Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

gierachus

Nowy użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.6 8V
  • Przebieg (tys.km)
    139200
  1. No to widze ze mam jakiegos skladaka... Tego sie nie spodziewalem. Chyba skonczy sie na tym, ze oddam to auto do mechanika i mu zaplace zeby sprobowal te problemy rozwiazac. Z furki jestem ogolnie zadowolony, gdyby nie te drgania jak w dieslu :-| Dzieki chlopaki za Wasza pomoc :) [ Dodano: 2007-07-29, 12:31 ] Wlasnie znalazlem numer silnika na karcie rejestracyjnej pojazdu - DH13045. Tak swoja droga to wlasnie zastanawiam sie nad sprzedaza samochodu... :-/ Furka jest fajna, ale nie chce sie narazac pozniej na dodatkowe koszty jak sie cos zepsuje. Lepiej ja sprzedac dopoki jakos jezdzi... [ Dodano: 2007-07-31, 01:31 ] Witam. Po poszukiwaniach na eBay znalazlem silnik z meganki '98 1.6 8v no i troche mi sie humor poprawil, bo wychodzi na to, ze mam tylko cewki inne... Wlasnie wyslalem zapytanie do kolesia za ile mi swoje cewki sprzeda ;-)
  2. Nie wiem czy o to dokladnie chodzi, silnik jest K7M 702, mam tez foto tabliczki identyfikacyjnej.
  3. Rejestracja jest z marca 1999 roku ale wydaje mi sie, ze byla wyprodukowana pod koniec 1998... Wersja angielska. Tutaj fotka calego silnika.
  4. Na forum juz szukalem ale jest opis o cewkach, ktore wymienia sie na sztuki i wygladaja zupelnie inaczej od moich. U mnie to wszystko wyglada jakby bylo czyms zalane i z tego co patrzylem to raczej jest nie do rozebrania. Jezeli chodzi o palenie na 3 cylindry to zastanawialem sie juz nad tym, ale u mnie problemu z moca raczej nie ma. Ze spalaniem to jest osobny temat, z tym ze jak jej za bardzo nie wciskam to nie pali za duzo. Jezeli chodzi o cewki w mojej megi to czy jest mozliwosc jakos np. miernikiem je sprawdzic? Tutaj podaje linka do dokladniejszej fotki cewek.
  5. Dzieki za ekspresowa odpowiedz bronius, tez mnie to dziwi bo z tego co widzialem na allegro to cewki inaczej wygladaly. Masz jakies pojecie jak 'to' sprawdzic czy nie wymaga czasem wymiany?
  6. Witam wszystkich, Mam meganke i problem raczej nie jest rzadki z tego co czytalem wczesniej na forum. Kiedy bieg mam wrzucony na 'luz' to bardzo szarpie dzwignia zmiany biegow. Jezeli chodzi o problem z obrotami, to normalnie jest ok 500/min a od niedawna podskoczyly na 1000/min i rzadko kiedy zejda juz na 500. Z informacji ktore znalazlem na forum wynika, ze najpierw powinno sie wymienic swiece, sprawdzic kable, potem cewki i silnik krokowy, przed rozbieranie konkretnych rzeczy typu rozrzad. Swiece wymienilem na Denso Iridium, furka chodzi odrobine lepiej ale szarpania to jednak nie usunelo... :-/ Dzisiaj sprobowalem wyczyscic silnik krokowy, bylo tam strasznie duzo syfu, wiec przeczyscilem to ladnie benzyna ekstrakcyjna. Silniczek jest Siemens D5174, wiec raczej dobry ale i tak mu nie ufam bo pewnie nie byl jeszcze wymieniany.. Jakos na dniach zamierzam kupic taki sam z allegro za ok 130zl. Zanim to zrobie chcialem rowniez sprawdzic cewki zaplonowe, jednak nie jestem pewien gdzie sie one dokladnie znajduja. Ponizej zamieszczam zdjecie silnika z prosba o wskazanie cewek :-> Z gory dziekuje.
  7. Witam wszystkich ponownie RESPECT dla krisandrzej Twoja wskazowka to strzal w dziesiatke. Ze wzgledu na brzydka pogode mialem lekkie opoznienie z naprawa zamka. Dzis rano w koncu sie za to zabralem. Wylamalem plastikowa obudowe mechanizmu zamka (u mnie kolor czarny), mimo tego ze dojscie nie jest najlepsze to w koncu otworzylem srubokretem ten badziewny zatrzask. Teraz pozostaje tylko zamontowanie i podlaczenie nowego, jednak z tym nie powinno byc problemu 8-) Dziekuje wszystkim za zainteresowanie tematem.
  8. Dzieki za pomoc krisandrzej W piatek bede testowac Twoj patent, dam znac jak poszlo.
  9. krisandrzej przeczytalem juz wczesniej posty na forum ale nic konkretnego nie wymyslilem..U mnie sytuacja jest taka, ze nic sie nie ulamalo z tego co widzialem. Jezeli moge prosic to przeslij info na [email protected]. WIELKIE DZIEKI
  10. Niestety problem jest z obu stron. Zastanawialem sie czy nie da rady jakos manualnie podniesc zapadki ale nie znalazlem jeszcze zadnej informacji na ten temat. Probowalem to zrobic srubokretem ale bez skutku.
  11. Witam wszystkich Mam problem w z otworzeniem obu tylnich drzwi w mojej megance. Rozebralem tapicerke i wyglada na to ze klamki i dzyndzel do otwierania drzwi sa odpowiednio podpiete drutami i nic nie jest ulamane. Mimo to dzwignia do otwierania mechanizmu zamka dziala ale bez zadnego efektu - drzwi sie nie otwieraja :-| Jezeli ktos mial podobna sytuacje i wie jak otworzyc zamek to prosze o odpowiedz. Z gory dzieki pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!