Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Denik

Nowy użytkownik
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic II & Clio III Sport
  • Silnik
    1.4 16V & 2.0 16V
  • Przebieg (tys.km)
    160

Ostatnie wizyty

439 wyświetleń profilu
  1. Denik

    Megane RS z LPG ?

    Auto ma być na rajdówkę, także i tak połowa rzeczy wyleci z niego. Na clio znam się, ale z megane nie miałem styczności stąd moje pytanie.
  2. Panowie, oglądamy: http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-sport-rs-225km-lpg-zam-ID6y6lB1.html ... i oceniamy czy warto jechać zobaczyć.
  3. Polecam STAG ISA 2 warto dołożyć 200zł.
  4. Opłaty około 1300-1500zł. Co do samego lakierowania przodu jest to całkiem możliwe. A czy coś innego nie gra w tym aucie? Tak oglądam zdjęcia i jak narazie wygląda OK. Fotel kierowcy jest dość zniszczony, w sceniu mam prawie 180 tyś km. i wygląda dużo lepiej. Tak oglądam cały czas meganki na alledrogo ale nic nie moge trafić...
  5. Witajcie, proszę o ocenę: http://otomoto.pl/renault-megane-C22937017.html Może ktoś coś wypatrzy ze zdjęć ... :l:
  6. Scenic I ph. II 1.9 dTi wszystko oryginał - 180 tyś. km.
  7. W Peugeocie 307 HDI miałem kiedyś podobnym problem, pomogła wymiana zaworu sterującego podciśnieniem.
  8. Nic nie pokaże, nie mam nad tym kontroli z poziomu kompa.
  9. To nie będzie demon prędkości, ale warto sprawdzić przepływomierz (masz na 100%) oraz EGR. Może też być nieszczelność między turbo ale kolektorem. Sprawdź przewody.
  10. Denik

    sprzęgło

    Ja robiłem jakiś miesiąc temu. Sprzęgło VALEO 550zł. plus robota 250zł. Nie kupuj zamiennika, najlepiej VALEO lub LUK.
  11. Właśnie zobaczyłem, że temat dalej rozwija się. Co do przepływki to DTI/DCI posiadają te same modele.
  12. Ogólnie Ci powiem, że jeździłem teraz tydzień bez przepływki (odpięta wtyczka), spalanie w trybie mieszanym około 7 litrów. Moc też wydawała mi się ok, ale po założeniu przepływki auto przyśpiesza płynnie i jest mocniejsze np. gdy jadę pod górkę na 5 biegu. Co do EGRu to nie było sensu go zaślepiać, skoro przepływka Ci nie działa to i tak EGR nie był niczym sterowany (wartość przypisana), dawka paliwowa jest wtedy tzw. "średnia" przypisana przez producenta. W sumie nie ma nad tym kontroli jeżeli system nie jest sprawny. To jest właśnie nasza Polska i nasi wynalazcy a później jak coś się posypie to renówki są bleeeee... Aleś pojechał z tym cytatem, w nim jeszcze jeden cytat. Sprawdź w regulaminie jak to należy stosować i nie naruszaj tej zasady następnym razem. - gojgien
  13. Panowie, jest inna skrzynia. Tak samo jak Clio II ph II z DCI. Były 3 wersje. Wersja z 65PS i 82 PS miała tą samą skrzynię, natomiast 102PS miała już zupełnie inną. Ja miałem kiedyś Clio II ph II 1.4 16V, przez 2 lata wystąpiły trzy rodzaje skrzyń. Wiem bo wymieniałem
  14. Ja natomiast miałem Lagunkę II 2.2 dCi. Też walczyłem z kołem dwumasowym, nowe kosmiczne koszty, skończyło się na regeneracji w Poznaniu. Cena 900 zł za regenerację i 200zł za docisk z nową tarczą. Przejechałem ok 30 tyś km. i sprzedałem dalej auto. Nic się nie działo i koszta były znośne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!