Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

marek10010

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane II
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    148000
  1. Zasadności wymiany płynu hamulcowego nie negowałem (reno podaje co 4 lata). Jako ignorant podałem objawy obecności wody w płynie hamulcowym, powietrzwa o obwodzie hamulcowym i moje podejrzenia usterki na podstawie objawów jakie opisał Obiboc. Ty jako ekspert każesz wymienić płyn hamulcowy. Według mnie możesz równie dobrze kazać wymienić olej w silniku, płyn chłodniczy, wodę w spryskiwaczach. Skutek będzie taki sam a i koszty niewielkie.
  2. Rozwiązania nie znam ale na pewno twoje wnioski też są błędne i narażąją kogoś tylko na koszty.
  3. masz w swoim autku wł /wył ABSu??? nie ale mam bezpiecznik [ Dodano: 2009-10-03, 21:39 ] Co ma zapowietrzenie hamulców wspólnego z rocznikiem płynu hamulcowego ?. Płyn wymienia się dlatego że jest hydroskopijny i po paru latach zbiera się w nim woda. Ta zaś przy intensywnym hamowaniu (jazda w górch na wyścigach i tp.) zamienia się w parę wodną i w tym momencie nie ma wogóle hamowania. Takiego objawu nikt tu nie opisywał. Jak są zapowietrzone hamulce to rośnie pedał hamulca , występuje brak skutecznego hamowania i mogą trzeć klocki o tarcze.
  4. U mnie przy wyłączonym silniku pedał hamulca spada powoli i to samo robi jeśli jest włączony silnik ale wyłączony ABS. Przy wyłączonym ABS-sie pali się dodatkowo kontrolka ABS-u i kontrolka Stop. Nie wiem czy to jest prawidłowo ale być może jakiś zawór zwrotny w ABS-ie nie trzyma. Przy włączonym silniku i ABS-e pedał hamulca zachowuje się normalnie i hamulce działają jak należy. Ja osobiście nie przejmuje się takim zachowaniem pedału hamulca. A może powinienem. Nie wiem. :-/
  5. Ja bym się poważnie zastanowił nad zmianą sprzedawcy. MII ma tylko jeden rozmiar drążka kierowniczego i prawą lub lewą końcówkę drążka kierowniczego.
  6. Wkręcałem z kanału. Można od stony zdiętego koła ale jest to bardzo niebezpieczne gdyż trzeba się położyć pod samochodem aby zdiąć osłonę drążka :-x . Jak się ma zdiętą osłonę drążek można odkręcić nie wchodząc do kanału i nie kładąc się pod samochód. Zbierzności też nie ustawisz bez kanału :-( .
  7. A mnie się udało ;) . Odkręcić koło i do góry , maksymalny skręt kierownicą i można już złapać drążek.Bez wielkich problemów dało się odkręcić. Robiłem to po lewej stonie,nie wiem jak po prawej ,ale pewnie też tak można.Pozostaje już tylko ustawić zbieżność i po krzyku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!