Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

saturnzreturn

Nowy użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III Hatch
  • Silnik
    1.6 101km
  • Przebieg (tys.km)
    85000

Ostatnie wizyty

465 wyświetleń profilu
  1. Można nabijać czymś innym ?
  2. Miałem MIII ph1. W ph2 zdaje się pododawano trochę chromów i błyszczącego plastiku we wnętrzu ale ogólny design i jakość montażu czy plastików nie uległa zmianie. W MIV czuję się jak w Audi, dużo matowych plasików o przyjemnej strukturze, bardzo dobrze spasowanych, no po prostu jest wrażenie solidności. Będe musiał się sam przejechać bo trochę martwią ostatnie testy tego auta np MarekDrives. Ale on chyba po teście Kdjar jest już uprzedzony do marki. Mimo wszystko wady czy nei wady ale Meganka nie pozbyła się starych przywar tych aut odróżniających ich od Niemieckiej konkurencji, tzn słabego układu kierowniczego który faktycznie nie daje czucia auta i przyjemności z jazdy no i ten długi skok lewarka, oczywiście skrzynie sa obecnie precyzyjniejsze ( niż np. w Megane I gdzie zdarzało mi się często wrzucić 4-kę zamiast 2-jki) i nie ma problemu z wrzuceniem odpowiedniego biegu ale dużo przyjemniej by było gdyby droga lewarka była o połowę krótsza. Nie wiem w czym tkwi problem czy w kasetach czy w samych skrzyniach biegów, ale "Niemce" to dawno temu opanowały.
  3. Myślę, że odpuszczenie Coupe to dobry i przemyślany krok. Zaoszczędzono dużo pieniędzy a zamiast Coupe można wybrać sportową wersję Hb która wygląda równie fajnie a jest jednocześnie praktyczna. 3 drzwiowe auta to utrapienie, wielgachne drzwi/problemy w zatłoczonym mieście. Wolę jak zaoszczędzone pieniadze na wprowadzaniu dodatkowej wersji wydaje się na lepsze wykonanie bazowej i tej najlepiej się sprzedającej. Ciekawe czy będzie Talisman Coupe, następca laguny Coupe, wydaje mi się że będzie i to własnie Talisman Coupe zaspokoi ofertę koncernu na rasowe Coupe. Patrząc na to jak udana stylistycznie była Laguna Coupe jestem spokojny.
  4. Moją Megankę III sprzedałem kilka miesięcy temu. W sumie największą jej zaletą była wciąż mogąca się podobać stylistyka ale silnik 1.6 101 kuni był głośny i mulasty, jeździł raczej jak 1.4 75KM. Nie wiem, ale nie była to chyba udana jednostka. No i ta jakość wykonania ogólna... bardzo budżetowa auta, plastikowy dźwięk zmiany biegów, słabe wyciszenie wnętrza, dosyć twarde zawieszenie zdecydowanie nie francuzkie. Ale ogólnie była OK. Sprzedałem przesiadając się do Alfy 159, ot kaprys. Mimo że Alfa jest o 2 klasy lepiej wykonana i bardziej komfortowa to strasznie niepraktyczna, mam sedana a otwór bagażnika jest tak mały, że wywołuje uśmiech politowania w dodatku tylna kanapa się nie składa! Czasem muszę coś przewieźć, kartony, i zaczyna mnie to poważnie irytować bo muszę paczki wozić na fotelach :D . No więc do sedna, ostatnio ponownie zajrzałem do salonu Renault i oczom i uszom nie mogłem uwierzyć. Nowa Meganka nie tylko świetnie wygląda, ma super proporcje ale tez jakość wnętrza jest nienaganna, śmiało mogę porównać do Golfa. Drzwi ładnie się zamykają bez blaszanego podźwięku z Megane III, plastiki super spasowane i wszystkie miłe w dotyku, fajna pozycja za kierownicą a nie jest to oczywiste w tej klasie