Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Shymek

Użytkownik
  • Postów

    433
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8 Neutralny

2 obserwujących

Kontakt

  • Strona www
    http://www.aplikatorzy.pl

Samochód

  • Auto
    Megane II Sport 225
  • Silnik
    F4Rt 2,1T
  • Przebieg (tys.km)
    105

Ostatnie wizyty

1419 wyświetleń profilu
  1. Po wymianie radia i zmianie konfiguracji by działało z nowym wyświetlaczem przestało działać podświetlenie przycisków radia. Pojawił się w CLIPie błąd - usterki wewnętrznej radia Wcześniej na tym radiu podświetlenie klawiszy działało. Postanowiłem wymienić na jeszcze inne radio bo myślałem że w tamtym coś umarło - przy podłączaniu podświetlenie się zapaliło tylko na chwilę ale po wpisaniu kodu również podświetlenie klawiszy nie działa. W obu radiach wszystkie funkcje pięknie działają tylko brak tego podświetlenia klawiszy. Co może być przyczyną? Dodam że przez tą usterkę nie mogę wejść w konfigurację oświetlenia w module multimediów P.S. podświetlenie klawiszy klimy działa, regulacja podświetlenia działa ale tylko na wskaźniki i klimę - ekran wyświetlacza nie da się regulować. P.S.2 w radiu błąd jest: DF027 MODUŁ ELEKTRONICZNY 1.def
  2. Co za bzdura z tymi kratkami? Przecież polift i przedlift maja identyczne.... Fakty są takie: - brakuje plastików pod maską - felgi to 17 z Laguny 2 - największe goooowno z dostępnych pasujących rozstawem ale ET jest złe przez co auto gorzej prowadzi się w ciasnych zaktrętach - LPG przy takim przebiegu to zło (całkiem możliwe że głowica będzie już do robienia) - stłuczka była tak delikatna że jest założona nieoryginalna lampa, a górne mocowanie jest z jakiegoś niebieskiego płaskownika. Spodziewałbym się większych szkód pod tym co widać - naprawa może być bardziej kosztowna niż zakup samego zderzaka + lampy.
  3. Jednak się dało... Ani nie problem CLIPa ani nie problem instalacji. Kolega powiedział mi tak: Przy uruchamianiu CLIPa podaj VIN auta z radiem takim jak masz i z navi. Trafił się vin od 1,6GT i nagle ładnie wykrył radio i komunikację + błędną konfigurację (oprócz tego cala masa innych rzeczy mu nie pasowała hehe) Szybka konfiguracja radia, rest CLIPa i NIEMOŻLIWE STAŁO SIĘ MOŻLIWE - po autowykryciu VINu u mnie zero błędów i jest RADIO ;) Godzinka ustawiona z poziomy radia, CBOX działa - wszystko gra!
  4. Mnie zastanawia jak Clip może radia nie widzieć, a ono działa i da się w nim wszystko zmieniać. Ba po wpisaniu kodu za pierwszym razem i wypięciu radia na kilka minut normalnie działa po ponownym wpięciu (czyli przypisuje sobie VIN pojazdu) Wersja CLIPa 153 (albo 158 - nie pamiętam :P ) P.S. wolałbym by się odbyło bez wysyłania radia, bardziej zależy mi na POMOCY, a nie nachalnym wciskaniu swoich usług. Do elektronika który mi to ogarnie bez zająknięcia też mogę iść i wydać kasę ale po co? W ASO mówili że u mnie RS Monitora czy takiego Radia się nie da podłączyć, a chwila zabawy CLIPem pokazała że można.
  5. Temat dotyczy Clio3ph2 ale mam nadzieję trafi się tu dobra dusza która mi pomoże ;) Zmieniłem u siebie wyświetlacz z 3 liniowego (affa2 ze ściemniaczem) na RS Monitor (affa3 ze ściemniaczem) oraz radio z podstawowego (R07/Rad07 - zwykłe płaskie) na takie z Bluetooth'em (Arkamys 3D sound BT z gałkami). Przy okazji uruchomiłem też moduł C-Box + AUX/USB który zamontowałem wcześniej ale nie działał Do pełni szczęścia pozostało mi ustawić zegarek na wyświetlaczu (RS monitor nie ma przycisków) Problem jest taki iż powinno być w radiu opcja ZEGAR w menu ustawień systemowych ale tej opcji po prostu nie ma. (prawdopodobnie dlatego iż radio jest od zestawu z nawigacją, a tam godzinę na wyświetlaczu ustawia się z poziomu tomtoma) Próbowaliśmy wczoraj na wszystkie możliwe sposoby i niestety nie znalazłem opcji ustawienia zegara. Resetowanie radia o północy nie wchodzi w grę bo o ile czas pokaże może i dobrze to godzina będzie migała co mnie wkurza. Ktoś zna jakiś sposób? Da się CLIPem uruchomić opcje zegarka w menu radia może? Jako ciekawostkę dodam że CLIP nie komunikuje się z radiem.... nie widzi go w systemie :-P (ani na starym radiu + wyświetlacz ani na nowym zestawie) Za wszelką pomoc z góry dziękuję
