Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

_AxA_

Nowy użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II ph I
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    184

Profil

  • Zainteresowania
    Classic Auto, Renault ^^

Ostatnie wizyty

589 wyświetleń profilu
  1. Hej, Mam kilka problemów elektrycznych głównie oscylujących wokół ogrzewania z moją Meganką, a mianowicie. /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Zaczęło się w zimę ktoregoś dnia poprastu przestało działać ogrzewanie tylnej szyby (bezpieczniki OK, same paski grzejene na tylnej szybie OK, przewody w peszłu na klapie OK, kontrolka na panelu się świeci lusterka jeszcze na początku się podgrzewały, teraz też padły). /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Po kilkunastu dniach dosłownie na jeden cały dzień przestał załaczać się wentylator dmuchawy po czym na drugi sam z siebie działał już prawidłowo. /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Mam też instalację gazową, sam działa prawidłowo lecz od jakiegoś miesiąca przy gaszeniu silnika przez ok 2 sek piszczy i mruga (może to nie mieć powiązania) /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Kilka dni temu znowu przestał załaczać się wentylator i jak narazie tak niestety zostało, sprawdziłem już bezpieczniki OK, i panel sterowania też jest OK /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Ostatnią rzeczą jaka zauważyłem może z 3 dni temu jest zwarcie w tylnej prawej lampie ( jak załączam kierunkowskaz przygasa pozycyjne) sprawdzilem sama lampe i kostki przy niej jest OK. /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Starałem się opisać wszystko w kolejności w jakiej usterki zaczęły się pojawiać i opisałem co udało mi się sprawdzić, dodam jeszcze że przeczyściłem masy pod maską samochodu lecz nic to nie dało. Klima w samochodzie jest manualna. /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Jeżeli ktos ma jakiś pomysł proszę się podzielić. :) Regulamin pkt. 5.9 -Prezes
  2. Hej, Mam problem z radiem z nawigacją mono, konkretnie uszkodzony wyświetlacz. Chciałbym więc wymienić je na zwykłe radio i tu moje pytanie, czy wtyczka z navi Carminat BE 7401 (zielna) będzie pasowała do wyświetlacza z czerwoną wtyczką? Jeżeli nie to czy po obcięciu zielonej wtyczki bezproblemowo uda mi się połączyć wiązkę przewodów z wtyczką czerwoną? Za odpowiedzi z góry serdecznie dziękuję :) Mam nowe fakty, sprawdzałem wtyczki ze zwykłego radia (czerwona) ma 17 kabelków a z navi (zielona) ma 15. Kolory przewodów używane są te same (+dwa dodatkowe w zwykłym radiu). Niestety nie udało mi się podejrzeć czy rozlokowanie przewodów we wtyczce jest takie samo, wie ktoś może z czego są dwa dodatkowe przewody?
  3. co do licznika to ja mam jagera i mój kombik jest z sierpnia 1999 czyli jest bardzo pierwszy xD posiada też komputer, co prawda jest to autko z Niemiec ale wątpię żeby to była jakaś różnica...
  4. dzięki za odpowiedzi, a pytam ponieważ w moim oczywiście świeci także u ojca w 2 scenicach świeci się ale znajomy elektryk z renault powiedział że nie powinno się świecić w Thalii u znajomego się nie świeci wiec chciałem się upewnić...
  5. Witam mam do was pytanie czy podczas zaciągania ręcznego poza kontrolką sygnalizującą blokadę tylnych kół zapala się u was także kontrolka "STOP" na desce rozdzielczej??
  6. Witam ja dodam tylko iż nie mam u siebie alarmu, siłownik z drzwi od pasażera był wymieniany ale objawy miałem już takie przed jego wymianą, komputer też nie ma nic do rzeczy ja miałem już sprawdzany i mam zero błędów...