szczególnie jeśli ma się ponad 185cm. Bardzo ciekawie brzmiące audio nawet to podstawowe..przestrzenny przyjemny dźwięk. Ledowe oświetlenie wnętrza...tak to wciąż nie jest standard w autach tej klasy. Generalnie znowu zakochałem się w Renault... widać, że konstruktorzy odrobili lekcje i stworzyli dopracowane spójne auto w którym poprawiono praktycznie każdy element względem poprzednika. Za 59900 już standardowe wyposażenie jest wystarczające dla większości użytkowników auto ma to co najważniejsze - czyli dla mnie pełną regulacje fotela i kierownicy, klimę, el lusterka no i full ledy z tyłu i ledy dzienne. To naprawdę mocna pozycja na rynku. Jeśli po jeździe testowej jeszcze okaże się, że i zawieszenie wróciło do dobrej francuzkiej komfortowej normy to będzie dla mnie Compact of the Year. Żaden inny kompaktowy samochód nie zrobił takiego skoku jakościowego względem poprzedniej generacji jak Meganka. Jestem ciekawy tego silnika 1.6 Sce...mam nadzieję, że to żwawsza i cichsza jednostka od poprzedniczki 1.6 101km. Najchętniej wziąłbym 1.2 130KM - ale tutaj cena już mocno rośnie, no zobaczymy może będą fajne rabaty. Porównywałem auto bezpośrednio chwilę przed wizytą w salonie Renault byłem w salonie Opla i nowa Astra według mnie wypada gorzej!, jak ja nienawidzę tych błyszczących plastików..a tego g.... jest na kokpicie Astry pełno, mniej wygodne fotele. Zbyt cukierkowa, zero charakteru. Stylistyka to tylko ewolucja poprzedniczki moim zdaniem już trąci. Renault jednak zaproponowało coś zupełnie nowego i nie jest podobne do żadnego innego auta na rynku, a Opel..gdyby dać tam znaczek Kia to nikt by nie zauważył. Stylistom Renault należy się Design Award, bo ciężko zaproponować już dzisiaj w tej klasie coś nowego i świeżego..a im się udało! Aaaa. Maska otwierana na 2ch teleskopach! :D , jaka to wygoda gdy nie trzeba się brudzić szukając podpórki pod maską.
  5. Komputer wyświetlał mi " Akumulator rozładowany , włącz silnik" Dodano: 01 gru 2014 - 02:17 Gdzie pod maską szukać w moim modelu tego czujnika położenia wału ?
  6. Rozumiem. Ale mogę sobie je dokupić ? Nie wpłynie to negatywnie na pracę silnika ( przegrzewanie itd? ) ? Chodzi mi głównie o to, że przy zamykaniu klapy jest niezbyt przyjemny metaliczny pogłos, ta mata pewnie by to poprawiła. Regulamin pkt. 5.13 -Prezes
  7. Panowie, Czy da się ustawić auto włączanie świateł mijania dopiero po zapłonie ?? Obecnie włączają mi się jeszcze przed zapłonem co osłabia akumulator i powoduje że auto nie zapala za pierwszym razem albo w ogóle. Winny jest pewnie aku, ale denerwuje mnie to że poprzedni właściciel chyba tak ustawił elektronikę że światła włączają się jeszcze zanim uruchomię silnik. Ustawianie przełącznika w manetce na pozycję 0, nic nie daje. Czy można to zmienić samemu bez wizyty w warsztacie ? Dzięki!
  8. Ja co prawda mam auto po gwarancji ale po prostu zaparowaną lampę zdemontowałem wysuszyłem w domu i przed założeniem uszczelniłem jej brzegi bezbarwnym silikonem. Mam nadzieję, że to rozwiąże problem raz na zawsze. Przeźroczysty klosz miał delikatne szparki pomiedzy tym szarym plastikiem, prawdopodobnie rozkleiło się to od zmian temperatur albo od demontażu kiedyś tej lampy przy okazji naprawy lakierniczej klapy.
