Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

voytecc

Nowy użytkownik
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    było MEGI I potem II PHII a teraz znowu I hmm...
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. Hej Znalazłem winowajcę brakuje mi tego drutu z gwintem łączącego klamkę z zamkiem (zdjęcie zrobione drugich drzwi) Czy taki element jest do dostania ? (na szrocie brak , mogą mi sprzedać albo klamkę albo zamek ale będzie za tydzień jak będę chciał :unsure: ) Czy jest to element z klamki czy z zamka ? Nie pamiętam ale chyba nie mam też tego białego plastiku na zamku tam gdzie wchodzi ten drut (patrz foto) Jak ten drut jest mocowany do klamki ? jakaś zawleczka? Można coś takiego samemu zrobić ? Dzięki Dodano: 08 lis 2015 - 01:15 Po 2 godzinach szukania znalazłem nr części podaje dla kogoś może się przyda 8200451198 W poniedziałek dzwonie do serwisu Czy ktoś dorabiał sam ten pręt ? obawiam się że pewnie w serwisie nie będzie albo będzie bez tych potrzebnych zawleczek i plastików tj. sam pręt Cięgno
  2. P_r_z_e_m_o czy chodzi o ten manual ? "Wymiana podnośnika eklektycznego i zamka drzwi Megane I / Scenic I (Ph I I Ph II)" Czy jeśli nie działa ryglowanie i klamka zew. to mam 2 elementy do naprawy? dobrze rozumiem ? czy siłownik elektromagnetyczny i zamek są zależne od siebie ?
  3. Ponawiam jako ogólne. Czy pedały te czymś się różnią. Szukam problemu ciężko działającego sprzęgła i krótkiego skoku .. nie wiem może linka nie ta ... nieźle kur.. tam ktoś mieszał. Proszę o odpowiedź czy się różnią te pedały, bo nie wiem czy zaczynać rozbierać skrzynię czy wpierw wymienić pedał i linkę Dzięki...
  4. Niestety nowe auto przysparza mi to coraz nowych problemów jestem wściekły ..bo do dzisiaj broniłem tej marki i nie dałem na nią złego słowa powiedzieć. Niestety tak to jest jak się kupuje auto z ciepłą głową... Dzisiaj zaczęła szaleć manetka tylko prawy kierunek wszystkie pozostałe funkcje działają...skręcam w prawo i raz działa a raz nie działa... działa jak sobie chce... popsuło się z dnia na dzień... nie chce mi się wierzyć. Teraz pytanie? Masę wykluczam bo reszta działa Czy i jak zweryfikować manetkę? Czy jest to znany problem? Czy można ją naprawić? Czy lepiej od razu szukać na szrocie i się nie bawić w naprawy? Dzięki....
  5. Włączniki sprawne...prąd do nich dochodzi..zamieniłem miejscami z kierowcy i działają. rozumiem następny krok to rozebranie drzwi i sprawdzenie silniczka szyb? trzeba go wyciągać czy można podać do niego +12V aby go sprawdzić ? p.s czy ktoś się orientuje czy w przełącznkiku na drzwiach kierowcy i pasażera prąd na te włączniki idzie nie zależnie ?
  6. Hej Tylne drzwi lewe otwierają się tylko za pomocą klamki od środka, na zewnątrz nie idzie ich otworzyć. Auto ma centralny i nie rygluje też tych drzwi. Czy to ma jakiś związek ze sobą? Czy padł zamek plus siłownik? Jak to rozebrać i od czego zacząć? Dzięki pozdr
  7. Hej Jak je wyciągnąć i jak je sprawdzić? Miernikiem ? "Na krótko"? U mnie podobny problem w PHII ale to chyba nie ma znaczenia. Nie działa opuszczanie szyby pasażera od kupna pojazdu więc nie znam historii.
