2000r przy skretach strzelanie czasem przez jakis czas jest ok a czasem tak jak kolega pisze przy głebszym skrecie ostro strzela i potem sciaga auto w jedna strone, raz mialem juz ciepo gdyz o ostrym skrecie zaczelo sie jakies bicie w kole muslalem ze mi sie polos urywa albo cos ale szczesliwie powoli dojechalem do domu. [ Dodano: 2010-02-17, 19:07 ] NO i co koledzy nikt nie miał takich objawów? Zauważyłem że u mnie słychać to stzelanie-trzeszczenie jedynie jak auto jest na biegu kiedy skręcam i wcisnę sprzegło albo wrzucę na luz to nie strzela. [ Dodano: 2010-02-19, 12:54 ] U mnie sprawa się rozwiązała byłem wczoraj w warsztacie wymiana przegubu z lewej strony przy okazji wyciekł olej ze skrzyni wiec też olej w skrzyni biegów razem 557 zł
  13. Dzięki za wskazówkę będę musiał sprawdzić tą lampę. Co do drugiej sprawy to skoro gaśnie kontrolka od immo na desce rozdzielczej to chyba z nim wszystko ok, raczej winny jest tu alarm bo po włączeniu i wyłączeniu pilotem kilkukrotnym odpala , dodam ze nie mam pilota w kluczyku tylko dodatkowy od alarmu cobra.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!