Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

tomek bydgoszcz

Użytkownik
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.6 16 V
  • Przebieg (tys.km)
    61000
  1. Witam Mam problem: trzeszczy mi tapicerka lub jakiś zatrzask w drzwiach od kierowcy w meg II ph II sedan. Trzaski sa w okolicy lusterka,nad elektrycznym sterowaniem lusterkami. Próbowałem rozebrać drzwi ale po odkręceniu wszystkich widocznych śrub u góry i na dole tapicerka nie puszcza. Może ktoś ma jakis pomysł lub schemat jak ściągnąć drzwi lub w którym miejscu podważyć aby nic nie urwać? Pozdrawiam
  2. Ciagniesz za przód daszka do góry i powinien puścić przy kratce wentylacyjnej.
  3. Ja odkręcałem bo muszę wymienić kratkę nawiewów bo zszedł lakier od zapachu w płynie. 1. Podnosisz daszek z wyswietlaczem od radia - tam pod spodem masz 2 śruby 2. Jak wyjmiesz radio to przy jego skrajnych narożnikach masz kolejne 2 3. Wyjmujesz klapkę od wejścia do złączki serwisowej za uchwytami na napoje i tam masz kolejne 2 4 Jak zdejmiesz śruby to trzeba jeszcze odkręcić pokrętła od nawiewów. 5. Pociągasz mocno całą ramkę na środku i powinno zejść. Moje pytanie : Jak odłączyłeś radio to po podłączeniu potrzebowałeś kod do radia? Jak tak to skąd go wziąć?
  4. Zaryzykuj - zdejmij koło i zajrzyj do srodka ,jak pomozesz sobie dobrą lampą np taką o mocy 60w to widać wszystko jak na dłoni. Żarówka H7 ma wystającą blaszkę przy mocowaniu i ona musi znaleźć się u góry pod małym skosem. Starą żarówkę wyjmujesz po wcześniejszym przyciśnięciu jednej z 2 blaszek małym płaskim śrubokrętem- działa to na zasadzie zatrzasku dlatego nie staraj się ciagnąć na siłę starej żarówki. proponuję montaż żarówek + 50% philips lub osram - trochę pomaga. Jak następnym razem będe wymieniał to zrobie foto bo wybacz na razie nie mam ochoty rozkręcać koła i całych tych drobiazgów przy +3 stopniach na zewnątrz. Pozdrawiam
  5. hmm kiedyś miałem podobnie - był problem z odpaleniem -długo kręcił. Sprawdź czy masz dobrze dokręcone klemy na aku.
  6. Panowie takie pytanie: aco to może byc jak silnik jest zimny a szarpanie jest dokładnie przy 2500 obrotów i to nie tylko podczas jazdy ale na postoju i na luzie? Wystarczy chwila lub przejechać 500 metrów i szarpanie znika? cewki ?
  7. maras78 - dlaczego ta granatowa tak nisko siedzi?
  8. Sedan jest słabo wyposażony i pewnie bardziej zużyty niz pokazują zdjęcia bo te widać są trochę podkręcone(wyostrzone)
  9. Hmm o ile dobrze widzę auto jeździło w : www.armada-fm.pl a to jest firma zajmująca się wynajmem długoterminowym aut. Powinno być serwisowane regularnie ale trzeba dokładnie sprawdzić stan silnika bo klienci,którzy maja takie auta zazwyczaj nie inwestuja w samochody pod koniec ich uzytkowania ponieważ mają określone w wynajmie tylko pewne założenie kosztów eksploatacji auta i jak dowiedzą się że coś jest nie tak to cały czas jeżdżą autem byle do konca wynajmu i biorą nastepny. następnie auto idzie do sprzedaży - jest polerowane ( co ewidentnie widac na tym przykładzie) samochód który opisujesz to zwykły lakier a świeci się jakby był nowy. Nie wierz w cuda nikt nie traktuje auta w wynajmie jak swojego + silnik DCI i 140 000 km przebiegu to ja na dzień dobry liczyłbym na ok 2000 kosztów na dzień dobry- np sprzęgło,wtryski lub jakaś naprawa turbiny. Pozdrawiam [ Dodano: 2009-10-31, 18:24 ] Laki zabacz te: http://moto.allegro.pl/item795678699_renau...koniecznie.html lub: http://moto.allegro.pl/item802049411_renau...e_2_sztuki.html
  10. laki,auto o które pytasz ( megane combi srebrna) jest po dużym dzwonie - na pewno była wymieniona deska rozdzielcza z poduszką pow. pasażera. Dowód: na zdjęciu jest to wersja ph I a nawiewy po bokach są z phII. W phI powinno byc oznaczenie nawiewu zamkniety/otwarty jako suwak z kreską miedzy położeniem jest nawiew/nie ma nawiewu. Dopiero w ph II jest regulator z płynną regulacją otwarcia tych nawiewów(od najmniejszego do największego)
  11. Wykładzina jest usztywniona ( grubość ok 5 mm) pod spodem wnęka na drobiazgi a potem koło
