Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

marcindj

Użytkownik
  • Postów

    677
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane coupe 96r
  • Silnik
    K7M 702 1,6
  • Przebieg (tys.km)
    160

Ostatnie wizyty

756 wyświetleń profilu
  1. Do bębnów jest tylko jeden typ łożysk Srednica zewnetrzna [mm]: 52 Srednica wewnetrzna [mm]: 25
  2. Z tyłu amortyzatory nie wpływają na wysokość, ustawia się ja na belce.
  3. U mnie wysuwała się jedna z gum. Załatwiłem to tak, że na końcu uchwytu na gumę tłumika założyłem opaskę zaciskową :)
  4. Wszystko jest ok, jak jedziesz to pompa bardziej pompuje z powodu wyższych obrotów silnika i chłodzi pęd powietrza
  5. Mimo wszystko rozebrał bym na początek tylko rozrząd i założył nowy pasek. Potem pokręcił bym wałem kilka obrotów żeby zobaczyć czy chodzi tak jak trzeba - bez świec. Jak nic nie przeszkadza w obracaniu i zawory się wysuwają z głowicy na odpowiednią wysokość to sprawdził bym kompresję. Kompresja ok - jazda próbna, kompresja nie ok - ściąganie głowicy
  6. A co ty tam jeszcze chcesz uszkodzić? już nie ma co jak padł podczas jazdy. Kiedyś robiłem lanosa 1,5 16v i tam poszedł rozrząd. Głowica była cała, no może jeden zawór lekko się nie domykał bo minimalnie przeciekał podczas próby olejowej. Zawory się tylko odbiły na aluminiowym tłoku. Blok poszedł do wywalenia bo brał olej, ale głowica była całą. Dalej jeździ w tym samochodzie
  7. Załóż nowy pasek i sprawdź kompresję. Jak będzie słaba to rozbierasz dalej
  8. Wymienia się tylko gumki uszczelniające. Jeśli tłoczek chodzi lekko i sam się cofa to nie ma sensu wymieniać
  9. Prawdopodobnie uszczelka, ale najpierw odkręć obudowę termostatu od głowicy bo tam podobno przebiega też kanał olejowy i to tam może być przebicie
  10. Mi kiedyś wywaliło antyuderzeniowy jak wpadłem w dziurę. Tak, że przy wpadce do rowu to raczej normalka :D
  11. O który element ci dokładnie chodzi bo łącznik silnika ze skrzynią to śruba i jest ich kilka. Nie pytasz przypadkiem o poduszkę silnika?
  12. 1. Też to ostatnio przerabiałem. Skończyły się szczotki i komutator, jak zdejmiesz ta plastikową obudowę to zobaczysz jak to wygląda. U mnie jedną szczotkę trzeba było docisnąć, ale nie warto było ich wymieniać z powodu komutatora. Kupiłem używkę w bardzo dobrym stanie za 40zł
  13. Po lewej stronie w kabinie nad bezpiecznikami masz pokrętło regulacji świateł
  14. Zgadza się, ale brakuje na zdjęciu tej plastikowej osłony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!