Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
pecado
Użytkownik-
Postów
212 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnyKontakt
-
Strona www
http://www.torch.pl/
Samochód
-
Auto
MII GT SportWay
-
Silnik
1.5 dCi 105KM
-
Przebieg (tys.km)
230
-
Zawiozłem do mechanika, popsuła się blokada regulacji kierownicy. Okazało się, że pękł metalowy element, taki drobiażdżek o bokach 4-10mm się wziął i pękł. Uznania dla Renault za dobór materiałów. Żeby nie było łatwo ten element nie jest dostępny jako część, tylko element zestawu. I jak tu nie kochać francuzów? :) Na szczęście chłopaki z Renocar zaaplikowali rozwiązanie partyzanckie (za moją świadomośćią i zgodą), więc jest nadzieja, iż zgodnie ze starodawną maksymą będzie trzymać najdłużej :)
-
Megane II phI Wszystkie bolączki Megane II 1,5 DCi (105KM)
pecado odpowiedział(a) na walles78 temat w Forum Ogólne
Już rozumiem, ale w takim razie nie podejmę się wróżenia potencjalnej przyczyny -
Jest taka teoria, że technologia powinna być dla ludzi, nie odwrotnie. Ale co ja, programista, mogę o tym wiedzieć
-
Zawiozłem do mechanika bo mi coś w PP kole dzwoni. Wymieli końcówkę drążka kierownicy, a dzwonić dzwoni nadal. Niestety muszę poczekać z tel i opr aż do 8. rano, co mnie bardzo uwiera. W piątek replay
-
Megane II phI Wszystkie bolączki Megane II 1,5 DCi (105KM)
pecado odpowiedział(a) na walles78 temat w Forum Ogólne
Moja jest z listopada Zwróć uwagę, że przy pracującej klimie rosną Ci obroty O, to ciekawe :shock: -
W piątek zalałem pod korek, w niedzielę korzystając z ładnego przedpołudnia wypucowałem. Wieczorem Matka Natura poprawiła
-
Wiązka przewodów do klapy bagażnika. Trzecie światło stop jest nieszczelne, więc ostrożnie z myjką ciśnieniową. Hands free (jeśli jest, rzecz jasna) też nie przepada za myjkami Oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej wchłania wilgoć i styki śniedzieją (nie "gniją" jak lubią to nazywać mechanicy tylko śniedzieją - naprawa polega na starciu nożem lub papierem ściernym warstwy utlenionej miedzi, ew. pocynowaniu i voile! ) Tzn to u mnie padło ostatnio :) A na serio to przejrzyj forum, sam wyodrębnisz najczęściej opisywane usterki, bez mitów i legend (tak "u mnie działa" jak i "to się notorycznie psuje") Wg mnie ryzyko jest dokładnie takie samo jak w każdym samochodzie z nieco większą ilością, odrobinę bardziej zaawansowanej elektroniki niż w Golfie II 8-)
-
1.5 sprzed lifta faktycznie miały różne opinie. Między innymi dlatego R. je gruntownie przebudowało. Co do elektroniki to niestety zależy od egzemplarza, ale unikałbym generalizowania. U mnie działa
-
Jeśli ma 6. biegów to faktycznie może być 105KM. Może w GB dawali ten silnik już wczesniej niż w PL, gdzie faktycznie pojawił się dopiero pod koniec 2005
-
BTW - macie jakąś sprawdzoną, którą warto polecić/kupić, lub takie, które wskazalibyście jako nie warte zainteresowania? Odnośnik do sklepu/allegro byłby mi bardzo pomocny, jeśli wolno prosić
-
Umyłem, odkurzyłem, wypucowałem plastiki. Zmieniłem fotelik juniora na następny rozmiar. Autko pachnie i błyszczy, a Błażej na nowo odkrywa świat z perspektywy samochodu
-
Wymienione trzecie światło stopu, zrobione podświetlenie tablicy rejestracyjnej
-
Wczoraj złotymi ręcyma mechaników Renocar: - naprawione klamki LP, PP (zacinały się) - guziki HF na nich przy okazji + uszczelnienie (na miarę możliwości) - naprawa wiązki klapy, co naprawiło HF na klapie - podświetlenie konsoli centralnej, panel nawiewu (se zgasło, se) Niestety następne naprawy będą miały znacznie gorszy stosunek efektów do kosztów. Do zrobienia mam trzecie światło stopu i kostkę za nim. Robocizna na godzinę, koszt nowej części masakra. Ze względu na zaprojektowaną przez Renault nieszczelność elementu i w konsekwencji nieuchronne gnicie - nie zdecyduję się na eksplorację szrotów za nim. Mam jeszcze do zrobienia oświetlenie tablicy rejestracyjnej (jedno zgasło), jeśli ktoś ma możliwość zdobycia samego koszyka żarówki to bardzo proszę o info, bo jak usłyszałem cenę "standardowej procedury" to mi kolana zadrżały (zamawia się całą listwę z żarówkami, nielakierowaną więc jeszcze ta operacja dochodzi)
-
CB mu kupiłem I umyłem, bo strach było dotknąć :P
-
Naciągnąłem obie linki hamulca postojowego na chwytak, ale i tak jedziemy w przyszłym tygodniu do warsztatu, bo są nierówne (a przy tym lista drobnych napraw jest dłuższa )