Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

tika

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic
  • Silnik
    1,6
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. Miałem dokładie to samo w scenicu 1.6 8v. Przy uruchomionym silniku same kreski przy jeździe 0.0 . Wykonywałem jakieś prace przy silniku i dla wygody rozpiąłem sobie 3 wtyczki. Od krokowego , tpsu i czujnika temp. zasysanego powetrza. Okazało się , że wtyczka od krokowago miała widocznie luźny któryś pin. Igła i kika minut pracy i podoginałem w kostce. Teraz pokazuje dokładnie. Mało tego to wcześniej przekłamywał średnie zużycie , było większe o 3-4 litry. Dodano: 07 maj 2016 - 23:15 Jeżeli komputer powyżej 20 km pokazuje 0.0 tzn , że sterownik wysyła sygnał o spalaniu nie ma tylko pełnych danych do wyliczenia spalania.
  2. Miałem podobny problem . Urwany był przewód przed zaworem pochłaniacza par paliwa.
  3. Najpierw sprawdz gdzie zaciąga lewe powietrze. Pędzelek i trochę benzyny,posmaruj na połączeniach. Sprawdz też kostkę od krokowego , częste jej wyciąganie , jej nie służy może gubić połączenie na którymś pinie i też nie będzie działał poprawnie. Dodano: 07 maj 2016 - 22:30 Co do wymiany to masz uszczelkę pod kolektorem , na przepustnicy , oringi na wtryskiwaczach i krokowym .
  4. Zarówno silikon jak i ten "specjalny" uszczelniacz nadają się do uszczelniania pokrywy zaworów w silnikach 16V. Renault ma nawet swój silikon do pokryw o numerze 7711427907. To co "fachowcy" z serwisu renaulta określili jako "specjalny" to uszczelniacz anaerobowy. Produkuje go kilka firm, ogólnie ceny ... duuże. Można z powodzeniem zastosować Technicqll 5518. To samo zastosowanie, te same parametry, cena przystępna (normalna). Większe znaczenie ma sposób nałożenia oraz ilość. Jeśli nałożymy za dużo "specjalnego" uszczelniacza , efekt będzie podobny do wystających wałków silikonu. Co do szkód jakie może narobić silikon , osobiście wątpię w to (ale jest to moje zdanie). Osobiście używałem silikonu loctite 5910 (opakowanie 50ml). Nakłada się z niego idealnie. Dwa cienkie paski i zero "wałków" z silikonu.
  5. Witam, mam pytanie, kilka razy się pojawiło. Jak sobie poradzić z ładowaniem.
  6. Co do problemu Kolegi rafała221 stawialbym na reduktor , a konkretnie na membrany które w nim się znajdują. Z czasem guma twardnieje i membrana nie pracuje tak jak powinna (ugina się). Po większym magrzaniu reduktora membrany robią się bardziej elastyczne i dopiero zaczynają pracować poprawnie. Komplet naprawczy nie unikniony. [ Dodano: 2009-08-28, 21:50 ] I oczywiście ma to wpływ na zurzycie gazu
  7. Musisz zdjąć górną część deski rozdzielczej. Nie jest to trudne. Wyjąć zegary. Nie musisz rozbierać zegarów. W tylnej części masz na środku pokrywę, przykręconą na jeden wkręt (torx). Wystarczy ją zdjąć i masz dostęp do tych złączy. Pozdro
  8. Zajrzyj tutaj http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=127266#127266
  9. Witam, miałem podobne problemy z wyświetlaczem kilometrów. Najpierw się zerował, potem zniknęły cyferki zostało samo podświetlenie. Jeżeli po przekręceniu zapłonu bez włączania rozrusznika już mamy wyzerowany licznik kilometrów dziennych to nie jest to wina akumulatora. Nie ma aż takiego poboru , żeby zabrakło prądu na zestaw wskaźników. Wina leżała po stronie złącza z tyłu zegarów , pod białą pokrywą. Rozwiązanie tego złącza w stylu Reno, nic dodać nic ująć. Popracowałem nad polepszeniem styku i wszystko wróciło do normy. Górne złącze odpowiada za przesył danych na wyświetlacz kilometrów [ Dodano: 2009-07-20, 17:02 ] Nie zrobiłem może tego zbyt profesjonalnie. Usunąłem "dziwne" wtyczki które trzymały (powiedzmy) taśmy na swoim miejscu. Wpiąłem taśmy i z jednej strony wyparlem wtyki gniazda odpowiednio dociętymi z klina zapałkami. Da się wlożyć je tylko z jednej strony gniazda. Do tego po kropelce kleju na ciepło na każdym rogu. Taśmy trzymają się pewnie i stabilnie. OD 2 MIESIĘCY ŚMIGA BEZ PROBLEMU, PROFILAKTYCZNIE POSTĄPIŁEM Z POZOSTAŁYMI GNIAZDAMI. POZDRAWIAM
  10. Musisz też wymienić wyświetlacz, i wiązke kabli. Masz wyświetlacz do radiosata. Nie wiem jakie kostki są w wyświetlaczu do update list. Czy jest jedna czerwona (większa), czy są dwie siwa i czerwona. Ewentualnie powalczyć z kablami.
  11. Witam, do update list musisz zmienić wyświetlacz. Ten co masz nie bedzie Ci działał. Poza tym musisz zmienić kable i pilota . Tu masz to ładnie opisane http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24...ble/rendisp.htm Jakbys mógł to podaj mi numerek tego wyświetlacza. Mam radiosata 6010 , a chciałbym go zalożyć. Pozdro
  12. Witam wszystkich na forum. Wiem, że temat już był poruszany, ale ile Reno zrobiło typów wysietlaczy i radii tyle bedzie pytań. Jaki wyświetlacz będzie pasował do radia Radiosat 6010 22DC 459/62L. Z tego co mi się udało dowiedzieć to podobno Sagem P7700428029 A. Nie jestem pewien i chciałem się upewnić. Mam teraz radio radiosat 4000 i wyświetlacz philipsa z oddzielnym wyświetlaczem. Jak się ma zegarek i termometr jakbym chcial zmienić , w sagemie jest zintegrowany z w wyświetlaczu z radiem. I jeszcze jedno pytanie, może ktoś wie jak się zapala lampke w bagażniku? :-? [ Dodano: 2009-03-25, 20:56 ] Jakby ktoś mógł mi podrzucić fotki złączy do wyświetlacza sagem do 99r . Konkretnie chodzi mi o siwą przy wyświetlaczu i tą z pod radia. Podłączyłem zgodnie z opisem ze strony Studio24 i nic. Działa tylko zegarek i termometr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!