Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

oak

Nowy użytkownik
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Sport
  • Silnik
    dCi
  • Przebieg (tys.km)
    13
  1. odpowiedz jest prosta Warto bylo blisko 90PS i 206nm - seria obecnie realnie jest ok 110PS i pod 250nm W tak lekkim aucie po odchudzeniu (1078kg) Smiga AZ niedowiary - Jedyny mankament to lekkie kopcenie przy mocnym duszeniu i tak jak ktos wspomnial wieksza dbalosc o podzespoly jak turbo i wymiana oleju max co 15 tys i po jezdzie chlodzenie na jalowym Osiagi odchudzony seria 0-100 = 11,4sek chip 0-100 = 10.2sek 60-100 na 4 = 7,3sek 60-100 = 6,1sek (tu dopiero czuc roznice w dynamice) Nawiasem mowiac z tego silnika da sie i zrobic pod 120 i z 260-270 nm (tyle bez pierdniecia robi sie w 1,5 78KW) - niestety trza by wymienic niektore komponenty - bo seryjne by sie wysr..... niestety nie sa one zaprojektowane do wysokiego podnoszenia mocy :-( i z tego co rozmawialem z Tunerem podobnie jest w 1,9dCi tyle ze tam bezpiecznie da sie i pod 160/350nm Z kolei 1,5 dCi wystepowaly az w 4 wersjach 63PS... 82PS(inne turbo plastikowe rury do i/c, wiekszy I/C, wtryski max dajace do ok 100-105ps) ,86km(inne turbo, stalowe rury i/c mocniejsze wtryski) 106PS (inne turbo , wieksze wtryski, zmienione dozowania paliwa) Tyle w temacie
  2. oak

