Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mater

Nowy użytkownik
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    145
  1. Witam! Proszę o pomoc, mianowicie poszukuję pompy paliwa. Czy ktoś może powiedzieć mi gdzie mogę jej szukać? Może ktoś ma jakieś fotki? Pozdrawiam
  2. Sroqraf, ja za poduszke zaplacilem niecale 50zl + koszty przesylki jak chcesz to moge podac ci namiary do goscia od ktorego to mam...kupilem to z allegro i jak przegladalem to mial najnizsze ceny...wymienic sobie mozesz to sam bo tam sa tylko 2 srubki do odkrecenia...daj znac czy mam szukac tych namiarow pozdro
  3. oki. Cos z tym zrobie w najblizszym czasie. Teraz jakos zbliza mi sie wymiana oleju filtrów i takich tam roznych rzeczy;) tak wiec sprawa hamulcy rowniez sie zajme. dzieki za info i pozdrawiam!B)
  4. zdunman, kolega bronius, pisal mi o wymianie plynu bo twierdzi ze jest w nim woda ale ta woda jakos musiala sie tam dostac watpie ze producent plynu hamulcowego dolewal by do swoje produktu wody dlatego tez wymiana samego plynu nic nie da skoro przy nastpenej okazji ta woda znowu tam naleci...robota glupiego
  5. Chlopaki tak wiec sprawdzilem poziom no i w zbiorniczku jest pelno. Co wiecej zauwazylem ze ten problem wystepuje tylko i wylacznie kiedy auto stoi ze tak powiem w sniegu tzn kiedy sa takie zamieci sniezne hehehe nie wiem czy to ma bezposredni wplyw ale tak jest. Teraz nie dawno bylo kilka dni w ktorych pogoda byla znosna wpradzie bylo zimno ale nie padal snieg i hamulce pracowaly bez zarzutu natomiast 2 dni temu spadl snieg no i problem powrocil. jestem ciekawy jak to skomentujecie. Problem wydaje sie niby blachy bo jak nacisne kilka razy na hamulec po odpaleniu auta to jeg wlasciwosci uzytkowe wracaja do normy tyle ze czasem jak o tym zapominam i jak nie popompuje przed jazda to jak mam sie zatrzymac na krzyzowce to czasem jest wielkie zaskoczenie i niepotrzebne nerwy. Zastanawiam sie czy to czasem nie jest wina klockow hamulcowych bo za kazdym razem jak rano pierwszy raz uzyje hamulcow to wtedy slychac ich prace tak jakby auto stalo niewiadomo jak dlugo tak jakby sie tarcze przecieraly dopiero. Kiedy jedna spogladam na klocki to sa grubosci conajmniej 1cm ale teraz pojawia sie kolejny problem:/z przodu tarce scierane sa na calej powierzchni natomiast z tylu zostaje mniej wiecej 1cm niedotartego rantu od gory tarczy. To raczej nie jest normalne. Prosze o komentarze co do tej mojej wyczerpujacej wypowiedzi. Pozdrawiam!!
  6. Za czyszczenie reduktora nie warto brac sie samemu no chyba ze sie na tym naprawde znasz...co ja bym zaproponowal to przede wszystkim sprawdzilbym stan filtrow w reduktorze bardzo czesto tego typu objawy wystepuja przy zapchanym filtrze...kolejna operacja ktora mozna wykonac to spuszczenie tzw gazoliny czyli tych wszytkich smieci ktore czesem gromadza sie w parowniku robi sie to poprzez odkrecenie sruby imbusowej na samym dole parownika. Inny przypadek to zapowietrzenie sie parownika aby usunac tego typu usterke nalezy skrecic parownik sruba ktora ustawia sie odpowiednia mieszanke gazu "na maxa" a nastepnie ustawic mieszanke na nowo. Inna sprawa to ped powietrza jaki dostaje sie do silnika...jesli rura dolotowa powietrza zwrocona jest w kierunku jazdy odkrec ja i obroc o 180st. czyli odwrotnie do kierunku jazdy. Przedmowca wspominal o silniczku krokowym...ma racje mozna sprobowac go rowniez wyczyscic i przesmarowac puki co to chyba wszystkie rady jakie narazie przychodza mi do glowy mam nadzieje ze beda ci pomocne. Pozdrawiam!
  7. Dzieki wielkie...na zdjeci widac conajmniej 3 zbiorniczki ale domyslam sie ktory to;) dzieki i pozdro!
