Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

szefo85

Nowy użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Laguna II PHII
  • Silnik
    1.9 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    145000
  1. No mnie zastanawia tylko i wyłącznie ta szybka odsprzedaż auta. Teraz śmigam laguną II po lifcie też z francji lekko naprawianą i wiem że kupuje się albo lekko walnięte z oryginalnym przebiegiem albo niewalone ale z przebiegiem 400 tys. Wolę lekko uszkodzone ale z oryginalnym przebiegiem. Martwi mnie tylko dlaczego ktoś tak szybko chce się pozbyć auta.
  2. Hej. Znalazłem fajnego scenica III benzynę i proszę Was o opinię na temat tego auta. http://tablica.pl/oferta/renault-scenic-scenic-2011r-jak-nowy-idealny-2011-CID5-ID4QMsB.html#fcf8cb8044 Dowiedziałem się już od sprzedającego że auto było uszkodzone. Podobno spadł na niego konar drzewa i został zbity szklany dach i delikatnie tylna klapa i maska była robiona. Sprzedaje tak szybko bo podobno to jest auto teścia i ściągnął sobie nowego poliftowego. Dla mnie trochę dziwne że ktoś po 6 miesiącach ściąga nowe auto dla siebie a to sprzedaje. Mam też VIN VF1JZ1Y0645421007 Mogę prosić o Waszę opinię?
  3. Witam. Juz kiedys pisałem o tym ale tym razem chciałbym otrzymać jakieś dokładniejsze szczegóły. Otóż posiadam meganke 1.4 8 zaworowy z LPG i znika mi olej. Kompresja wyszła 3 x 12 i 1 x 8. Juz wiem ze mam pierscienie do roboty. W zwiazku z tym mam wielka prosbe. Powiedzcie mi ile mnie to bedzie kosztowalo, ale jesli mozna to prosilbym pelny kosztorys. Powiedzcie co tam bedzie wymieniane, czy glowica bedzie planowana itd. No i drugie pytanie. Czy jak juz silnik bedzie rozebrany na czesci pierwsze to warto "przy okazji" cos wymieniac na nowe np. uszczelniacze zaworów czy sobie darowac? Sorka za takie pytanie ale jestem laikiem i chce to zrobic dobrze zebym mial spokoj na dlugi czas. Pozdrawiam i z gory dzieki za wszelkie sugestie. Jeżeli potrzebne Wam będą jakies szczegolowe informacje na temat mojego samochodu to chetnie napisze tylko powiedzcie konkretnie co potrzeba.
  4. Ok to teraz głupie pytanie. Bede to robil pierwszy raz dlatego nie wiem jak... To znaczy jak zdjalem kola wiosna to nie zaznaczylem sobie ktore bylo gdzie i polozylem wszystkie w jedno miejsce no i teraz nie wiem jak je zalozyc zeby nie pomieszac ich:). Moze ktos mi powiedziec jak to zrobic zebym je zalozyl tak samo jak bylo przed zmiana?
  5. Hej mam takie pytanko. Kupilem moja meganke w listopadzie 2006 roku juz na oponach zimowych i jezdzilo sie ok. Dostalem od sprzedawcy komplet opon letnich, ktore jak wymienilem wiosna to okazalo sie ze nie nadaja sie do jazdy bo jak jechalem to rzucalo mi calym samochodem, wiec kupilen nowe oponki. I teraz nie wiem czy ja je jakos zle skladowalem czy on mi sprzedal juz tak zuzyte... Opony wygladaly ok, bieznik calkiem dobry ale w punkcie wulkanizacyjnym powiedzieli ze nie dadza rady tego zrobic. Letnie mam na aluskach a zimowe na felgach stalowych. W tym tygodniu chce zmienic opony z powrotem na zimowe i sie boje ze moze sie powtorzyc sytuacja... Dodam ze opony lezaly cala zime plasko w dwoch slupkach jedna na drugiej. Cala zeszla zime jezdzilo mi sie na nich bardzo dobrze... Jak myslicie powinno teraz tez sie jezdzic ok czy moze sie powtorzyc tamta sytuacja? Z gory dzieki za odpowiedz.