  8. Witajcie parę sprostowań do tematu 1. Sprzęgło jeśli wcisnę do samoego końca max w podłogę nic nie zgrzyta.... pytanie tylko czemy tak ciężko chodzi może ktoś zna odpowiedź? 2. Obroty na zimnym silniku są w normie dopiero kiedy auto się rozgrzeje to szaleją , krokowca sprawdzałem przez odpięcie wtyczki i działa , co może być winą tych obrotów? Wiem już na pewno że przepustnica łapie lewe powietrze przez stare uszczelki ale czy tylko one są winą i gdzie je dostać ? na alleg nie ma a w serwisie u mnie nie mają wszystkich poza tym to chyba nie jedyna przyczyna wysokich obrotów bo występują tylko po rozgrzaniu silnika Proszę o dalsze rady
  9. Witajcie. Parę pytań... 1. Sprzęgło bardzo mocno chodzi (chyba był wymieniany pedał sprzęgła świadczy o tym napis na nim scenic namalowany białym pisakiem) Dodatkowo wsteczny trzeba wbijać bardzo powoli bo skrzynia zgrzyta Czy to wina pedału nie z tego modelu? Czy pompa sprzęgła do wymiany ? Jakim olejem jest zasilana pompa i czy może jego byłoby trzeba wymienić? Czy sprzęgło do wymiany? 2. Wariują mi obroty ...są bardzo wysokie utrzymują się na 2000 obrotów nie raz falują 1800-2000 od czego zacząć ? Czyścić krokowiec czy przepustnicę wpierw? Pozdrawiam
  10. Jak w temacie ... reczny między siedzeniami...zwykły mechaniczny...od pewnego czasu coraz gorzej jest go zwolnić... wydaje mi się że chyba wyrobiła się jakaś zapadka etc. Wie ktoś gdzie jest przyczyna i co będzie do wymiany... Przycisk na dzwigni moim zdaniem jest OK. p.s. Wolę zapytać przed rozkręcaniem tunelu...bo pewnie bez tego się nie obedzie Pozdro
  11. Hej wszystkim Odkop ... Może komuś się przyda...znalazłem przypadkowo więc wklejam... u mnie od pewnego czasu blokuje sie zwalnianie/opuszczanie dzwigni ręcznego w MEGANE II PH II szukam nie mogę nic znaleźć... ma ktoś jakieś info co będzie do wymiany ? czy można to zrobić samemu? a tu link http://motofocus.pl/technika/10840/tylne-hamulce-renault-megane-ii-poradnik-montazowy
  12. Podbijam, też szukam do kombi po lifcie jak ktoś ma to niech da znać, najlepiej kolor czarny. Czym się różni ten sprzed liftu ? Czy są jakieś różnice ? pozdrawiam
  13. Dzięki Norbert za szczerą odpowiedź , też słyszałem że TSI z początku produkcji mają problemy z rozciągającym się łańcuchem. Tak na marginesie jestem ciekaw ile wytrzymają te downsizingowe silniki Jeśli chodzi o Lagune niestety spóźniłem się już ktoś się nią cieczy, ogłoszenie w internecie było 1 lub 2 dni. Dla zainteresowanych podam że 2004r. a cena 10999 + opłaty. Szkoda że nie udało mi się jej wyrwać. ;)
  14. Że diesle mają dwumasę to wiedziałem ale byłem w szoku jak interesowałem się ostatnio Mondeo MK3 2.0 benz. i okazało się że ma też dwumasę i to 10 letnie auto ;) Jeśli o tą Lagunę chodzi to ostatni wpis w ASO ma z 04.2012r i przebieg niecałe 130tyś. więc chyba nie była kręcona. Norbert napisz mi jeszcze jak się sprawuje taki motor Tce, kiedyś się nim interesowałem ale po przeczytaniu artykułu chyba w AŚ że nie polecają tej jednostki przestałem. pozdr.
  15. Dzięki za info Gościu w ogłoszeniu pisze ze to wersja INITIALE, czy Privelage nie miały przypadkiem pełnych skór ? Nie znam dokładnych danych wyposażenia odpowiednich wersji. Czy w Lagunie 2 phII tez trzeba ściągać zderzak aby wymienić żarniki ? Czy to się tyczy tylko Xeonów czy przy zwykłych żarówkach aby ją wymienić w ph I tez trzeba ściągać zderzak ? Trochę już wiem o tej Lagunie , dzwoniłem dzisiaj do 2 serwisów w różnych miejscach PL, przebieg ma na 200% oryg. Pełny serwis do 04.2012r. Brak info o szkodach. Fajne auto ale koszty eksploatacji mnie przerażają ;) Ma dwumase i turbo a to nie są wieczne rzeczy. Czy ktoś miał takie auto i może coś powiedzieć o kosztach eksploatacji ? Aha , dzisiaj jak rozmawiałem z jednym z Panów z ASO przez telefon powiedział żeby sprawdzić właśnie czy nie jest to IDE i aby takiej nie brać ;) Podobno padają w nich jakieś czujniki dawki paliwa czy coś takiego nie pamiętam dokładnego nazewnictwa. O tym Passacie nawet nie będę się wypowiadał ... od razu widać że to szrot...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!