Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

rahles

Użytkownik
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Iph II
  • Silnik
    1.4
  • Przebieg (tys.km)
    140

Ostatnie wizyty

500 wyświetleń profilu
  1. Witam. Żona wymieniła akumulator i baterie w kluczyku. Renault megane 2000r po lifcie. Przestał zamykać (2 kluczyki oryginalne) centralny zamek z pilota, tylko działa zamykanie centralne od środka z pulpitu. Męczące jest wciskanie wewnątrz auta przycisk centralnego zamka a potem kluczykiem ręcznie zamykanie drzwi pasażera. Z góry dziękuję za pomoc 🍻🍺 Próbowałem parować kluczyk (przysbosobić) z filmików na yotube ale zero reakcji VID_20230817_192533.mp4
  2. Witam. Żona wymieniła akumulator i baterie w kluczyku. Renault megane 2000r po lifcie. Przestał zamykać centralny zamek z pilota, tylko działa zamykanie centralne od środka z pulpitu. Męczące jest wciskanie wewnątrz auta przycisk centralnego zamka a potem kluczykiem ręcznie zamykanie drzwi pasażera. Z góry dziękuję za pomoc 🍻🍺 Próbowałem parować kluczyk (przysbosobić) z filmików na yotube ale zero reakcji
  3. Witam. Żona wymieniła akumulator i baterie w kluczyku. Renault megane 2000r po lifcie. Przestał zamykać centralny zamek z pilota, tylko działa zamykanie centralne od środka z pulpitu. Męczące jest wciskanie wewnątrz auta przycisk centralnego zamka a potem kluczykiem ręcznie zamykanie drzwi pasażera. Z góry dziękuję za pomoc 🍻🍺 Próbowałem parować kluczyk (przysbosobić) z filmików na yotube ale zero reakcji.
  4. Poczytałem trochę na ten temat i piszą że często styki na kostce pod fotelem się luzują .
  5. Witam mam pytanko w sprawie znajomego który posiada VW Tourana 1,9 Nagle zapaliła się kontrolka poduszki powietrznej. Przy odpaleniu gaśnie na sekundę a potem pali się na desce non-stop. Miał ktoś z was podobny problem? Odłączyłem akumulator z myślą że zniknie błąd ,ale nic to nie dało. z góry dziękuje z pomoc. Przepraszam z Góry że pisze w sprawie vw na forum Renault.
  6. Człowieku może ktoś miał identyczny problem i jest w stanie coś napisać a nie jak ty z góry "naskok"
  7. Witam. Przedstawie wam mój wyciek płynu chłodzącego w Renault Megane classic 99r (po lifcie): Płyn ze zbiorniczka ubywa w kilka dni do zera. po dolaniu wody do miarki maximum utrzymuje się tylko 3dni.U mechanika jestem umówiony dopiero za 2tyg.Zlokalizowałem miejsce w którym zbiera się wyciek ,to za przednim prawym kołem skrapla się tam płyn i kapie. Dużo osób pisało mi że to wskazuje na uszczelkę pod głowicą:( Chociaż tez pisały osoby pocieszającą wiadomość,że to nie będzie uszczelka po głowicą,ponieważ byłyby także inne dodatkowe oznaki od uszczelki głowicy: np. ubytek oleju,spadek i kolor spalonego oleju a olej jest czysty i utrzymuje się poziom w normie nie ubywa nic i koloru nie zmienia.Większość piszę że jeśli kapie za przednim kołem pod silnikiem to na bank będzie tylko pompa lub jej przewód sparciał.(Pompa od nowości była wymieniona tylko raz) jeśli to uszczelka głowicy to się nie kalkuluje z wartością wiekowego już auta,ponieważ ,głowica do regeneracji koszt 2-3tys.złotych plus wymiana rozrządy wraz z pompą. Jeśli to tylko pompa będę szczęśliwy,ponieważ na dniach miałem wymieniać rozrząd wraz z pompą-planuje zakupić komplet rozrządu z pompą z firmy SKF Z góry będę wam wdzięczny za odpowiedz . Może ktoś z was miał taką samą przyczynę? Dodano: 08 lip 2017 - 22:33 Zastanawia mnie czy ktoś to czyta, hmm....
  8. Immo ci padło ,emulator rozwiążę problem. Miałem to samo.
  9. Większość elektromechaników z którymi rozmawiałem chcą zamawiać emulator i to naprawiać, mówią że to fabryczny emmo i problem.podpiecie kompa jest w stanie usunąć ten problem? Koszt emulatora nie jest tani a gdzie robocizna? Dodano: 25 sty 2017 - 10:31 Problem rozwiązany..emulator był konieczny, sam emulator nie drogi niedrogi w porównaniu za robotę.
  10. Witam. Mam pytanie: Światła biegu wstecznego, zapalają się z dużym opóźnieniem (10,15,20 sekund) czasami dłużej. Powód... czujnik biegu wstecznego, jest do wymiany? Jak się dobrać, do tego czujnika? Czy to bardzo skomplikowane? Będę wdzięczny, za porady i odpowiedzi pomocnicze :) Miał ktoś z was podobny rebusik?
  11. Tak jak widać na filmiku który załączyłem czyli migająca ta czerwona dioda na włączonym zapłonie, oznacza że immobilizer padł całkowicie?
  12. próbowałem na 2kluczykach i cały czas ta sama reakcja co na załączonym filmiku->
  13. wycięcie IMMO mówisz.... idzie to samemu ogarnąć czy tylko elektromechanik pozostaje? Dodano: 15 sty 2017 - 18:56 Zrobiłem wszystko o czym pisałeś. Nawet wypiąłem kompa (ten cały moduł) poczyściłem wszystkie styki, kompa zabrałem do domu aby wysuszyć, po kilku godzinach zamontowałem i to samo:( Po odpięciu kompa nadal po przekręceniu zapłonu miga bardzo szybko dioda czerwona widoczna w tym filmiku:
  14. Czy można samemu wyciąć to jak piszesz,czy nie obejdzie się bez mechanika ?
  15. widziałem na YouTube masę filmików : po przekręceniu zapłonu bardzo szybko migająca czerwona kontrolka od immo i mieli te same objawy co u mnie ,czyli: tylko rozruch kreci,ale nie załapuje by odpalić auto. Podawali tam kody kolejności przekręcania stacyjki w różnych pozycjach ,wciskając przycisk na kluczu jak również przyciskiem od centralnego zamka ,który jest w środku auta po prawej stronie.Dużo filmików z tymi trikami do naprawy tego problemu dotyczyły Clio a ja megane classic i nie działa żaden patent z tych myków. U nich jak było pokazane na filmikach działało i ta kontrolka szybko migająca gasła i im auto odpalało. Dodano: 15 sty 2017 - 13:57 tu podaje link do filmiku mojego problemu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!