Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lider

Nowy użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny
  1. Pojechać na stacje diagnostyczną , na ,, trzepaczce,, powinno wyjść co stuka. Możliwe że gumy stabilizatora. ;-)
  2. Odradzam tanioche , bo poprzedniej zimy po przejechaniu 40 km. szlag ich trafił i jeszcze nadkole rozwalił. :-x
  3. To co podałem to NIE jest procedura przeprogramowania klucza z innego samochodu czy programowania ,, surowego,, klucza , tylko jak masz klucz który działał a teraz nie , ( np. klucz zapasowy któru leży nieurzywany) i zgubił swój kod. Może i są dwa rodzaje kluczyków ale jak jest w kluczu z przodu obudowy coś takiego co kształtem jest podobne do diody i owierając samochód kierujesz klucz w kierunku lusterka to napewno jest podczerwień. Podczerwień nadajnik i odbiornik muszą sie ,,widzieć,, a radiowy nie.
  4. Wsalonie raczej ich nie kupisz , bo są mątowane razem z instalacją LPG . Ja miałem węże z opla do nagrzewnicy (pasowały) ,albo wymienić u instalatora LPG ,ale to co zakładają po pewnym czasie pod wpływem temperatury i czasu poprostu guma twardnie i puszczają , i dociąganie opasek nic nieda.
  5. Kodowanie kluczyka . Pkt 1. Włączyć zapłon . Pkt 2. Wprowadzić kod 4- cyfrowy (rozblokuje się) . Pkt 3. Przytrzymać kluczyk z wciśniętym przyciskiem przez 3 -5 sek. do odbiornika . Pkt 4. Wył. zapłon. Pkt 5. Odłączyć kleme akumlatora na około 1 min. Pkt 6. Podłączyć kleme akumlatora. Punkty od 1 do 6 powtórzyć 3 razy. ;-)
  6. A poco rozdzielać klosz od lustra wymątować lampe z samochodu i poprostu ją umyć i wysuszyć przez otwór na żarówke
  7. 1. spr.podczerwień w pilocie (np.tester do pilotów TV na podczer. ).Mieć 4-cyfrowy kod.A procedure ,, uczenia ,, kluczyka można wykonać samemu .Moge podać - spr.
  8. Zostałem żle zrozumiany , miałem na myśli aby przy doborze nie sugerować się rożnicą wskazań licznika bo są znikome !
  9. Proponował bym dokładnie sprawdzić węże między reduktorem a trójnikami , bo po pewnym czasie poprostu puszczają . Takie zakładają instalatorzy , a z dociąganiem opasek to ostrożnie bo trójniki są plastikowe.Proponuje wymienić węże i opaski na nowe. Miałem ten sam problem i pomogło.
  10. z tym przekłamywaniem licznika to fakt , ale różnica między 185/60 R 15 a 185/65 R15 jest tak niewielka że przekłamanie licznika jest znikome. ;-)
  11. pytanie -wycieki czy ubywa płynu? Piszesz że wycieki są w okolicy lewego koła , czy jes tam ,,reduktor gazu,,
  12. wynika to z różnicy konrtrukcji ,w bezynie podcisnienie do serwa jest z kolektora sącego.A diesel z pąpy podciśnienia. różnica wynika z wydajności obydwóch rozwiązań. Więc jak jest tak jak opisano -to OK ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!