    chiptuning dci - konkrety

    moje pytanie dotyczy tego wykresu Od 3 tys do 3,5 zarowno moc jak i moment sa pofalowane/schodkowane Z czego moze to wynikac ? bład softu ? wirusa ? podczas hamowni brak nawiewu na IC Niech jakis spec sie wypowie odnosnie samego wykresu mozna cos poprawic przesunac moment ? Nie byla wykonywana regulacja cisnienia turbiny/wtryskow na potrzeby tego virusa (wszystko jak seria)
  3. Ja rowniez ostatnio wymienialem olej i swoj zakupilem na alllegro zrobilem juz od tamtej pory ok 2 tys km ... i wszystko jak najbardziej Ok ;-) 5 litrow po 1 litrze %)
  4. Dzieki za zainteresowanie niestety to nie klima przy wlaczaniu klimy jest inny dzwiek zupelnie. To pykanie ma charakter cykiczny co rowne 4-5 sek ... i jest bardoz delikatne postaram sie to uchwycic i nagrac na dyktafonie wrzuce moze cos wspolnie poradzimy
  5. Odchodząc od pisowni kolegi, ja rownież zaobserwowalem zglaszany problem w swoim klekocie. Myslalem jednak ze ktos w temacie wyjasni co moze byc przyczyna - dlatego tez siedzialem cicho. Stukanie ma miejsce tylko i wylacznie na luzie na tzw postoju ... Auto na biegu jalowym chodzi i co jakis czas slychac ... ciut glosniejsze pykanie typu pyk pyk pyk ... i przestaje by rytmicznie co 4-5 sekund powtorzyc "pyk pyk pyk" Co ciekawe nie dzieje sie tak zawsze, ale raz na jakis czas, co ciekawe auto kupiem z przebiegiem z przebiegiem niecale 3 tys ;-) i od samej nowosci bylo to slyszalne.
  6. okey dzieki za rade poradzilem sobie wedle wskazowek - jeszcze raz dzieki temat mozna wykasowac/zamknac
  7. Witam potrzebuje zdemontowac przedni panel generalnie udalo mi sie go wyciagnac niestety wtyczki z tylu do start/stop ,awaryjne zamykanie sa podpiete w taki sposob ze nie moge ich odczepic. Demontowal juz ktos z Was ? - jakis specjalny patent na odlaczenie mozecie zaproponowac ?
  8. siadło zacnie %) da sie wogole na czyms takim jezdzic po polskich drogach ? p.s Widze nowy kolorek i nowe tablice %)
  9. Bardzo ladnie ci siadlo, jaki masz rozmiar felg/opon ? bo mam wrazenie jakby u Ciebie mocniej siadlo niz u mnie. Poza tym wersja przed czy po fl?
  10. Powinienes byc zadowolony obniezenie jest dobrze widoczne, oraz mocno odczuwalne szczegolnie na zakretach no i nierównościach drogowych ;) Generalnie te jamexy powinny dobrze dzialac ze standardowymi amorami, choc ja je zmienilem (nie od razu) na sportowe o obnizonym skoku. Nie wiem czy samemu bedziesz zmienial ale jesli tak to taki maly tips ... przednie sprezyny trzeba zamontowac na odwrot w stosunku do napisu (jamex) umieszczoneo na sprezynie (przynajmiej tak bylo w moim wypadku) - a troche nad tym siedzielismy i analizowalismy jak ma byc poprawnie zamontowane... poza tym auto mi siadlo dopiero teraz konkretnie po przejechaniu jakis 500km od montazu - byc moze kwestia ulozenia sie ;) Obawiam sie tylko co bedzie w zimie :roll: ... obniezenie zacne + zderzaki RS juz teraz przod kleka blisko jezdni (pod krawezniki jeno bokiem na skreconych kolach) W zimie bedzie niczym odśniezarka zbierac nadmiar sniegu z drogi - akurat spod zderzaka przypomina spychacz ;)
  11. Wrzuce niebawem, auto caly czas u mechanika na kanale ;-) (przechodzi grubsze przerobki) a sam obecnie zmuszonym do jazdy autem hitlerowca ;)
  12. Pierwsze koty za ploty -35 Jamexy - siadlo zaje.... szczegolnie tyl - przod tez dosc znacznie Efekt wizualny + 10 do lansu ;) (auto nabralo nowej symetri, wczesniej przypominalo traktor na resorach) Co do odczuc jezdnych to jestem bardzooo zaskoczony na plus Auto zdecydowanie sztywniejsze, nie przechyla sie az tak na zakretach i nie buja tak mocno na nierownosciach jak w przypadku standardowych. Trzyma sie o niebo lepiej. Na dziurach dla mnie jest bardzo porownywalnie jak w przypadku standardowych. Ogolnie Jestem bardzooo zadowolony !!! Chociaz troche roboty z wymiana bylo, szczegolnie przod, bo tyl to 30 min roboty Teraz az sie prosi o 17-18 felgi %)
  13. Wymiary kiszenie na Radio + zmieniarke sa te same w PhI i Ph II Zakladaj Smialo ! P.S niezly BAJER - jak z kompatybilnoscia pilota przy kierownicy i wyswietlacza ?
  14. Nie moge sie do konca zgodzic Moj przyklad - kupilem auto na poczatku 2009 - auto 3 miesieczne - przebieg 2800km Dzis jest 15.05.2010 na liczniku 10,600km Poprostu jak ktos malo jezdzi to zdarzaja sie auta o niskim przebiegu Nawiasem mowiac, nie trzeba byc wytwornym znawca by okreslic roznice miedzy 250-a ok 100 tys przebiegu Wystarczy ogladnac dokladnie auto, na zew w srodku, a przedewszystkim przejechac sie zobaczyc jak pracuje zawieszenie na nierownosciach, jak pracuje silnik, stan tapicerki,opon (daty) - mozna rowniez podpiac pod kompa i sprawdzic przebieg z wszystkich 3 czujnikow. Ale fakt faktem ze handlarze kreca liczniki na potege by oferta byla bardzoej atrakcyjna
  15. Odpowiedz jest b.prosta bo byla walkowana 10x na forum roznica polega glownie na turbinie o zmiennej geometri + pewnie innej mapie nie wiem czy wtryski sa tez inne ... Generalnie dobry tuner jesli masz zdrowe auto podcianie ci 86 na ok 105 ps - i ok 250 nm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!