  6. No właśnie znajomy takie Clio RS oglądał i gdzieś miałem zdjęcia zestawu - teraz znaleźć nie mogę. Tak czy inaczej radio z BT ale ono i tak nie działa - CLIP nie widzi go do diagnozy. Czyli musiałbym mieć wyświetlacz AFF A3 albo wiązkę pod wyświetlacz navi tak?
  7. Dlaczego nie podłączę c-boxa pod radio bez BT skoro takie zestawy w CLIO wyjeżdżały z fabryki? Z tego co sobie przypomniałem - czy wyświetlacz może być problemem? Przy c-boxie chyba jest Aff a3 ja mam aff a2+ czy jakoś tak Jedynie czego mi do zestawu brakuje to: anteny pod GPS i wiązki czy to do navi ekranu (3 rca) czy przejściówki z modułu navi na duży ekran. Zastanawiam się czy nie łatwiej kupić cały komplet navi do clio (wiązki, radio, ekran, moduł , pilot) i skompletować to z moim zestawem (niestety ja mam radia w stanie igła a na alledrogo są same z wytartymi, zniszczonymi panelami)
  8. Hej Mam problem z podłączeniem radia / c-boxa. Autko to nie Megane ale podobne - clio 3 RS 2010 Seryjnie było płaskie radio + wyjście AUX na 2 RCA. Kupiłem moduł C-box z innego clio RS + przewody + wyjście AUX/USB. Podłączyłem i nic... Następnie doczytałem że trzeba aktywować c-boxa CLIPem W międzyczasie kupiłem radio BT + ekran navi + moduł navi. Na początek chciałem wymienić samo radio bo w moim ori ktoś wyłamał boczne ząbki i przy ostrym hamowaniu na torze po prostu wyjeżdża mi z konsoli :P Niestety zamiana radia powoduje tyle że pokazuje się na wyświetlaczu tylko godzina + temperatura. Pojechałem więc wczoraj na CLIP i teraz sprawa wygląda tak że CLIP nie widzi radia. Ani tego z BT ani tego co miałem oryginalnie. Oryginalne po podłączeniu gra, to z BT nie. Gdzie szukać przyczyny? Chciałbym na razie choć AUX/USB uruchomić, a z czasem założyć ekran i navi
  9. Załóż instalację gazową To nie turbo benzyna czy diesel byś mógł tam coś osiągnąć zmieniając mapę paliwową...
  10. Skrzynia były ND0 ale o innych przełożeniach. Sprzęgła są te same nawet w 1,9dCi (tylko 2,0dCi miało inne: tarcza 250mm). Tłoki nie są kute, korbowody nie są kute i wał też nie był kuty - ani w RS225/230 ani w 2,0T 163. Korbowody są te same ale tłoki już nie. Ponad to szpilki korbowodów są strasznie słabe. Blok i głowica są identyko i reszta osprzętu silnika też. Nie pamiętam czy wtryski są takie same (ale chyba nie). Turbo w 163 to TD04L6-10T w RS225 -14T czyli: strona gorąca jest taka sama ale różnią się wirnikiem strony zimnej (muszla jest taka sama tylko w RS225 bardziej rozwiercona pod większy wirnik). Max z 163KM to 210KM/350-360Nm po wydechu, IC i programie. Po zmianie turbo na takie RSowe nie robiłbym więcej niż 220 ;) ze względu na wytrzymałość silnika
  11. Otwarciem DV / BOV steruje elektrozawór (ten na rurze dolotowej z filtra do turbo - w grupie VW zwany N75). Elektrozaworem i czasami jego otwarcie steruje komputer auta biorąc dane z czujników mi.in położenia gazu, sprzęgła czy czujników doładowania. W momencie jak N75 dostaje sygnał że ma się otworzyć to otwiera klapkę WG (gruszka na turbo zwana aktuatorem), a podciśnienie "uwalnia" DV / BOV. Wyobraź sobie że w momencie jak masz oba urządzenia na raz to tracisz moc bo wzrasta bezwładność turbiny i to jest strata czasowa zanim się napełni układ - w skrócie masz większego turbo laga Tak wystarczy?
  12. Zamiast bawić się w ogromne koszta soft turbo lepiej wstawić 2,0 150KM z coupe i wystarczy. Pocisku z Megane I i tak bez dużych nakładów finansowych nie zrobisz, a taki SWAP będzie prosty i w miarę tani bo po prostu te silniki tam jeździły
  13. ALe to tak jak robienie z mazdy mx2: Ferrari :D Na szczęście w modelu Megane 3 już ze zwykłego RS look już się nie zrobi (tak łatwo)
  14. Nie rób sobie wstydu że 1,6 będzie wyglądało jak RS... po prostu tego nie rób
  15. W środkowym tłumiku jest zwężka ;) hamuje ona wylot spalin tak samo albo nawet bardziej niż katalizator. Tylko bez sensu tam wstawiać jakąś strumienicę... Rura fabrycznie jest bodajże 2,25" Ktoś kto będzie to spawał bez problemu sobie powinien to pomierzyć i dobrać odpowiedni odcinek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!