Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pasat01

Nowy użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,9 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. Witam, Wymieniłem już drugi raz w ciągu miesiąca bezpiecznik tylnych świateł pozycyjnych ( prawa strona ) światła LED Scenic 2 Lift. Sama wymiana to koszmar trzeba rozkręcić "pół" Scenica :( i znowu pad bezpiecznik, miał ktoś z was lub wie co może być przyczyną ?
  2. OK Dzięki, faktycznie to ten bezpiecznik, z tym że ja miałem tam włożony 10A. Światła święcą i oby jak najdłużej. Dojście tam to jakieś nieporozumienie żeby wymienić bezpiecznik od podstawowych świateł trzeba rozebrać "pół" silnika SZOK, a co jeśli stanie się to gdzieś w podróży ??!! mechanik i pewnie ze 100zł skasuje bo tyle z tym roboty.
  3. Witam, Dziwna sprawa ale za chiny nie mogę trafić na przyczynę braku pozycyjnych w prawej tylnej lampie, Scenic 2 jest po lifcie wiec ma pozycyjne w ledach. Sama lampa sprawna, sprawdziłem w drugiej stronie i świeci, w kosce przy lampie OK. Po bezpiecznikach nie sprawdzałem, za bardzo nie widzę który od tego odpowiada ale myślę że jeśli byłby to bezpiecznik to obie postojówki by padły. Nie jestem pewny lub zbieg okoliczności ale aktualnie nie swieci podświetlenie tablicy ( choć na 100% była wcześniej jedna przepalona ), oraz równiż prawa strona światła przeciwmgielnego ( ale tu nie pamiętam czy ten model ma dwa przeciwmgielne ) . Co może jeszcze naprowadzić to to że mam hak ( oryginalnie założony ) i właśnie z prawej strony jest podpięty pod światła. Temat dość pilny, jak wiadomo bez świateł ani róż :( Proszę o wskazówki, przyda się każda :)
  4. Witam, proszę o pomoc Wczoraj po zmianie kół w wulkanizacji, włączył mi się komunikat "Check Parking Brake", oraz trójkącik z –P-. Przy hamulcach nic nie było grzebane, tylko ( i tu coś podejrzewam) kazali mi pozostawić koła na luzie, oczywiście Sceniczek jest dość uparty z ręcznym, ale po jakiejś wskazówce jednego z mechaników – coś z otwartymi drzwiami i chyba włożoną kartą miałem auto wyłączyć no i zadziałało, hamulec się nie zaciągnął, noo ale już po zmianie kół i po pierwszym włączeniu zapaliła się ta kontrolka i pali do dziś. Co to może być ?
  5. Witam, Czy jest to normalne że woda skrapla się i cieknie po osuszaczu ? tz. po tym owalnym pojemniku od klimy, woda skrapla się i cieknie po wężu od skraplacza w duł na ziemię, jak dotknąłem osuszacza miałem całą rękę mokrą, temperatura na zewnątrz była dość wysoka 32C. Pytanie 2. Gdzie i jak sprawdzić w Klimie odprowadzanie wody, tz. Wiem że za lewym nadkolem jest wężyk ale jak do tond nie widziałem żeby leciała ?
  6. Czyli jak cały czynnik wyciek to i oleju również nie ma, noo i teraz przy napełnianiu trzeba pamiętać o dodaniu pełnej miarki oleju (chyba 150ml jak dobrze pamiętam) ?? Pytam, ponieważ znalazłem znajomego od klimatyzacji (raczej ogólnej, nie typowo samochodowej), który chętnie pomoże mi w zlokalizowaniu wycieku i w ewentualnej naprawie. Przeglądał inst. serwisową jaką można znaleźć w sieci i twierdzi że wyciek może być gdzieś na opaskach łączących, a głośniejsza praca klimy właśnie od niskiego poziomu oleju, na ale za dokładnie nie wie jak to jest z tym olejem. Szczelność będziemy sprawdzać próżniowo, lub azotem, ma trochę narzędzi i co najważniejsze chęci, wiec nie powinno być problemów.
