Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

rsuser

Nowy użytkownik
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane I ph II
  • Silnik
    1.9 DTI F9Q 744
  • Przebieg (tys.km)
    180
  1. Witam, mam upatrzonego scenica II, gdzie mógłbym sprawdzić go po numerze VIN? czy jak pójdę do dowolnego serwisu to podadzą mi informację? ktoś pisał chyba tu na forum że nie są chętni raczej. pozdrawiam
  2. a nie można założyć że po prostu ktoś spierniczył tą wymianę? że może wymienił tylko jedną sprężynę? gumy stabilizatora wiem jak stukają [ Dodano: 2011-04-15, 17:45 ] przyczyną była odwrotnie zamontowana cała kolumna mcpherson, nie zwrócił na to uwagi mechanik który wymieniał sprężyny (bo jak montował to chyba ostro na gazie był, a potem jeszcze raz do niego jechałem by sprawdził), oraz inny mechanik do którego pojechałem celowo z tym problemem. No cóż, być może powinno się to skończyć wizytą u tych mechaników ale chyba szkoda psuć sobie nerwy jeszcze bardziej...
  3. Witam, po wymianie sprężyn (jedna pękła, wymienione rzekomo obie) auto ściąga bardzo wyraźnie. Mechanik robił niby zbieżność i coś tam poprawiło się lekko, kolejny zamienił koła i niby też miał się poprawić. Teraz po wymianie opon na letnie nie odpuszczę już tej sprawy. Zrobiłem zbieżność po której jest nadal bez zmian. Chcę teraz wstawić gdzieś auto na weryfikację poprawności założenia tych spręży, ponoć to 3 godziny pracy by wszystko rozebrać i złożyć do kupy. Ale nie widzę innej możliwości. A jest jakaś inna? Co możecie doradzić w tej kwestii? Dodam, że od momentu wymiany spr. mam taki dziwny stuk po jednej lub drugiej stronie a czasem po obydwu jednocześnie przy np. przejeżdżaniu przez przeszkodę np. "leżący policjant" czy wjeżdżając na krawężnik. Stuk kojarzy mi się jakby właśnie z przesuwaniem się czegoś, może sprężyny właśnie? Luzów żadnych nie stwierdzono, amortyzatory po wymianie. Radek
  4. Witam, Michał, gdzie to diagnozowałeś i naprawiałeś ten elektrozawór, zakładam że gdzieś w Wawie, chętnie bym skorzystał bo mam też problem z odpalaniem. pozdrawiam
  5. dla zainteresowanych dopiszę jak się to skończyło, to pukanie przy ruszaniu na wstecznym samo z siebie ustało po jakimś czasie, ale tydzień temu przy wyjeżdżaniu z garażu coś strzeliło i straciłem napęd. Okazało się że poszedł właśnie ten wielowypust - zdarte frezy jak dobrze zrozumiałem mechanika. Wymiana tej części z wielowypustem i tej tulei - najwyraźniej dało się ją samą wymienić. Koszt ok 1000zł.
  6. dzięki, faktycznie był problem z poduszkami, zostały wymienione 3 poduchy i zupełnie inaczej teraz to wygląda, ale problem ruszania na wstecznym nie został całkowicie wyeliminowany, nadal zawsze jest lekkie puknięcie przy puszczaniu sprzęgła, również gdy redukuję np z 4 na 3 i puszczam sprzęgło to czasem też tam lekko puknie - nie zawsze. Zanim zwrócę się do mechanika chciałbym zapytać co może być jeszcze przyczyną? gdzieś jakieś luzy?
  7. Witam, Denerwująca sprawa i może lepiej jej nie bagatelizować, mianowicie prawie zawsze przy cofaniu na wstecznym - przy puszczaniu sprzęgła - jest uderzenie/szarpnięcie, nie sposób płynnie ruszyć nawet przy maksymalnie wolnym puszczaniu sprzęgła. Inne objawy być może z tym związane, to jak np redukuję podczas jazdy z biegu 4 na 3 to również zazwyczaj (nie zawsze) przy puszczaniu sprzęgła jest lekki stuk, o wiele mniejszy jak ten przy cofaniu ale jest. Z czym może to być związane? pozdrawiam
  8. hej, jeśli chodzi o to "wypinanie" to są dwie szkoły: naprawiać lub wymieniać skrzynię, ja naprawiałem 3 razy i za 4tym wymieniłem skrzynię...
  9. Witam, dziś jadąc z rańca najpierw poczułem delikatną, chwilową stratę mocy, po chwili, po zmianie na wyższy bieg i przyspieszaniu na chwilę straciłem moc i poczułem aż małe szarpnięcie. Sytuacja więcej się nie powtórzyła, jakby coś się zatkało na chwilę. Czy powinienem się tym przejmować? pozdr Radek
  10. oddałem dziś auto do wymiany skrzyni, mechanik potwierdził, że w renault zdarza się to często, i że jedną (nie jedyną) z przyczyn jest właśnie ostre ruszanie z piskiem. Możliwe więc, że poprzedni właściciel tak robił i mu się rozwaliło, a jak się raz rozwali to już naprawa tego skuteczna nie jest i w grę wchodzi w zasadzie wymiana skrzyni.
  11. spawanie nie wchodzi w grę, jeżdżę spokojnie a mimo to już 3 razy miałem to naprawiane. co do tego prawdopodobieństwa to biorąc pod uwagę że jest to "standardowa awaria" to jest ono wysokie, więc po naprawie (wymianie skrzyni) będę poważnie się zastanawiał by sprzedać ten wózek... pozdrawiam
  12. Witam, mam ten sam problem, przy czym już 3 razy naprawiane g.. było i dziś rozwaliło się kolejny raz. Widzę że bez wymiany skrzyni się nie obejdzie. Jaka jest jednak pewność że po zakupie używanej skrzyni problem się powtórzy się za moment?
  13. dzięki za odp, faktycznie wczoraj cały czas miałem na uwadze by dociskać mocniej i problemu nie było, czy nadal sprawa regulacji ew. wymiany tej poduszki jest tutaj zasadna czy już trzeba zawsze pamiętać o dociskaniu?
  14. Witam, mam bardzo często problem z wrzuceniem pierwszego biegu gdy auto nie jest w ruchu, dopiero za 2gim lub 3cim razem wchodzi bieg, gdzieś czytałem że jak nie che wejść to trzeba lekko gazu dodać, nie mniej dla mnie jest to irytujące gdy chce ruszyć np na skrzyżowaniu a walczę z biegami. Tak samo sprawa wygląda z wstecznym. Czy można coś z tym zrobić? Czy wymiana oleju w skrzyni może poprawić ten stan? pozdr Radek
  15. ale co to znaczy "nienormalnej jazdy"? pierwszy raz stało się to w korku (zakładając, że poprzedni właściciel nie miał tego problemu) a w korku to wiadomo, dużo na półsprzęgle się jedzie i co chwila zatrzymuje i rusza. pozdr Radek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!