Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaskinia

Użytkownik
  • Postów

    116
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane
  • Silnik
    1.6 112KM
  • Przebieg (tys.km)
    64
  1. U nie padnięty był czujnik położenia wałka rozrządu. Sam wymieniłem, tylko musiałem podjechać na skasowanie błędu
  2. U mnie też się źle rusza i ponoć "ten typ tak ma". Serwisanci twierdzili, ze pedał gazu nie ma tradycyjnej linki i jest trochę źle "zaprogramowany"
  3. U mnie gdy zapiszczy rezerwa zawsze jest spalone 48-49 litrów. Zasięg pokazuje jakiś krótki( chyba 70km), ale faktycznie mogę jeszcze zrobić ok 150km. Z resztą zawsze, gdy komputer przestaje odliczać ilość km do zatankowania, przełączam na ilość spalonej benzyny i to się pokrywa z rzeczywistością
  4. Ostatnio bez problemu i w miarę szybko rozpędziłem się do 180. Kiedyś pokonałem licznikowe 200km/h, ale to już dłuuugo trwało
  5. klarabuch, nie w tym rzecz- nie miałem zamiaru Cię obrażać. Ale piszesz np. "..smród jest nieznośny i gryzący.." To może dotyczy najstarszych, niesprawnych instalacji Lub "....Na szczęście rotacja gazownicza jest tylko sezonowa, bo przy -2 / -5 stopniach (czasami już przy zerze) drogi stają się luźniejsze - wiadomo dlaczego...." Tu robisz kretynów z użytkowników ( Ja nie mam obecnie auta na LPG) Albo "...Zakładanie gazu to pozorna oszczędność..." No coment
  6. klarabuch, albo sobie zażartowałeś, albo masz umysł 8- latka
  7. lukaz89, Jak przechodzisz koło auta i czujesz zapach gazu, to musi to być stara, mieszalnikowa instalacja. Jak jest na sekwencji, to nie ma żadnego zapachu Z resztą LPG to temat rzeka- nie ma już nad czym dyskutować- schodzimy z tematu
  8. Z ciekawości zapytam- zapach czego? Teraz nie mam auta na LPG, ale w poprzednim gaz czułem jedynie przy odpinaniu pistoletu do tankowania. Spaliny przy dobrej instalacji są w zasadzie bezwonne
  9. Na to nie ma reguły. Jedni radzą lepsze dać na tył, bo podczas poślizgu auto jest podsterowne i dzwoni przodem. Czyli są poduszki, strefa zgniotu itp. Ja natomiast zawsze lepsze zakładam na przód- przyspieszanie, hamowanie jest bezpieczniejsze. Nie mam też problemu, by w razie czego opanować nadsterowność. Jeden jedyny raz miałem gorsze opony z przodu- nikomu nie życzę zaliczenia aquaplaningu przy ponad 160km/h ( oczywiście na niemieckiej autostradzie 8-) )
  10. Tego właśnie się obawiałem- też takie chciałem kupić. Kiedyś miałem opony bieżnikowane na sportowej mieszance i auto na autostradzie potrafiło wciągnać 1,5L więcej.
  11. Tak, jak pisze kropkaband, BRIDGESTONE to dobry wybór. Kiedyś takie miałem, a teraz jeżdżę na Continentalach. Ja też słyszałem opinię, że Conti szybko się zużyją, ale mam je dopiero miesiąc, więc nie sprawdziłem ;-) Ale według mnie Bridgestone są twardsze i trochę głośniejsze i jednak trochę mniej przyczepne, niż Continental
  12. U mnie dokręcanie śruby przy pedałach niestety nie pomogło, teraz zaatakuję tą drugą :-> Wielkie dzięki
  13. Objawy w mojaj Reni są identyczne. Napisz jeszcze, czy dostęp jest z kanału, czy od wewnątrz?
  14. Ja właśnie założyłem Continental Premium Contact 2 205/55 R16 i wg. mnie są rewelacyjne. http://sklepopon.pl/opona/continental_cont...ct_2_20874.html
  15. Jaskinia

    No to po secie.

    Ni wiem, ale widzę, że czyścisz szybki na wyświetlaczach ładnymi okrężnymi ruchami Ja mam na razie ok 70tkm i jestem zadowolony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!