  7. Domyślam się że powietrzem, ponieważ do zegarów podłączył sprężarkę dokładnie taką jakie są w domowych lodówkach, sprawdził w 10 min po czym naładował czynnik. Co do porządnego fachowca, to obawiam się że nie ma w mojej okolicy takiego, a Ci co są to narzekają że to nowe auto, całe zabudowane, trudno dojść do elementów i najlepiej jak bym sam rozebrał plastiki i zderzak. Po takich słowach odechciewa się ogólnie klimy. Dowiedziałem się że sprawa hałasu klimy, a nawet wycieku może być spowodowana niskim poziomem oleju w sprężarce, jak można sprawdzić poziom oleju ??
  8. Witam, Proszę o pomoc, jest to moje pierwsze autko z klimą. - auto: Grand Scenic II z 2004r 1,9DCI - klima: Klimatronic - auto świeżo sprowadzone, bite, ale tylko tylnie lewe drzwi. Objaw: Całkowicie pusty układ, tz. po naciśnięciu wentyla przy zaworze zrobiło tylko krótkie „Ssssss” zero czynnika. W warsztacie (nie serwisie) osoba sprawdziła powietrzem możliwy wyciek, ok. 10 min pod zegarami (to chyba było za krótko), następnie przy włączonym aucie i klimie napełniła czynnikiem (trwało to chwilę). Niestety na drugi dzień rano historia powtórzyła się – klima nie działa i zero czynnika. Co zaobserwowałem: W czasie jak działała klima, na wolnych obrotach słychać było w aucie (nie za zewnątrz) dość wyraźny szum, coś jakby zużyte łożysko wentylatora. Cichło po dodaniu gazu na wyższe obroty, po zdjęciu z pedału gazu i powrocie na niższe obroty warkot powracał.
  9. Tak, tylko zestaw naprawczy o ile pamiętam skuteczny jest do 6mm uszkodzenia, a przy większym pozostaje tylko laweta , ja wole zapas. Pozdrawiam i dziekuje za podpowiedz – już szukam na aukcjach.
  10. Witam, Czy jest jakaś szansa zamontowania zwykłej zapasówki pod podwoziem ? Między mechanizmem hamulca automatycznego, a zderzakiem zauważyłem chyba z trzy nagwintowane śruby, być może one pomogą w montażu ?
  11. Robak, możesz dokładniej opisać co gdzie szukać ? Nie jestem szpecem w elektronice, a nie chciałbym coś skopać. Zastanawiam się, aby może podpiąć blokadę pod zasilanie zwykłej pompy paliwa, która znajduje się przy zbiorniku, ponieważ z elektrozaworem już kiedyś miałem problem przy podłączaniu w poprzednim aucie z imobilajzerem. Ps. Może ktoś już z was montował takie ustrojstwo w Scenic II 1,9Dci i poprowadził by mnie krok po kroku w jakie kable się wpinać ( kolor itp. )?
  12. Ubezpieczenie to podstawa, przynajmniej minicasco, a blokada zapłonu, lub paliwa to dla świętego spokoju i uniknięcia papierkowej roboty z odzyskaniem odszkodowania. Z własnego doświadczenia wiem że najpewniejsze są właśnie blokady własnej roboty i taka chcę założyć w swoim aucie. Odcięcie paliwa podobno odpada w silnikach 1,9 DCI z powodu wysokiego ciśnienia jakie jest pompowane w przewodach, dlatego postanowiłem założyć odcięcie elektryczne na przewodzie zapłonowym, lub zasilającym pompę. Chętnie bym prosił o dokładną informację jaki dokładnie przewód powinienem „przeciąć” i gdzie się znajduje w moim modelu, kolor itp. do podłączenia blokady.
  13. Instalacja blokady zapłonu ? Witam, W Grand Scenie ’04 zamierzam podpiąć „blokadę zapłonu” ( blokada standardowa na dotyk z 20A stycznikiem). Proszę o podpowiedz gdzie zlokalizować potrzebne przewody do podpięcia blokady, potrzebuje: - plus stały (czyli nie ginący po wyłączeniu auta) - plus ginący (po włączeniu auta) - przewód zapłonowy ( coś co skutecznie zablokuje rozruch, lub pompę paliwową) Ponadto wyczytałem że warto utrudnić dostęp od komputera, tak aby złodziej nie mógł się podpiąć ze swoim sprzętem. Gdzie znajduje się komputer i gniazdo diagnostyczne , no i jak najlepiej zablokować dostęp ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!