  9. Panowie, Czy kończący się aku może być przyczyną nie trzymania obrotów ? Auto kupione pare dni temu, rocznik 2009, aku oryginalny Renault, auto nie odpala za pierwszym naciśnieciem przyciku, trzeba procedurę powtórzyć nawet kilka razy. Jak już odpali to silnik nie trzyma obrotów , jest nerwowy i tak jakby za chwilę miał zgasnąć. Wydaje mi się że jak już silnik zapalił to aku nie powinien mieć wpływu na obroty i jego pracę. Tak jest w większości aut ale może w Megane jednak silnik do poprawnej pracy potrzebuje aku ? Jak to z tym jest Panowie ? Aku pewnie wymienię ale nie wiem czy to pomoże na te falujące obroty ? Z góry dzięki za odp.
  10. Panowie kupiłem megankę III używaną z 2009r, pod maską nie znalazłem jednak maty wygłuszającej. Czy to normalne w mojej wersji silnikowej? Czy też jednak mata powinna tam być? Z góry dziękuję za odp.
  11. OK podwinąłem dywany z przodu i z tyłu ( z tyłu w coupe nie ma na szczęście mat wygłuszających,,,wykładzina jest na samą blachę. Strasznie dużo roboty natomiast z tymi wygłuszeniami gąbkowo-pcv z przodu...nasiąknęły straszliwie...nie mówiąc już o tym że pcv popękało...lata robią swoje. Zastanawiam się czy nie mogli Francuzi czegoś innego niż ta cholerna gąbka tam zastosować przecież to pije wodę jak szalone...przy małych ilościach wody może być niezauważalne a jednocześnie będzie sobie pięknie gniło i wytwarzało wonności.... PS. ale w sumie się zdziwiłem auto z 96 roku a blacha zdrowiutka wszędzie Przy okazji zdejmowania całego podszybia miałem nadzieję znaleźć ten słynny filtr pyłkowy...nie znalazłem... wie ktoś gdzie ten filtr kabinowy czy pyłkowy nie wiem jak go nazwać się mieści ?
  12. Zgadza się rurki po stronie kierowcy nie ma, woda spływa jakimś przekrojem blaszanym chyba. Jak odkręcisz wycieraczki i je zdejmiesz ( bez specjalnego urządzenia jest to niemal niewykonalne, trzeba mieć ściągacz..mi udało się jakiś stary uniwersalny ściągacz od sąsiada pożyczyć poszło jak po maśle) i zdejmiesz wszystkie plastikowe osłony podszybia to otwór odpływowy po stronie kierowcy to ten słabo widoczny zaślepiony tuleją z czarnej gumy na samej krawędzi pionowej wewnętrznej ścianki błotnika, ten gumowy ring ma taką zapadkę gumową aby woda chyba podczas jazdy nie chlapała tamtędy do podszybia. W tym samym miejscu otwór jest po stronie pasażera ( nie widac go bo zaslania go obudowa bezpieczników) jest tam obok też widoczny otwór majacy za zadanie odprowadzać wodę lejącą się na akumulator ( żrącą) tak aby nie lało się po blasze tylko po tym gumowym fartuchu. Mam nadzieję że Ci pomogłem. A teraz ja mam pytania. - Jak zabrać się za zdejmowanie dywanów w moim megane I coupe, miałem powódź i chciałbym chociaż zobaczyć co się dzieje pod tymi dywanami. chce je podwinąć zarówno od przodu jak i od tyłu, wsadzić tam suszarkę bo wiadomo że ich nie wyciągnę bo trzeba by fotele wymontować a to w megane wymaga tunelu. - I pytanie numer dwa czy oprócz wspomnianych 3 otworów odpływowych w podszybiu jest jeszcze jakiś pośrodku szyby tam gdzie jest nagrzewnica ?...bo kapało mi w środku auta także tam na dole przy końcu tunela środkowego z przodu auta. - I pytanie numer trzy jak zdjąć tylne siedzenia w megane coupe I...tą tam jakiś takie zawiasy ale za cholerę nie mogę ich rozgryźć. Pomóżcie mi proszę bo na jutro muszę już mieć auto a chciałby je podsuszyć. Pozdrawiam i witam na forum jako nowy user No to jako nowy user od razu masz na czerwono w poście. Na naszym forum nie cytujemy w całości posta, pod którym bezpośrednio odpowiadamy. To nieładnie przedrzeźniać przedmówcę. Zapoznaj się z regulaminem w tej kwestii. - gojgien
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!