  12. Witam Wygląda ładnie(aż za ładnie) pytanie tylko co robi ta tajemnicza część luzem w bagażniku? To chyba cewka. Kolejny temat to czy warto inwestować i płacić za tak wysoką wersję wyposażeniową (ta nawigacja to pewnie i tak nie do wykorzystania w Polsce)? Bo może warto poszukać wersji po liftingu z 2006 roku? Ja mam ph 2 a moja rodzina ph1 i widzę różnicę w jakości (cewki są już inne,przepustnica made in germany,komuter po polsku ). A co do tego auta to mnie zastanawia duża ilość pyłu na górnej ramie drzwi z lewej i prawej strony - czyżby ktoś naprawiał dach i pył lakierniczy został w tym miejscu
  13. A najprostszym sposobem jest dokładne obejrzenie książki przegladów. Trzeba obejrzeć pieczątki i podpisy i zastanowić się nad zagadka dlaczego wszystkie pieczątki są identyczne ( chodzi mi o świerzość tuszu ) i idealnie tak samoc odbite,oraz podpis niby serwisu lub daty - zadziwiające powinno być że samochód był serwisowany od np 6 lat a: zawsze pod ręka był ten sam niebieski długopis ,ten sam diagnosta i taka sama pieczątka idealnie tak samo mało zużyta jak przez poprzednie lata. Pomijam ,że wile razy w ogłoszeniach widzę pieczątki niemieckich komisów samochodowych a nie stacji ASO.
  14. Witman - spoko tylko co z tego że jest ten telefon w aucie? Będziesz siedział i ciągle wysyłał smsy? Mamy takie urządzenie w pracy, lokalizator z powiadomieniem. problem polega na tym,że określa mu się strefę poruszania i powiadomi kiedy zadziała alarm lub auto opóści strefę. Ostatnio po wyjechaniu autem powiadomił o opuszczeniu strefy ale był już 20 km od firmy i dokładność była uzależniona od szerokości geograficzej w stopniach i minutach a to przy szkukaniu auta nie jest bardzo dokładne. Druga kwestia to jak by znalazł swoje auto pocięte na kawałki to chyba bym się załamał. W kradzieży mam wrażenie chodzi o czas. Dlatego im więcej mechanicznych i widocznych zabezpieczeń tym lepiej( blokada skrzyni,odcięcie zapłonu własnej produkcji itp ) jest szansa że złodziej wybierze łatwiejszy łup,bo trochę Renault jeździ i może ten mój będzie zbyt trudnym orzechem do zgryzienia? [ Dodano: 2009-09-20, 00:20 ] A jeżeli chodzi o naklejki na drzwi to Panie i Panowie złodzieje też mają rozum i zaglądają przez szybę - patrzą na obrotomierz i widzą czy to benzyna czy diesel.
  15. Popieram Marcin Szymansk,w domu jest Megane II phI, wszystko zależy od serwisu. Jak u nas piszczały fabryczne hamulce po 2 tys km to bezczelny diagnosta stwierdził,że jest ok bo gdzie jest napisane w instrukcji,że nie mają piszczeć? Jak poszły cewki to pięknie wymieniali zaraz po gwarancji dając dobroczynnie 60% upustu. Tylko jak zadzwoniłem do innej stacji i podałem VIN to dowiedziałem się,że na to jest kampania serwisowa i bez łachy muszą wymienić za darmo. Jak przyniosłem pismo z Renault Polska to nawet nie jękneli i udając głupa od razu wymienili. Fakt na Sagemy ale zawsze nowe. Serwis zawsze sprzedaje kolejne auta klientom- ciekawi mnie tylko czy jak już kupisz u tego super sprzedawcy samochód to czy bedzie Cię bronił jak będziesz tracił nerwy w serwisie czy jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności będzie udawał,że Cię nie zna. [ Dodano: 2009-09-19, 23:49 ] Dodam,że jak sie uprą to prawie wszystko może ulec naturalnemu zużyciu- silnik też,sprzęgło itp. No bo gdzie jest określona żywotność podzespołów? Ma ktoś z Was tabelę ile ma wytarzymać np docisk sprzęgła,pompa wody,koło zmiennych faz rozrządu? Powiedzą,że zrywałeś autem przy ostrym ruszaniu i dlatego zerwał się pasek rozrządu,itp itd. Dobry i fachowy serwis dla ludzi to podstawa. Bo ja mam najlepszy przykład u siebie: kiedyś w salonie i serwisie były tłumy - otworzyli drugą filię w mieście. Potem zaczynało brakować klientów w serwisie a teraz wieje pustkami i w salonie bo już jest duzy odsetek klientów którzy nie chcą kupić Renault cokolwiek by nie udowadniali poprzez niemiecki ADAC. Wszystko może się zepsuć - pytanie jak z tym sobie i klientowi poradzić aby był zadowolony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!