Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Domcio181

Użytkownik
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Kiedyś Scenic IphI 97r. / Ford Cmax/ obecnie Kia Venga
  • Silnik
    Był K7M 90KM / jest 1.6 CRDI 128KM + BOX
  • Przebieg (tys.km)
    172

Profil

  • Zainteresowania
    Motoryzacja ; Informatyka

Ostatnie wizyty

664 wyświetleń profilu
  1. Masz kilka opcji: - wypożyczyć na 1 dzień taką przyczepę i pojeździć sobie. Droga szybkiego ruchu, wzniesienia, ruszanie pod górę itd. posprawdzaj jak to się zachowuję. - wypożyczyć auto z dieslem / pożyczyć od rodziny, znajomych. Jeśli już zdecydowałbyś się jechać meganką posprawdzaj hamulce w jakim są stanie. W szczególności wymień płyn hamulcowy. Z doświadczenia jazdy wolnossącą benzyną w górach to fakt trzeba redukować tak żeby zawsze było powyżej 2,5k - 3k obrotów ale już górą idzie fajnie taki silnik.
  2. Mógłbyś przypomnieć o co chodzi z pompą oleju?
  3. http://allegro.pl/renault-avantime-2-2-dci-ogloszenie-prywatne-i5473776250.html Wklejam linka do znalezionego Avantime'a. Myślę że podstawa to zadbany egzemplarz, ale ja bym widział tutaj 2.0T + gaz. Co myślicie, podoba wam się?
  4. Możesz spróbować wstawić na internet i ocenić zainteresowanie, ale to trochę potrwa. Przy okazji jaki lałeś olej - ELF ?
  5. W takich momentach doceniam magiczny przycisk podgrzewania przedniej szyby ... tyle, że ja mam garaż i rzadko zostawiam na noc na zewnątrz :) - Zawsze też można położyć jakąś matę na szybę - cena 5 zł - doraźnie działa. Ale najważniejsze to dostać się do auta i odpalić :)
  6. Ja też bym regenerował - dużo osób to robi i nie ma tragedii - ceny dużo tańsze niż to co napisałeś, duuuużo. Przecież to nie wymiana silnika bez przesady.
  7. Podobno leją to do Toyot (min. Yaris, avensis itd.) , ale czy do megane z tego rocznika podejdzie tego nie wiem - chodzi o gęstość, czy nie będzie ciec - myślę, że nie powinien. Polecam szczególnie na zimę, ale jeśli już taki rzadki to 0W30 - duużo mniejsze ryzyko. Takie moje zdanie. Znowu też jeżdżą na takich w rajdach - sam nie wiem...
  8. Myślę, że jak miałbym kupować samochód wielkości scenica / grand scenica / espaca na pewno wybrał bym diesla. Ja kupując niedawno samochód trafiłem na benzynę w dobrym stanie serwisowaną, z dobrym wyposażeniem, krajową i dlatego też ją kupiłem, a nie diesla. Dla porównania ja jadąc na trasie średnio c-max spalił mi ~ 6,2 l PB / 100 km. Jadąc na dwa samochody z lekką nogą i przestrzegając 80% ograniczeń prędkość 70 - 85 miejscami 100. Jeden postój w drodze. Mierzone dystrybutorem - z klimą przez 15% trasy, 4 os. prawie pusty bagażnik. Ale już w mieście mniej niż te 8 l się nie zejdzie (dobrze jak tyle spali). Uważam że do większych samochodów diesel jak najbardziej tak. ///Edit: Do kolegi "subratri", który napisał kilka postów dalej (nie chciałem pisać potem i rostrząsać tematu) ale mój silnik to 1.6 Duratec PB, czyli benzyna(produkcji Forda - nie PSA) , a nie diesel 1.6 HDI więc drogi kolego twój post nic nie wnosi, a spalanie 6 l PB uważam w takim samochodzie za dość niskie. Apropo 1.6 HDi 90 bez fap i dwumasy w niektórych kręgach jest uważany za najwytrzymalszy zaraz po 2.0 HDi 90. Psss... Skończcie tą bezsensowną dyskusję.
  9. Z tego co wiem wszystkie miały ABS, klocki i tarcze są te same tzn. patrz pod phII.
  10. Gdybyś wymieniał sam: http://megane.com.pl/topic/3088-how-to-wymiana-klockow-hamulcowych-megane/ (tylko że to do phI).Pamiętaj, że trzeba tłoczki wkręcać, a nie wbijać, rozpychać itp. (wystarczy byle jakie "narzędzie" z ząbkami.)Wymieniałem tydzień temu w c-maxie klocki i tarcze z tyłu - nic trudnego. Co do wyboru - Możesz kupić w średniej cenie klocki i tarcze, możesz drogie- wybór zależy od ciebie.
  11. co do stp czerwonego to ma napisane że chroni przed korozją, tyle że to napis na buteleczce...
  12. Domowym sposobem raczej nie umyjesz - ewentualnie do jakiegoś warsztatu zajmującego się czyszczeniem wtryskiwaczy, ale możesz też zalać jakiegoś paliwa premium i dodać czarny STP do czyszczenia wtryskiwaczy (jeden powinien wystarczyć na bak) - czasami dizlowcy gdy mieli mocno zabrudzone wtryski lali dwa opakowania na bak, ale tobie benzyna premium + stp powinno w zupełności wystarczyć do wyczyszczenia wtryskiwaczy.
  13. Jeśli chodzi ci o to czy będzie pasować szyba z phII do phI to tak. Cena jak ja wymieniałem w phI przednią rok temu to wymiana kosztowała 350-380 zł (te granice)za szybkę NordGlass , ale jak już zamówiłem to się okazało,że nie mają i założyli oryginalną Pilington w tej samej cenie. Cena razem z wymianą. Czyli w granicach 300 zł da radę wymienić za nową. Ile sama szyba nie wiem. Sprawdzaj szroty, allegro - możesz dać ogłoszenie na forum, ale rozumiem że zależy na czasie. Używki: http://allegro.pl/renault-megane-i-lift-szyba-przednia-przod-czolowa-i3527642350.html (80 zł + wysyłka do dogadania czyli powiedzmy 120 razem) http://allegro.pl/listing/listing.php?order=d&string=szyba+czo%C5%82owa+megane
  14. Potem płacz, że turbo padło... skoro nic nie cieknie to czemu nie zalać po bożemu 5w40 ? Chyba nigdy nie zrozumiem myślenia niektórych osób. 5W szybciej dotrze rano, gdy zimny do turbo i co najważniejsze jest rzadszy w niższych temperaturach i na początku podczas jazdy na zimnym lepiej. Nie wspominając że jeden to syntetyk(najczęściej), ale może być hydro, a drugi pół. Tyle w temacie.
  15. 5 sekund w google: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSAaW6G80yJxfwKPLJZPffz8LNzORpqV51mCkvsOXJVTk_53lFo - po pierwsze Po drugie: http://bit.ly/15pODk2 I trzecie (ostatnie) : http://megane.com.pl/index.php?app=core&module=search&search_in=forums - tutaj znajdziesz odpowiedź na resztę pytań.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!