  8. Okey tyle ze gdzie znajduje sie ten nieszczesny zbiorniczek?
  9. Witam! Mam takie male pytanko...gdzie pod maska znajduje sie zbiornik z plynem hamulcowym? Przy tych duzych mrozach -10°C przy odpaleniu autka jak stalo przez cala noc musze troche popompowac pedla hamulca zeby uzyskal wpelni funkcjonalnosc...zastanawiam sie czy to normalne i czy to moze byc spowodowane tymi niskimi temp. Oprocz tego chce sprawdzic poziom plynu. Pozdro!! Czekam na wasze sugestie POZDRO!!!
  10. Rozumiem dzieki za odpowiedz...pozdrawiam! [ Dodano: 2010-01-07, 22:51 ] Dzis wymienilem poduszke i objawy ustapily:) tak wiec dzieki chlopaki za podpowiedzi;) Pozdrawiam!!
  11. No wlasnie przy gwaltownym dodawaniu gazu manetka cala lata i czuc normalnie jak silnik ma zaraz wyskoczyc spod maski czasem nawet slychac stuki...jak zagladalem pod auto na kanale to z mojej poduszki to prawie nic nie zostalo...zamowilem wlasnie nowa i teraz czekam az przyjdzie...skoro tak zapewniacie ze nic sie nie stanie to sam ja wymienie i dam pozniej znac co i jak...a jesli chodzi o ten tlumik to rozmawialem z moim ojcem o tym i on kiedys tez mial podobny problem powiedzial mi ze w tym tlumiku jest czesc tlumiaca w ksztalcie plastra miodu mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi no i to jest czesc ceramicna...w jego przypadku ta czesc sie poprostu poluzowala i przy pewnych obrotach wpadala w rezonans stad te stuki...zastanawialismy sie jak to cholerstwo naprawic...ktos ma jakies propozycje??myslalem o lekkim sklepaniu tego tlumika mlotkiem gumowym tak aby docisnac ta czesc tlumiaca...co wy na to? POZDRO
  12. Arczi92 "nic nie powinno sie stac" czy nic napewno sie nie stanie bo to dwie rozne sprawy...mimo to dzieki za odpowiedz;)
  13. Witam wszystkich serdecznie! Sluchajcie, mam maly problem. Wczoraj wjechalem na kanal bo cos mi manetka zmiany biegow zaczela "skakac" i pomyslalem sobie...poduszka na skrzyni biegow do wymany. Moje przypuszczenia sie potwierdzily i teraz pytanie: 1. Musze z tym jechac do mehanika czy moge sam wymienic(chodzi mi o to czy jak odkrece ta stara zuzyta to sie nic nie stanie? 2. Dodatkowa sprawa ta delikatne stukanie w srodkowym tlumiku tak jakby cos do niego wpadlo i kiedy dodaje gazu to w pewnej chwili to "cos" wpada w rezonans no i torche mnie to denerwuje...czy to juz oznaka ze tlumik sie konczy czy poprostu cos faktycznie moglo tam wpasc co wydaje mi sie malo prawdopodobne...myslalem zeby odkrecic ten tlumik i sprobowac to "cos" najzwyczajniej w swiecie wyciagnac. Prosze o wasze komentarze za kazda pomoc bede bardzo wdzieczny. Pozdrawiam!! :)
  14. Mater

    Silniczek krokowy

    ja mam parownik nowiutki wymieniony wiec to napewno nie jest wina parownika... [ Dodano: 2009-05-26, 15:28 ] Ja nie mam tego problemu moc jest na kazdym biegu jak i rowniez na wysokich obrotach...chodzi mi tylko o te wahania obrotow na biegu jalowym...tak jak pisalem wczesniej czasem obroty faluja a czasem nie wiec juz nie wiem co moze byc nie tak sprobuje odlaczyc ten aku i pozniej napisze co sie stalo mam nadzieje DOBREGO;) [ Dodano: 2009-05-29, 14:37 ] no wiec panowie udalo sie:) tak jak myslalem to byl silniczek krokowy...wykrecilem gnojka i przeczyscilem nastepnie odpowiednio ustawilem tloczek zamontowalem spowrotem i włala:P dziala...kamien z serca bo naprawde juz sie wqrzalem na to wszystko
  15. Mater

    Silniczek krokowy

    no wlasnie bo to sie czasami dzieje a czasami nie...nie wiem juz co mam zrobic naprawde...tez jak uslyszzalem to co powiedzial ten MECHANIK to mi sie smieszne wydalo ale dobra...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!