Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

gajus

Nowy użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane
  • Silnik
    1.9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    250
  1. Szkoda że nie ma jakiejś taniej wersji oprogramowania. Wydać 800-1000 pln żeby podpiąć komputer max raz w miesiącu albo i rzadziej to faktycznie się nie opłaca. Może ktoś wymyśli jakaś alternatywe ogólnie dostępną.
  2. Nazwa kabla była ELM i jakieś cyferki myślałem że będzie działało. CLIP troche za drogi żeby podpiąć raz na jakiś czas. Niektórzy mówią że działa im Scanmaster. Ciężko znaleść program i kabel diagnostyczny do renault.
  3. Mam następujący problem. Kupiłem jakiś czas temu kabel z programem DDT2000 jednak nie zawsze działa prawidłowo. Znacie może programy które współpracują z tym modelem? Głównie chodzi o odczyt błędów. Licze na pewne odpowiedzi, a nie przypuszczenia. Próbowałem SCANMASTER'em ale nie mogę się połączyć. Wie ktoś dlaczego?
  4. Mam nastepujący problem: ostatnio wykryto u mnie nie szczelność parownika od klimy. Oddałem samochód do serwisu i wymienili go na nowy. Przy okazji wymieniłem rozrząd. Teraz układ jest szczelny ale sprężarka się nie załącza tzn. nieraz sie włączy nieraz nie. Sprawdzałem miernikiem wtyczkę, strasznie skacze napięcie. Co może być tego powodem? Wymiana rozrządu? Tzn. jakiś kabel uszkodzony czy jakiś przekaźnik albo czujnik? Co i gdzie należy sprawdzić? Może jakieś fotki z instrukcją? Macie może schematy elektryki klimy do megane I phII 1.9dci bo podobno rożnią sie od phI. Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
  5. ja mam megane I phII 1.9dci i mam podobny problem czy u mnie tez jest taki zaworek? po dluzszym postoju dluzej kreci zanim odpali. co to moze byc?
  6. Udało mi się wymontować zawór EGR. Trzeba odkrecić dolot powietrza do silnika, obok chlodnicy i odkrecic obudowe (czarna) filtra powietrza. Razem z zaworem i szara obudową trzeba odkrecic 9 śrub. Zawór byl mocno zasyfiony. Teraz juz smiga... polecam nafte i benzyne ekstrakcyjną oraz maly pedzelek.
  7. zajrzyj do przewodow od intercoolera moze jakas obejma puscila... ja bym obstawial problem z turbo. czy po przekroczeniu 2000obr slychac dziwny dzwiek z silnika i silnik jakby hamowal? kontrolka mryga, swieci ciagle? kiedy sie zapala? Jak w poprzednim czyli:Na forum można, a nawet należy pisać z polską czcionką. Po kropce następuje początek następnego zdania, które rozpoczynamy od wielkiej litery :) - gojgien
  8. jezeli chodzi o plyn to mialem na mysli raczej marke, czy elf czy poprostu borygo etc. :-P co do ilosci to mniej wiecej weszlo ponad 5l termostat udalo sie znajomemu mechanikowi rozebrac i wymienic sam "srodek" koszt to cale 40pln, termostat pasowal od fiatow z silnikiem 1.2 bo tam byly uniwersalne. jak widac renault rowniez wykorzystal taki wklad... spalanie spadlo o okolo 400ml na 100km i w samochodzie jest duzo cieplej :) Nie cytujemy posta w całości, pisząc bezpośrednio pod nim. Naruszasz regulamin. :) Na forum można, a nawet należy pisać z polską czcionką. Po kropce następuje początek następnego zdania, które rozpoczynamy od wielkiej litery :) - gojgien
  9. moglby ktos podac aktualne (dzialajace) linki do programow z postu wyzej? moze byc na PW. z gory dzieki za pomoc
  10. za kazdym razem trzeba wymieniac na nowa ta uszczelke/podkladke? czy da sie ja jeszcze raz wykorzystac? bo wiem ze niektorych elementow tego typu np miedzianych nie powinno sie montowac jeszcze raz...
  11. witam mam problem dotyczacy prawdopodobnie termostatu. temp na liczniku jest nizsza (jedna kreska ponizej poziomu) powietrze z ogrzewania jest zimniejsze niz jakis czas temu. myslalem ze to przez niskie temp na dworze ale nawet po ociepleniu nie ma poprawy. pierwsze pytanie brzmi czy to napewno i tylko termostat? drugie czy da sie wymienic tylko "wklad" czy trzeba cala czesc? (w sklepie motoryzacyjnym w katalogu widzialem ze wystepuje tylko jako calosc) moze znacie jakis patent trzecie ostatnie pytanie jakim plynem i ile sie miesci w ukladzie chlodzenia? z gory dzieki za odp mam nadzije ze nie zlamalem reg ;-)
  12. ja mam takie pytanie czy trzeba cos jeszcze odkrecac/odpinac itp zeby sie dostac do tego zaworu?? czy jest dobry dostep?? widze ze pokrywa silnika zdjeta...
  13. zdunman sadzisz ze powienienem wymienic pompke? nie pomoze wymiana np spryskiwaczy? wczesniej widzialem cos o spryskiwaczach z C3 ale nie ogarniam jeszcze nazw modeli megane i nie wiem czy beda pasowaly. ja mam z 2001 jak juz pisalem.
  14. dolaczam sie do tematu z pytaniem: mam megane z 2001, mam problem ze spryskiwaczami, zapychaja mi sie mimo to ze leje plyn do spryskiwaczy kupiony w motoryzacyjnym. przeczyscilem je, wyjalem wygrzebalem brud wydmuchalem kompresorem ale nadal nie jest tak jak powinno. ustawilem na sama gore szyby ale dobrze psiukaja do okolo 80km/h a pozniej to prosto w wycieraczki a nie na szybe. czym to moze byc spowodowane? pompka walnieta czy koncowki spryskiwaczy (na masce) ? przy okazji chcialem zapytac czy tez macie moze problem z wycieraczkami przy predkosciach powyzej 120? bo u mnie mozna powiedziec ze "przeskakuja" po szybie. da sie to zrobic? z gory dzieki za odp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!