Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
redrenata
Nowy użytkownik-
Postów
28 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1 Neutralny-
Witam. Czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą w silniku 1,6 z 96 roku i w związku z tym zapytuję szanowne grono jakie części oprócz oczywiście samej uszczelki głowicy trzeba zakupić. Chciałbym dostarczyć mechanikowi maximum części aby robota poszła sprawnie i auto nie stało ze 3 dni w warsztacie.
-
Megane I phI Linka od klapy silnika
redrenata odpowiedział(a) na Prezes temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane I, Scenic I
Przeniesiono z innego działu Witam . Urwała mi się linka otwierania maski w Megance 96. Znacie może jakiś sposób na otwarcie. -
Megane II phI Rdza na klapie bagażnika - renault megane II
redrenata odpowiedział(a) na gućka temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane II, Scenic II
Są chyba dwie sensowne odpowiedzi na twoje pytanie. Po pierwsze - może być to wada fabryczna ( choć wydaje mi się to mało prawdopodobne) Po drugie możliwe jest że klapa Twojego auta mogła być już naprawiana z jakiegoś tam powodu i zostało to kiepsko zrobione. Niebezpieczeństwo? Na czteroletnim aucie rdza to raczej tragedia -
Scenic I phI Czy tak to ma być czy nie ?
redrenata odpowiedział(a) na pawelli temat w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Witam. Stawiam na czujnik temperatury. Gdy wymieniłem termostat na drugi dzień wymieniłem także czujnik temperatury. Stąd wniosek, że na 100% uszkodzony jest czujnik a termostat zaczął się już "sypać". -
Mam problem z radiem niefabrycznym
redrenata odpowiedział(a) na redrenata temat w Car Audio (nagłośnienie, nawigacja)
W sumie to radyjko nie podoba mi się od samego początku. Mam je około roku zakupione na Allegro na aukcji z opisem "jest nowe i nie pochodzi z kradzieży". Jest mnóstwo takich ofert różnych odtwarzaczy w cenie po 300zł. Faktem jest, że było w stanie jak ze sklepu i w oryginalnym pudełku. Albo trafił mi się jakiś bubel Kenwooda albo niezła podróbka. Dodam też ,że jest to moje trzecie radio tej firmy ale z poprzednimi nigdy nie było problemu. [Cięcie] Wybaczcie pomyłkę : model KDC 308 Nie wiem jak jest teraz ale wydaje mi się , że Kenwood oznaczał swoje modele czterema cyframi. Proszę nie cytować 1:1 postu jeśli odpowiadasz bezpośrednio pod nim- Prezes -
Megane I phII Megi gaśnie po właczeniu jakiegokolwiek urzą
redrenata odpowiedział(a) na ciakus temat w Oświetlenie - Megane I, Scenic I
może to pomoże: zapaliłem auto - otworzyłem szybę auto zgasło, kontrolka immobilaizera zaczęła migać więc zamknąłem i otworzyłem centralny(tykanie z lewej strony kierownicy), odpaliłem ruszam włączyłem kierunek - auto zgasło. W między czasie przypomniałem sobie ,że poprzedniego dnia ściągałem minusową klemę tak więc poprawiłem jej mocowanie i po kłopocie. Pozdrawiam -
Mam problem z radiem niefabrycznym
redrenata opublikował(a) temat w Car Audio (nagłośnienie, nawigacja)
Witam. Dzisiaj Mój samochodowy Kenwood KDC 309 grzecznie wysunął płytę i "umarł". Nie świeci się wyświetlacz ani żaden z przycisków tak jakby nie dostawał napięcia. Ale wsuwa i wysuwa płyty oraz zapala się dioda po ściągnięciu panela. Sprawdziłem bezpieczniki na radyjku i na płytce bezp. - jest OK. Panel? -
jeżeli posiadasz Megankę z pierwszego wypustu to podświetlenie zegarka reguluje się razem z całą resztą. A to że zdziepko przygasa jest chyba niczym nadzwyczajnym. Obwód elektryczny zegarka jest podpięty pod jeden bezpiecznik wraz z radiem oraz światłami postojowymi. Więc po zapaleniu świateł ma prawo przygasnąć. Tak mi się zdaje. Pozdrawiam
-
Megane I phI kapie olej z lewej półosi
redrenata opublikował(a) temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane I, Scenic I
Miałem okazję wejść dzisiaj pod auto no i widzę, żę na gumowej osłonie lewej półosi (przy skrzyni) wiszą krople oleju. Powiedzcie mi Panowie czy poważna to usterka i jakich części mam poszukiwać? Pozdrawiam Zapomniałem dodać - Renia z 96 silnik 1,6 -
Megane II phI Pasta woskowa
redrenata odpowiedział(a) na Maniek temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane II, Scenic II
Szczerze się pod tym podpisuję. Dokładnie: Shine itt all (w czerwonej butelce) Auto nabiera połysku w mniej niż godzinę, można jechać po gumach i plastikach i nie zostawia białego pyłu . Cena ok 28 zł i moim zdaniem warto wydać te pieniądze. -
Megane I phI Zapalająca się kontrolka halogenów
redrenata opublikował(a) temat w Elektr.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Witam .Mam mały problem, nie przeszkadza mi to w jeździe ale jednak. Podczas wciskania pedału hamulca zapala się kontrolka przednich halogenów. Wiem, że odpowiada za to brak styku z masą ale powiedzcie gdzie konkretnie szukać . -
Megane I phI Wymiana pasków.
redrenata odpowiedział(a) na redrenata temat w Akumulator i alternator - Megane I, Scenic I
Na dzień dzisiejszy wiem już ,że moje wielkie łapska + klucz nie wchodzą pomiędzy cewki-rozpórkę amortyzatorów-wiązki kabli i kolektor ssący w celu odkręcenia śrub alternatora. Dużo prościej jest jednak ściągając kółko i nadkole. No i ręce mniej poobdzierane ;-) . A co do rozbierania zawieszenia faktycznie jest tak opisane w "Sam naprawiam..." Pozdrawiam -
Megane I phI Wymiana pasków.
redrenata opublikował(a) temat w Akumulator i alternator - Megane I, Scenic I
Witam . Mam pytanie odnośnie wymiany pasków alternatora i pompy wspomagania w Megance z silnikiem 1.6 ośmiozaworowym z 96 roku. Czy ktoś robił to samodzielnie i czy faktycznie wymaga to rozebrania połowy zawieszenia w prawym kole? -
Megane I phI emblematy
redrenata odpowiedział(a) na redrenata temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane I, Scenic I
dzięki za radę . A propos porysowania lakieru to już mi to zrobił jakiś palant. Dlatego muszę pościągać emblematy aby to naprawić . Pozdrawiam -
Zgadzam się z tobą całkowicie. Oprócz tego,że auto czasami gasło nie zauwarzyłem jakiś niepokojących objawów. Spalanie w normie, odpalał za pierwszym razem, nigdy nie zapaliła się kontrolka niesprawności silnka , ogólnie wszystko ok. Tak na chłopski rozum trudno uwierzyć ,że posypał się komputer. Właśnie odebrałem auto. Podobno uszkodzony był moduł w kompie współpracujący z cewkami. Auto stało w warsztacie dwie godziny . W tym czasie został rozłożony sterownik (podobno ciężki do rozłożenia). Gdy zostawiałem auto wiedziałem tylko że potrwa to kilka dni bo części bo tamto itd. Mniejsza z tym może przesadzam ale mam wrażenie ,że ktoś dzisiaj na mnie nieźle zarobił. A szlag mnie napewno trafi jak za tydzień lub dwa usterka się powtórzy. Co o tym sądzicie.