Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

TheHX

Nowy użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,6 RT
  • Przebieg (tys.km)
    130
  1. Witam, od kwietnia ( moment zakupu ) borykam się z kłopotami spowodowanymi wodą. Już dwukrotnie wymieniany był moduł UPC, który został po prostu był przez lata zalewany wodą. Padła w końcu elektryka. Po wymianie modułu ( na szczęście używany, niewielkie pieniądze ) auto pojeżdziło..2 dni. Po deszczu wysiadły przerywacze, pełna dyskoteka. Elektryk obszedł moduł i przerywacze działają obecnie już niezależnie. Lali wodę na kabinę, filtr kabinowy, wycieraczkowy, itp...Dostęp do modułu zabezpieczono dodatkowo folią. Wczoraj zauważyłem już ( po nocnych intensywnych opadach ) wodę kapiącą pod kolumną kierownicy, dokładnie tam, gdzie w folii znajduje się moduł. Woda wręcz kapała po przewodach prosto na lewą nogę. Folia i kable były mokre. Gdzie może leżeć przyczyna ?? Przepływowość rynienek była sprawdzana, po myciu woda nie dostawała się do wnętrza. Podejrzewam jeszcze filtr wycieraczkowy. Szyba osadzona jest chyba dobrze ( nie było wymiany ), auto nie było nigdy bite. Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie jeszcze szukać ?? pozdrawiam
  2. Witam. Miesiąc temu stałem się właścicielem Renault Megane 1,6 RT w wersji automat ( dla żony po operacji kolana ) Auto jest z 1997 roku, wiedzieliśmy teoretycznie przed kupnem co mu dolega, a co nie. Nie chodził centralny zamek, tylna wycieraczka, a przednie na najwolniejszym biegu. Samochód do czasu pierwszego deszczu sprawował się idealnie. A po nim zaczęło się - zaczęły się włączać wycieraczki samoistnie przy wyłączonym zapłonie, padły przede wszystkim przerywacze - kierunkowskazy oraz awaryjne. Auto odstawiliśmy do zaprzyjaźnionego serwisu, gdzie wymieniono zeżarty przez wodę moduł sterowania. Pojeździliśmy po tym jeden dzień. Po burzy wewnętrzna lampka w kabinie wyłącza się mniej więcej po 30 minutach, w czasie deszczu uruchamia się sama. Same też zmów uruchamiają się wycieraczki, silnik szyby kierowcy dostał wariacji - zaczął wyć, znów padły wszystkie przerywacze. W tej chwili serwis spróbuje przede wszystkim zlokalizować problem masy ( zwarcia ) i miejsca, gdzie leje się woda ( a dostaje się pod kolumnę kierownicy ) Mam takie pytanie - czy plastikowy filtr znajdujący się pod wycieraczkami może ( nie powinien, nie może ) przepuszczać wodę tak, by dostawała się ona do akumulatora ? Serwis serwisem, ale nie są to fachowcy od Renault, ale przede wszystkim od Skody Gdzie można szukać jeszcze przyczyn takiego zachowania samochodu ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!