Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pefi

Nowy użytkownik
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny
  1. Cześć! Opcja "szukaj" i wpisz "ftp" Powinno wyskoczyć na pierwszym miejscu...
  2. Jeżeli już będziesz to robił to pamiętaj, że ściśnięta sprężyna ma zgromadzoną sporą ilość energii. I jak się coś wyślizgnie to np. złamana ręka to znak że miałeś dużo szczęścia. Nie piszę tego, żeby Cię odstraszyć, ale uważam, że jak za dużo przy autach nie robiłeś to samodzielne zmienianie sprężyn nie jest dobrym pomysłem. Pozdrawiam
  3. Czyli jestem w punkcie wyjścia - ok 600 zł i wycieczka do serwisu.... :-( Tylko nadal nie wiem po co ludzie sprzedają używane kluczyki do meganek z pilotem na podczerwień....
  4. No to na pewno są dwie wersje RF - Radio Frequency jak sądzę i IR czyli infrared. I ja mam IR. A oprócz tego być może jest transponder... Masz centralny zamek? Pozdrowienia
  5. Dzięki! Z tym powtórzeniem 3 razy to dowcip? Bo po tym co się dzisiaj naczytałem w sieci (nie da się....), co usłyszałem w punkcie dorabiania kluczy (chyba dobrym...) i cenie od dealera (zaczynają od ok 600 zł i trwa to tydzień, bo kluczy nie ma na miejscu) to mam ochotę kupić coś na ebay (pilot + surowy grot) i się pobawić samemu... i mogę to nawet 7 razy powtórzyć! :shock: Czy można ten sposób zakodować kluczyk używany w innym samochodzie czy musi być nowy (czyli za 560 zł od dealera) Jeszcze raz dzięki!
  6. Cześć! Mógłbyś podać tą stronę? Kupiłem auto z jednym kluczykiem i mam zmiar dorobić drugi (jeszcze nie wiem ile zawoła ASO, ale jak za dużo to tylko wezmę od nich kod do immo, bo też go nie mam)
  7. OK, jak będę robił na pewno nie zapomnę - przewidywany termin to za 3-4 tygodnie.
  8. Dzięki! 1. Ustalone - jest kompatybilna 2.i3. Muszę się dobrze przyjrzeć w jakiejś instrukcji co i jak rozebrać, żeby kable przeciągnąć. No i jeszcze nie wiem, jakie są mocowania samej zmieniarki... Czyli pewnie wyjdzie wszysko w praniu w trakcie prób montażu...
  9. Dzięki za wstępne diagnozy! Jak się pogoda poprawi (może przed kwietniem ;-) ) to się biorę za szukanie! [ Dodano: 2006-12-08, 17:44 ] Chyba mam! http://www.renaultforums.co.uk/megane/1294...dent-light.html Cytat: (piszę YorksRoyal) Hi I'm new to these parts and I must say from reading this forum what helpful people you all are! Anyway, I have recently bought a 97 Renault Megane Classic 1.6. It's fairly low mileage and did not cost much, with 12 months MOT. However it has quickly developed a judder at low revs. Took it to garage and although they agreed it was misfiring intermitently, they could not say for sure what the problem was. From researching on the web, this could well be a faulty coil. Recently the Electronic Incident Warning Light has come on. When on, the juddering stops. I assume this is because the ECU has a fault so is using a rich mixture. This will lead to poor fuel consumption, but no judder! So now I am not so sure that the problem is with a coil. I had read somewhere that these symptoms could well be a faulty wiring loom? Thanks in advance for any help you can give... Odpowiedź (lagdti): The first thing to do is look at the vaccuum pipe that runs from the inlet manifold to the MAP sensor(on the bulkhead).Any signs of cracking or leaks,change it. If that seems OK,then it could well be a coil,although these don't usually throw the management light on. Have a look at the MAP sensor pipe,and get back to us.I'm sure we can come up with a few other ideas.... Czyli w skrócie objawy te same co u mnie i porada, żeby zacząć od wężyka podciśnienia między kolektorem ssącym a czujnikiem (chyba ciśnienia bezwzględnego, ale mogę się mylić) Sprawdziłem - mam kompletnie złamany/pęknięty wężyk na kolanku. Jutro naprawa na taśmę, a w środę wycieczka do serwisu po wężyk... CDN! [ Dodano: 2006-12-09, 11:50 ] CD... Wyciągnąłem wężyk razem z czujnikiem, umyłem, skleiłem (do czasu zakupu nowego..) i meggy jak nowo narodzona - wolne obroty 800, zapalanie się kontrolki od elektroniki to już przeszłość i nie szarpie!
  10. Mam mały problem.... Po odpaleniu (ciepło, zimno - tak samo) silnik ma bardzo niskie wolne obroty (jakieś 700). Szarpie w czasie jazdy (przy zmianie biegu np.) - na 100% z powodu obrotów. Po gwałtownym dodaniu gazu, zapala się kontrolka od wtrysków i elektroniki, ale obroty rosną, jeździ się super i wszystko wydaje się być OK. Powtarzalność wynosi dzięki Bogu 100%, czyli może się uda to szybko znaleźć. 1. Informację dodatkowe - samochód przez ostatnie parę miesięcy zrobił raptem 500 km, czyli generalnie stał. 2. Filtry i olej były chyba zmieniane rok temu (muszę to zrobić, szybko - wiem) 3. Mam chyba do wymiany termostat - temperatura trzyma się między pierwszą a drugą kreską, chyba wolno się nagrzewa i jak postoi na wolnych obrotach to rośnie do połowy skali (aż do włączenia wentylatora - wtedy spada, aż do pierwszej kreski. 4. Ma przejechane 77.000 mil (123.000 km) i mam bardzo uzasadnione podejrzenia, że nie był robiony rozrząd (codziennie modlę się żeby nic się z nim nie stało - wymiana zaplanowana za 3 tygodnie) 5. Mam doświadczenie w elektronice/mechanice, ale chwilowo brak jakiegokolwiek sprzętu, schematów elektrycznych i mało możliwości "szukania na oślep" No i na koniec pytania: 1. Czy moja meggy ma coś takiego jak "tryb awaryjny" elektroniki? 2. Czy to coś typowego (może po "dłuższym" postoju)? 3. Gdzie zacząć szukanie (silnik krokowy?) Wszelkie pomysły mile widziane!
  11. pefi

    dziwny dźwięk

    Co do hipolu - jakbym nie widział to bym nie pisał - przy spuszczaniu wyglądał jak farba złoty metalik, swoją drogą bardzo ładny kolor Pozdrawiam i proszę o pomoc ( w innym wątku...)
  12. pefi

    dziwny dźwięk

    Niestety z Twojego opisu wynika, że to raczej łożysko w skrzyni... Robiłeś już coś ze skrzynią? Jaki masz olej wlany? (powinien być chyba syntetyk o małej lepkości jak mnie pamięć nie myli, jak ktoś wlał np. hipol 15f to mogą być jaja...)
  13. Dzięki! Czyli ma mieć napis nad sześcioma przyciskami? (Wycieczka do samochodu i ...) No tak, patrzyłem na to radio 150 razy ale dopiero teraz zauważyłem napis "CD CHANGER CONTROL" :shock: Ciekawe czego jeszcze nie zauważyłem.....
  14. Hmmm, w instrukcji niby jest, że tak, ale nie mam 100% pewności, że to instrukcja od tego radia... Muszą poszukać w sieci - jak coś konkretnego znajdę to się podzielę.
  15. No raczej tak, ale jak nie ma nic innego (nie bardzo mi się wygląg podoba...) to zostanę przy magnetofonie + zmieniarka Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!