Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

coolesh

Użytkownik
  • Postów

    350
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Laguna III Grandtour
  • Silnik
    2.0 dci 130HP
  • Przebieg (tys.km)
    16

Ostatnie wizyty

753 wyświetleń profilu
  1. A ona jest w końcu 1.5 czy 1.9? w 1.5 nie było 120 km... No i te 6tkm rocznie dieslem... Mi też jakoś ciężko uwierzyć...
  2. Każda cewka inna bo cewki lubią padać i wymieniono padnięte. Brak plasitków (jak ktoś kiedyś na forum wykazał) to kwestia wersji - w uboższych żałowali nawet tego. Ja bym weryfikował w ASO. Jak dla mnie przebieg 76 na 9 lat jest troche mało realny, ale kto wie, może ASO potwierdzi.
  3. umówiłem się do ASO. Jak coś wymyślą to napiszę.
  4. Mi raczej chodzi o to że "zamulenie" mi się przeciąga nawet do 4000 obrotów. Opisałem to jako "rozciąganie się turbo dziury". I właśnie tu jest pytanie: o co chodzi?
  5. Witam, temat dotyczy LIII 2.0 dci 130 KM. jesli ruszę bez gazu (rozpocznę się toczyć) a potem dodam raptownie gazu to turbo dziura (zmulenie) moze sie przeciągnąć do 4 000 rpm. jeśli ruszę z gazem (z pomocą sprzęgła) to turbo dziura nie przeszkadza w niczym (od 2 000 rpm idzie ostro). jeśli ruszę bez gazu, do 2 000 rpm doprowadzę lekką nogą, potem dam gazu do podgłogi to tez idzie ładnie. O co chodzi? Czy ktoś mógłby coś doradzić? Samochód jest na gwarancji ale zanim pojadę kłócić się czy ten typ tak ma chciałbym mieć jakieś argumenty w garści... Z góry dzięki za wszelkie rady. Pozdr. RK
  6. co do tej meganki sprawdzonej we fiacie to zobaczcie jak wyglada spasowanie plastików pod czytnikiem karty. Tam jest cos wyłamane i wogole kupy sie nie trzyma. Deska wyjmowana i naprawiana chałupniczo po dzwonie przodem na 150%. Ja bym ją sobie darował. Ja widzę wydartą dziurę w fotelu kierowcy. Jeszcze nie widziałem takiej wyrwy po stu paru tysiącach km... Dodatkowo na wyświetlaczu jest błąd kolumny kierownicy (po hiszpańsku). Najprawdopodobniej (z tego co wyguglałem) to poduszka kierowcy jest... nieobecna lub uszkodzona.
  7. ale przeciez w ogłoszeniu jest napisane: Jedyny mankament to minimalne zagniecenie maski przedniej (ślad po drobnej kolizji drogowej, wymieniono wtedy przedni zderzak na wersję z pakietem chrom) wiec facet nie ukrywa ze była pukana. Moim zdaniem przy oględzinach należy zdjąć zderzak (w ASO nie powinno być z tym problemów) i zweryfikować czy coś nie koroduje - jeśli dobrze zrobione to nie ma prawa być śladów nie tylko rudej ale i naprawiania.
  8. nie wiem czy to tylko wada zdjęcia ale wygląda jakby lało się z klimy do wnętrza po tunelu środkowym na nogi pasażera. Usterka niby drobna (zapchany odpływ) ale jeśli leje się tak od dawna to mogły się już glony w gąbce podłogi zadomowić...
  9. wskaz mi miejsce gdzie napisalem ze MCGard jest za 35 zl. Pisałem o "jakichś" zabezpieczeniach bo MCGard wydawały mi się bardzo drogie. Było to już wyjasnione w dyskusji i wywlekanie po raz kolejny robi OT . Jeśli forum ma pomagać to proponuję nie pisać po raz kolejny tych samych zaczepek. Proszę zakończyć te prywatne wycieczki :( jeśli chcecie konfrontacji pomiędzy sobą to przez pw a nie w temacie.Kolejne posty w tym stylu będą wysyłane w niebyt
  10. użyłem skrótu myślowego - sądzę że łatwo się tego domyśleć bo napisałem "kupiłem jakies ... wymieniłem na mcGuardy". O dopłaceniu nie wspominałem, podobnie jak nie pisałem o tym czy brałem fakturę czy paragon - nie wydawało mi się to istotne. Wobec powyższego można postawić tezę że robisz OT wyłącznie łapiąc za słówka. Skoro jesteśmy przy cenach to może faktycznie warto zauważyć ze w norauto jest taniej niż na wspomnianej w tym wątku stronie (dla przypomnienia -> http://www.felgi-opony.com/Zabezpieczenia_...00795,211.html). Ten link podaje cenę 148 zł, ja kupiłem w sklepie za 139.
  11. na pewno masz rację (podobnie jak z wszelkimi zabezpieczeniami - najlepsze są te niestandardowe), zastanawiam się tylko czy schowanie nasadki razem z kluczem do kół bądź w standardowym schowku jest aż tak niebezpieczne. Włamanie do samochodu w celu znalezienia nasadki (której równie dobrze może tam nie być) to duże ryzyko - złodziej nie wie czy nie włączy alarmu i w jakim czasie nasadkę znajdzie. Robienie "rentgena" moim zdaniem nie jest takie proste, miłe i przyjemne bo pacjent może mieć najnormalniej śmietnik w schowkach, kupe dziwnych rzeczy w bagażniku itp. No i najgorsze, że tej nasadki może w aucie nie być. Podsumowując, popieram wykazanie się inicjatywą w chowaniu, ale nie demonizowałbym aż tak bardzo schowków standardowych.
  12. czyli potwierdzasz że nie warto zabezpieczać, tym bardziej tymi droższymi, bo i tak złodziej da radę w końcu sam napisałeś że nikt nie jest w stanie nosić nasadki zamiast breloczka, a schowanie gdziekolwiek w samochodzie to strzał w kolano. Zgadzam się z Tobą w 100% i proszę o więcej :(
  13. gojgien, ja nie pisałem nigdzie o mcGardach - jak będziesz miał po 35 zeta to ja tez wezme. BTW wczoraj kupiłem jakies za 69 w norauto ale okazało się właśnie że za cienkie więc wymieniłem na mcGuardy. Już zamontowane i faktycznie sposób zabezpieczenia wydaje się mało "złodziej-friendly"
  14. nieźle, na allegro koszt waha się między 35-70 zł. 148 z Twojego linka to chyba lekka przesada.
  15. z jednej strony lepiej mieć zabezpieczenia niz nie mieć, z drugiej strony każdy "mechanik" potrafi odkręcić śruby nawet jak klient zapomni do warsztatu zabezpieczenie przywieźć... sam mam dylemat czy kupić coś czy nie, o wszystkich zniknięciach kół słyszałem gdy samochód stał pod chmurką w ciemnej ulicy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!