Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

awilk

Nowy użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. W środku jest silnik krokowy. Z tego co się zorientowałem to cały "zespół" ma 3 kable wejściowe. Na jednym jest masa, na drugim +12 (cały czas), a na trzecim podawana jest masa jeżeli załącz się obwód zamknięty. W przeciwnym wypadku nie ma nic. Ja też sprawdziłem elektronikę "zespołu" i wygląda na to, że wszystko jest OK. U mnie taki "zespół" kosztuje 290 zł i za bardzo nie chcę wydawać pieniędzy niepotrzebnie jak by to było nie to...
  2. Czy to normalne, że po włączeniu zapłonu silnik recyrkulacji (obiegu zamkniętego powietrza) wykonuje 1 i trochę obrotu (w zależności od tego czy obieg jest zamknięty czy nie to w jedna lub w druga stronę)? Skończyło się to wyłamaniem trybów od klapki. Czy może to oznaczać, że uszkodzony jest sam silnik? Jak powinien się on zachowywać "normalnie"? Andrzej Megane 1,4 16V 2001r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!