Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Budzik1502

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I
  • Silnik
    1.6 RT 90
  • Przebieg (tys.km)
    155
  1. Dziękuję wszystkim za pomoc. Pewnie jak znajdę niedrogie bębny to je wymienie, podejrzewam że od nowości nie były wymieniane więc i tak by się przydało to zrobić. W ostateczności pozostaje przegwintowanie gwintu. Pozdrawiam
  2. sorki , może sie źle wypowiedziałem. ja zabardzo sie nie znam , wiem tylko że mam zerwany gwint. moje autko ma z tyłu bębny i teraz nie wiem czy ten zerwany gwint jest w bębnie , w piaście ( tak mi znajomy powiedział ) czy jeszcze w czymś innym.
  3. o tym nie pomyślałem , pewnie będę próbował przegwintować. dzięki za propozycję, ale jeżeli ktoś jest w mi stanie odpowiedziec czy ten gwint jest w piascie czy w bębnie to byłbym wdzięczny...
  4. Witam, pewnie juz gdzieś był taki temat ale niestety nie moge nic znaleźć. Ostatnio złapałem kapcia i przy wymianie wulkanizator powiedział mi że mam zerwany jeden gwint w tylnim kole. Myślałem że mam do wymiany bęben hamulcowy , ale jeden znajomy powiedział mi że gwint jest w piaście i teraz nie wiem co dokładnie mam wymienić. Moje autko to meganka z 96r , hatchback RT , 1.6 ( 90 km ) z abs. Bardzo proszę o pomoc...
  5. Ta belka się rozsypuje chyba w każdej megance :/ . U mnie blacharz podczas wymiany progów dorobił ja z profilu i za zamontowanie jej + pomalowanie i konserwacje dopłaciłem 25 zł. Szeczerze powiedziawszy to nawet nie wiem co ten wspornik daje , ale nie opłaca się go kupowac w ASO . Pozdrawiam
  6. U mnie jest podobnie, i obstawiam na 99% że to bendix w rozruszniku. Narazie przywiesza sie raz na jakiś czas i jeszcze poczekam z regeneracją rozrusznika, niestety dostęp do niego jest masakryczny i strasznie mnie to demotywuje do naprawy :) ... Pozdrawiam
  7. Mam ten sam silnik i autko też z 96r. Mnie na mieście pali od 9 do 11l . Wszystko zależu od jazdy i jakie odcinki pokonujesz. Najlepszy sposób sprawdzenia spalania to zatankować do pelna pod sam korek , zrobić 100km i znowu zatankować pod sam korek, Wtedy zobaczysz ile litrów Ci weszlo i tym samym będziesz wiedział jakie masz spalanie.
  8. Miałem ten sam problem. Jeżeli rozrusznik jest po remoncie i klemy dobrze dokręcone to sprawdź czy kabelek idący do automatu na rozruszniku jest dobrze zamocowany , albo gdzieś nie styka tak jak powinien. Następnym razem jak nie zaskoczy to poruszaj tym kabelkiem i zobaczysz czy to jego wina. Pozdrawiam
  9. Przeszukałem forum i znalazłem kilka podobnych tematów , ale niestety nigdzie nie znalazłem rozwiązania. Ludzie podawali kilka rzeczy co może być nie tak , ale z tego co pisali to nie zabardzo to pomogło. Dlatego napisałem tego posta w temacie juz istniejącym w którym również nikt nie podał rozwiązania tego problemu, a nie zakładałem nowego tematu. Jednak regulamin forum należało przeczytać.
  10. Witam , mam ten sam problem. Moja meganka 1.6 z 96r także ma problem z odpaleniem na zimnym silniku. Muszę ją trzymac na wysokich obrotach żeby się zagrzała, później jest ok. W lecie nie miałem problemów tylko teraz się zaczeły jak w nocy są przymrozki. Jeden spec mówi że może byc problem z pompką paliwową , ale chociaż się nie znam to nie wydaje mi się żeby to było to , ponieważ na zagrzanym silniku autko pracuje równo i odpala bez problemów. Jeżeli ktos miał taki problem, i go rozwiązał to prosze o poradę. Pozdrawiam
  11. Zdejmujesz zaślepki i od wewnetrznej strony wykrecasz śruby do klamki zewnętrznej i ją demontujesz. Póżniej wyciągasz zamek. O ile pamiętam żeby mi cały wyszedł musiałem poluzowac prowadnice szyby. Gorzej jest z zamontowaniem tego wszystkiego z powrotem :/ . Trzeba się trochę namęczyc żeby połączyc zamek z klamką zewnętrzną.
  12. U mnie był podobny problem i przeczyszczenie styku masy nic nie dało. Okazało sie że zawleczka trzymająca wtyczke na automacie do rozrusznika jest obluzowana i nie bylo za kazdym razem styku. Po poprawieniu jej problem znikł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!