  6. Samochód jest na luzie. Światłą wyłączone. Ogrzewanie czegokolwiek powyłączane. Jutro przeczyszcze klemy i zobaczymy co z tego wyjdzie. Już nawet wyłączyłem sobie syrene bo mnie denerwowało dzisiaj że prawie przy każdym odpalaniu wyło. Ale dziwne bo pare miesięcy chodzilo ok i nagle problem znowu wrócił.... Zobaczymy jutro co z tego wyjdzie. [ Dodano: 2007-05-23, 12:26 ] No to wyczyściłem sobie w sobote klemy i jak narazie jest ok. Zobaczymy jak długo to wytrzyma. Chciałem jeszcze odkrecić plecionke od karoserii i wyczyścic ale nie mogłem do tego dojść. Jak sie powtórzy to dołoże jeszcze jeden przewód i przykręce do akumulatora i gdzieś do silnika bo innego pomysłu już nie mam. Poczekamy zobaczymy:) Pozdrawiam
  7. Witam. Mam problem. Kiedy dzisiaj wsiadłem do mojej meganki włożyłem kluczyk i próbowałem odpalić spotkało mnie coś dziwnego... Przy przekręcaniu na ostatnią fazę włączył mi się alarm. Samochod mam od listopada 2006 i zimą zdarzało mi się to bardzo często. Myslalem ze to akumulator, ale teraz juz nie jestem tego pewien. Wtedy były spadki temperatury wiec było to możliwe ale teraz.... Najciekawsze jest to że po włączeniu alarmu nie można go wyłączyć kluczykiem. Jest tylko jeden sposób żeby to zrobić... Muszę podnieśc maske i dotknąć palcem klemy!!!!!! Inaczej nie da się tego wyłączyć. Pomożcie mi bo juz nie wiem co to jest. Powiem tylko ze akumulator jest raczej ok, bo jak odpalam samochod to bez zajakniecia odpala... Dzieki
  8. Powiedzcie mi gdzie jest ten czujnik? Szukałem go dzisiaj i nie widać nic z góry... Trzeba zanurkować do kanału czy nie? Proszę uzywać wyszukiwarki. Umiejscowienie czujnika położenia wału było opisywane kilkukrotnie - Lewy
  9. NIe wiem. Poprostu jedna przestała działać i jechałem na dwóch garach. Po wymianie świeć praca silnika wróciła do normy. A co do oleju to nie zauważyłem żeby mi brał. Silnik suchy jak na pustyni. Olej sprawdzam co 2-3 tygodnie i jest ok.
  10. A warto to teraz robić czy czekać aż samo da o sobie znac?
  11. Tom Tom świetnie sie sprawdza ale tylko po europie. Jeśli chcesz jeździć z tym po polsce to polecam automape. Niestety Polska jest ciągle zaliczona do europy wschodniej i dlatego tom tom jest słaby jeśli chodzi o nasz kraj.
  12. Ok. Jeśli z tymi pierścieniami to prawda to jaki byłby koszt...? Co się może stać, jeśli bedę jeździł nie naprawiając tego. I czy opłaca się to naprawiać czy czekać aż się coś stanie i wtedy robić? [ Dodano: 2007-04-26, 17:10 ] A może sprzedawać póki sprawny:)
  13. Witam Mam ten sam problem. Kiedy silniik jest zimny jes ok, natomiast kiedy jest rozgrzany musze go dłużej kręcić żeby odpalił. Jeden mechanik powiedział że to dlatego że mam włożony gaz, że jest żle ustawiony zapłon itp. Widzę że rozwiązaliście ten problem Powiedzcie mi proszę jaki jest koszt naprawy tego czujnika. Pozdrawiam
  14. Witam wszystkich. Od 7 miesięcy jestem właścicielem Renault Megane 1996r.,1.4 75KM, 170tys, gaz, kolor czanry:). Mam parę pytań, bo niby poprzedni właściciel sporo w niej powymieniał i sie zastanawiam czy ściemniał, czy trafiłem na pechowy egzemplarz. Od początku coś się z nią dzieje. Najpierw nie chciał mi odpalać. Po przekręceniu kluczyka nic się nie działo... cisza... Pomogła wymiana elektromagnesu. Później wywaliło mi świece i musiałem jechać do mechanika na 2 garach:(. Wymiana pomogła, ale mnie tam ostro nastraszyli. Nie znam się na tym więc sie nie śmiejcie:). Mam 4 gary po pomiarze miałem na 3 "ciśnenie" =11, a na czwartym 8... Sam dokładnie nie wiem co to znaczy, bo jak wspomniałem nie znam sie na tym. Powiedźcie mi jak możecie czy mam sie obawiać czy nie. Podobno z góry silnika wszystko jest ok. Mechanik powiedział że musiałby rozbierać silnik i dostać się do głowicy. Zawory itd. ok. Problem nr 2. Nie działa mi centralny zamek z przodu od strony pasażera. Jaki mniej więcej jest koszt naprawy tego. Z góry dziękuje za wszelkie sugestie. Pozdrawiam Krzysiek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!