  7. Witam Ja mam następujący problem z tą właśnie blokadą mianowicie mam kombika i mam cyple w tylnych drzwiach ale nie mam alarmu samochód uzbraja się normalnie po 30 sekundach gdy otworze samochód a nie otworze żadnych drzwi, problem mój zaczyna się w momencie gdy chce ustawić automatyczne zamykanie na zapalonym silniku trzymam ten przełącznik ok 5-10 sek nie mam żadnego sygnału "piii" ani nic w tym stylu który by potwierdził działanie tego ale po przekroczeniu ok 10 km/h zamek się zamyka na ok 5 sekund po czym się ponownie otwiera, i tak już zostaje po krótkim wciśnięciu przycisku samochód zamyka się i jest w tej pozycji aż do otwarcia drzwi. Czasem samochód się wcale nie zamyka raz na 5-10 startów. Nawet w momencie gdy automatyczne zamykanie jest wyłączone to z przycisku dzieje się to samo tj. po pierwszym zamknięciu auto otwiera się po chwili dopiero po drugim naciśnięciu pozostaje zamknięta. Prosił bym o pomoc w tej sprawie, każda sugestia może się okazać kluczowa!! ;)
  8. Witam Ja mam następujący problem z tą właśnie blokadą mianowicie mam kombika i mam cyple w tylnych drzwiach ale nie mam alarmu samochód uzbraja się normalnie po 30 sekundach gdy otworze samochód a nie otworze żadnych drzwi, problem mój zaczyna się w momencie gdy chce ustawić automatyczne zamykanie na zapalonym silniku trzymam ten przełącznik ok 5-10 sek nie mam żadnego sygnału "piii" ani nic w tym stylu który by potwierdził działanie tego ale po przekroczeniu ok 10 km/h zamek się zamyka na ok 5 sekund po czym się ponownie otwiera, i tak już zostaje po krótkim wciśnięciu przycisku samochód zamyka się i jest w tej pozycji aż do otwarcia drzwi. Czasem samochód się wcale nie zamyka raz na 5-10 startów. Nawet w momencie gdy automatyczne zamykanie jest wyłączone to z przycisku dzieje się to samo tj. po pierwszym zamknięciu auto otwiera się po chwili dopiero po drugim naciśnięciu pozostaje zamknięta. Prosił bym o pomoc w tej sprawie, każda sugestia może się okazać kluczowa!! ;)
  9. Hmmmm..... to może napisze jakie mam objawy, mianowicie: -na zimnym silniku o ile jest na tyle zimno iż obroty wskakuja na 1200 jest lekkie falowanie 1200-1400 -na 2 i 3 biegu pomiedzy 2000-3000 obrotów przerywa delikatnie tak jakby był wtrysk źle wyrególowany -gdy samochód jedzie z predkości powyżej 20Km/h po wrzuceniu na luz nie trzyma ok 1000 obrotów tylko spada na 750 (w innych Megankach trzyma) -latem zdażylo mi sie 4-5 razy że na ciepłym silniku nie moglem go odpalić Teraz to co już było zrobione: -wymienione wszystkie świece -wymienione cewki -wymieniony silnik krokowy -wyczyszczona przepustnica, w sumie cału układ dolotowy aż do wtrysków -wymieniony 2 wtrysk -na komputerze zero błędów -czujnik położenia wału wg. serwisu dobry jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to prosze o pomoc :roll:
  10. 19Urban94 a jakie miałeś jeszcze inne objawy?? ja mam chyba też EGR do wymiany ale nie mam pewnośc ;/
  11. Poduszka pod skrzynią biegów, lub silnikowa, nie wiam jak sprawdzali na warsztacie ale czasami mimo iż wizualnie jest wszystko ok to jednak jest ona uszkodzona w środku tzn. na zawnątrz guma wygląda dobrze lecz w środku może już być skruszona lub popękana, najlepiej na włączonym silniku sprawdzić czy któraś nie drga nadmiernie, inne możliwe powody to uszkodzenie cewki wtrysku, zle ustawienie wtrysku, lecz w tym momęcie powinno być słychać że cały silnik klekocze.
  12. Dodam że jak się urwie to obroty na jałowym biegu wynoszą ok 1500, ja tak miałem przy 1.4 16v
  13. meganecoupe02 co do spawów podejżewam że przez jakiś czas wytrzymają ja osobiście miałem znajomego który włożył do 19 amorki tylne z Megane a że śruby nie pasowały to przyspawał je i jeździł bez awaryjnie przez rok potem autko sprzedał ;]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!