Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

procho

Użytkownik
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Meganne Coupe phII
  • Silnik
    1.6 16V K4M
  • Przebieg (tys.km)
    150
  1. robiłem przy 145 tys teraz mam 201 tys wymieniany był przeze mnie w normalnym warsztacie na oryginalych częściach. zastanawiam sie kiedy nastepna wymiana
  2. Witam, mam do Was forumowicze szybkie pytanie, co ile km powinno robić sie wymianę rozrządu w silniku 1.6 16V K4M w Megane I phII ?
  3. a co sadzisz na temat czujnika temperatury? czy to może być tym spowodowane? p.s. jak wykonać płukanie układu? i czy moge to zrobić we własnym zakresie bez mechaników itp itd? hm pozostaje kwestia odpowietrzenia (jak to wykonać)
  4. nie kopci płyn cały czas norma raz był wymieniany płyn ale nie wiem czy układ został wypłukany
  5. łapie ogólnie cały silnik. bije od niego cieplem jak cholera jak otworzę maskę lub nawet bez otiweranie wystarczy przejsc obok auta. z nawiewów tez ciepłe powietrze.
  6. panowie co zrobic? problem taki sam jak był opisany przeze mnie w kilku postach powyżej. zmieniło się to ze przy okazji wizyty u mechanika zaproponowałem wymiane termostatu i tak też poczyniono. jednak problem grzanie nie ustąpił. auto szybko lapie temperature nawet przy wolniejszej jeździe. co to moze byc za przyczyna?
  7. czy ktos z forum posiada krótki 'poradnik' jak odpowietrzyć układ w 1.6 16V (mile widziany z fotkami)
  8. no tak ale auto łapie temperature raczej normalnie, w kabinie jest ciepło, płynu chłodniczego nie ubywa także myślę ze jest to wszystko odpowietrzone po wymianie rozrządu w aucie rownież był zmieniany płyn chłodniczy (u innego mechanika) i to samo działo sie z tym szybki grzaniem i załączaniem wentylator
  9. płyn wymieniany był w warsztacie także wszystko zostało odpowietrzone
  10. a gdzie znajduje sie ten czujnik temperatury? chłodnia jest w dobrym stanie układ niedawno przy zmianie oleju w silniku był ponownie zalany płynem chłodniczym.
  11. 2 lata będzie od poczatku jak kupiłem tak było ale jakoś jeździło sie a teraz zaczęło wkurzać i moze problem nasilił się jak jade w trasie to normalnie, temperatura tak prawie w połowie wskaźnika ale gdy jest ciepło i jak wjeżdzam do miasta i stoja na czerwonym to od razu wzrasta, dwie zmiany swiateł i juz wentylator włącza się. silnik zaczyna nierowno pracować tzn obroty spadaja
  12. płynu jest okej czujnik położenia wału był czyszczony jakieś inne propozycje?
  13. po załączeniu wentylator spadają oboroty i silnik pracuje nierówno teraz przy temp 5 stopni i jednym skrzyżowaniu ze swiatłami i jezdzie około 50km/h przez jakies 5 minut silnik złapał temperatura ponad 'stan' i wg mnie mało brakowało do załczenia wentylatora. dodam ze cieżko pali na ciepłym..
  14. Witam, Mam taki problem. Przy temperaturze około 10 stopni na zewnątrz i wolniejszej jeździe po mieście (czyt. zaliczenie dwóch postojów na światłach) temperatura silnika wzrasta ponad połowę skali i doprowadza to do załaczenia wentylatora. Czy ktoś z forumowiczów może podpowiedzieć jaka jest tego przyczyna. Dodam ze przy wyzszej temperaturze silnik nie pracuje tak idealnie, jego obroty czasami spadaj trochę poniżej normalnych wartości. silnik o jakim pisze do 1.6 16V
  15. da sie podciągnać linke na sprzegle w 1.6 16v? bo strasznie wysoko bierze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!