Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

timomar

Nowy użytkownik
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic II 2005r
  • Silnik
    1,5 DCi 100 KM
  • Przebieg (tys.km)
    250 000

Ostatnie wizyty

442 wyświetleń profilu
  1. Pod tym oringiem ( foto ) było tylko zapocone, chodzi mi raczej o uszczelnienie całej pokrywy z tym otworem ponieważ dosyć mokro jest szczególnie od strony pierwszej cewki.
  2. Ok w końcu zabrałem się za wyciek, okazało się że olej leci z tej mniejszej pokrywy ( ostojnik oleju ? ). Nim rozbiorę pytanie, czy tam jest uszczelka czy masa uszczelniająca ? Foto z innego tematu.
  3. Śruba pod którą jest olej miała 1/2 obrotu luzu, zobaczymy co sie będzie działo. Wracajac do odmy, rozumiem że to ustrojstwo jest gdzieś w tej okolicy. Trzeba coś rozebrac żeby to sprawdzić pod kątem wycieku?
  4. Cewka, czyli raczej olej nie jest z tego miejsca. Czy te śruby obok cewki mają jakieś uszczelki?
  5. Witam wszystkich. Syn kupił swoje pierwsze auto ;) Megane 2 1.6 16v. Po paru dniach zauważylismy olej w okolicach...no właśnie co to jest, pomożecie w identyfikacji?
  6. A czy czujniki są tylko 4 pin? @omega dasz linka do termostatu w tej cenie - nie mogę namierzyć na Inter Cars.
  7. Dziaduje bo mnie renia w tym miesiącu trochę kosztowała ( kompletne hamulce, turbina i inne ,,pierdoły ) :) chyba na narty nie starczy :) /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Słusznie zauważyłeś że mam inny termostat, parę lat temu renia zrobiła mi suprise i pozbyła się panewek :) silnik jest z przekładki, ta stercząca rurkę ma zaślepioną. /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ VERNET rozumiem to kompromis cena /jakość ? /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Jaka temp. otwarcia jest w oryginale ? Bo zamienniki maja różną. Regulamin pkt. 5.9 -Prezes
  8. Poprawiłem profil ;) @mrarek a środek czyli sam termostat nie występuje osobno jako ,,wkład''?
  9. Witam fanów marki :) Mam taki termostat w mojej reni Wzrosło mi ostatnio spalanie ale początkowo wiązałem je ze EGR - dokładnie z jego zaślepieniem. Nie kleiło to mi się z Waszymi opiniami i po obserwacji auta zauważyłem że bardzo długo się nagrzewa. Generalnie mam blisko do pracy (17Km) ale..jadąc dzisiaj ze względu na pogodę byłem zmuszony jechać wolno - praktycznie na parkingu firmy wskoczyła 3 kreska na tablicy. Wracając przejechałem około 1Km zatrzymałem się i sprawdziłem temp. rury od termostatu do chłodnicy - była już letnia ( -8C na zewnątrz ) więc pewnie jeżdżę na otwartym obiegu i trzeba wymienić, no właśnie czy jestem zmuszony kupić całość czy jest możliwość wymiany w obudowie samego termostatu.Jeśli tak to jaki kupić, na co zwrócić uwagę.
  10. Hmm, to nie był nalot na ściankach, przy uszczelkach olej stał, można powiedzieć że jak na dwa dni pracy po oczyszczeniu rury z osadów to chyba dużo, tym bardziej że od jakiegoś czasu regularnie muszę dolewać olej.Do czasu czyszczenia i zaślepienia EGR nie zwracałem na to uwagi, silnik chodził cicho, fakt że kopcił i musiałem robić dolewki ale kultura pracy była ok. Jeśli zdążę po pracy to podjadę do mechanika na CLIP-a może ten coś podpowie. Dodano: 13 sty 2017 - 19:33 Niestety, mój mechanik zachorował - ale.. silnik się uspokoił, spalanie ,,siada,,. Może to syndrom ,,dostosowania,, Przy okazji czyszczenia i zaślepienia EGR wymieniałem podkładki pod dwoma wtryskami ( puszczały kompresję ). Trochę przejechałem na zapchanym EGR i puszczających wtryskach , może faktycznie - jak ktoś pisał wtryski w Delphi dostosowują się same :) A no Turbo i tak wymieniam w poniedziałek :)
  11. Zaślepka skręcona opaskową ,,protezą,, trzyma :) silnik faktycznie, z rury jak nie diesel-zero dymka, brak turbo dziury tylko...no właśnie wydaje mi się że strasznie ,,tępo,, pracuje, jest wyraźnie głośniejszy, dziwnie ,,szumi???,,. Myślałem że musi się ,,dostosować,, do nowej sytuacji lecz po 800km nic się nie zmieniło, dodatkowo na wolnych obrotach auto wyraźnie drży. Dwa dni po zaślepce zmieniałem uszczelki na dolocie EGR. i zauważyłem że było w nim sporo oleju ( czyszczony na ,,błysk,, przy okazji zaślepienia ) Czy w/w objawy mogą mieć związek z kończącą się turbiną?
  12. Kurcze, faktycznie proste aż boli :)- nie przyglądałem się zaworowi pod kątem jego rozdzielenia - jest potrzebny wariant ,,siłowy,, ?
  13. Witam, pocą mi się mocna przewody przelewowe ( właściwie to już w ich okolicy silnik jest mokry ) te sztywne z tworzywa. Czy ich wymiana wiąże się z z dodatkowymi czynnościami ( odpowietrzanie ? ) czy wystarczy kupić wężyk paliwowy w sklepie, dociąć i wymienić? Może być gumowy ?
  14. Trochę odgrzeje temat, właśnie jestem po zaślepieniu zaworu zaślepką od kolegi @tafmet. Faktycznie jest problem z dostępem i zapięciem dołączonej do zestawu opaski. Przyglądając się dopasowanej do 1.9 opaski skręcanej, zrobiłem z użyciem starej,odpiętej opaski coś na wzór tej z 1.9, uciąłem w zaznaczonych miejscach i przyczepiłem do opaski skręcanej cienkim drutem ( np spinacz biurowy ) montaż 2 min :) zrobiłem 200km i trzyma jak nowa :) jeśli ,,odleci,, dam znać ;)
  15. No właśnie że nie, w środku sucho a w weekend w trójmieście nie padało Co prawda wydawało mi się że ostatnio po wyłączaniu klimy powietrze z wylotów było ,,bardziej wilgotne,, lecz z tego co widziałem pod autem np. chwilę przed felerną awarią, pod autkiem była spora kałuża więc z odprowadzaniem wody z parownika chyba nie ma problemu. P_r_z_e_m_o jak to połączyć ? -----------------------------------------EDIT-------------------------------- Uff, już po kłopocie przyczyna zwarcia - dwa piny w gnieździe modułu rezystora.W wyniku przegrzania piny przemieściły się w stopionej kostce na płytce i zwarły się, całe szczęście że elektronika nie padła :). Wylutowałem te dwa piny, w to miejsce poszedł dwużyłowy przewód miedziany (2x2,5) idealnie pasuje w otwory po pinach na płytce - od strony kostki w plastiku musiałem ,,zaokrąglić,, otwory pod przewody, następnie uciąłem wtyczkę i połączyłem z przewodem złączkami na to koszulka termokurczliwa i :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!