Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sitar88

Użytkownik
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane
  • Silnik
    1.4
  • Przebieg (tys.km)
    189
  1. Nie ubywa do końca. Nie widać też żadnych wycieków na silniku (przy poprzedniej wymianie objawem było "mleko na korku oraz wycieki w miejscu uszczelki) teraz tego nie ma. Więc czy aby na pewno uszczelka do wymiany.
  2. Myślę że wymiana odmy to nie będzie jakiś duży koszt i problem (chociaż mogę się mylić) "zyżucie slinika duże" przebieg niecałe 220tys auto nie było nigdy zajeżdzane, robiona była uszczelka pod głowicą jakiś czas temu od tamtej pory z silnikiem nie ma problemów. Jedyne co jeszcze jest problemem to co jakiś czas ubywa płynu w chłodnicy, nigdzie nie widać wycieków. Auto jest garażowane i ewentualne wycieki były by widoczne na podłodze w garażu, środek auta też suchy. Na tą chwilę nie zlokalizowałem miejsca gdzie płyn może uciekać. Jakieś pomysły? A może oba problemy mają ze sobą związek?
  3. Witam Wszystkich Mój samochód to Renault Megane I ph II 1999r 1.4 75KM Mam do Was dwa pytania. Pytanie pierwsze: 1. W obudowie gdzie mieści się filtr powietrza pojawił mi się olej. Pojawił się już jakiś czas temu ale w mniejszej ilości, powycierałem, umyłem obudowę i zapomniałem o temacie. Kilka dni temu udałem się na urlop i zrobiłem autem łącznie 1200km po powrocie sprawdziłem jak wygląda obudowa od środka. Zastałem tam taki widok jak na zdjęciu. Dodam tylko że nigdy nie pojawił się żadne komunikat o zbyt małej ilości oleju. Czy ktoś z Was wie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Może ktoś miał podobną sytuację i udało mu się ją zdiagnozować? Pytanie drugie: 2. Jeszcze przed wyjazdem chyba nawet na dzień przed podczas odpalania silnika pojawił się dziwny dzwięk. Trudno jest mi go opisać dlatego postanowiłem to nagrać (chodzi tutaj o dzwięk od 0:03 do 0:04s - link do filmiku: ) Czy ktoś wie jaka może być tego przyczyna? Dziękuję bardzo za pomoc. Pozdrawiam
  4. Nie będę oryginalny. U mnie ten sam problem owy element (wspornik, poprzeczka) to jedna wielka rdza. Wydech oparł się na tej "belce" i zostawił na niej wgłębienie, bałem się tego ruszać żeby się całkiem nie posypało. Szukałem tego elementu na aukcjach ceny różne od 25zł w górę mam na miejscu "szrot" gdzie mają części do Renówek ale tam wołają 60zł. Minus jest taki że to używki więc jeśli w wielu przypadkach co widać po komentarzach ta część rdzewieje to kupno używanej jest ryzykowne chyba ze za jakieś grosze i wtedy papier ścierny potem jakaś farba z ochroną przed rdzą i może trochę posłuży. Dowiem się jeszcze ile kosztuje u mnie nówka (w sklepie który prowadzi sprzedaż części do Renówek) jeśli koszt będzie do 100zł to chyba bardziej opłaca się kupić nowy element.
  5. A jeszcze zapomniałem zapytać. Wiecie może ile tego oleju należy wlać? (tak plus/minus) Dziękuję.
  6. Chodzi o ELF Tranself TRX 75W80W ? Jeśli nie to proszę o informację. Dzięki
  7. Uszczelka pod głowicą wymieniona. Przed wymianą głowica oddana do planowania. Niestety nie jest metalowa/stalowa ale może to co zostało wstawione trochę czasu wytrzyma. Tak więc cała robocizna obejmowała wymiany takie jak: -uszczelka kolektora wydechowego -uszczelka kolektora ssącego -uszczelka pokrywy zaworów (Corteco) -uszczelka pod głowicą (Corteco) -simering -pompa wody -pasek rozrządu -napinacz paska -napinacz paska klinowego -zaślepka rozrządu Koszt był spory, ale jak się dowiadywałem w 2 innych warsztatach to koszty mieli takie same lub bardzo zbliżone (robocizne wyceniali na 400 do 450zł) a za części to już kwestia kto i gdzie ma dojścia. Łącznie zapłaciłem 1200zł Pozdrawiam
  8. Witajcie Proszę o informację jaki wlać olej do wspomagania w Megane I ph II z 99r poj. 1.4 75KM/55KW Auto ma prawie 190tys km przebiegu i od nowości nie było to wymieniane. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  9. Witam Wszystkich Moje pytanie jest następujące jaki olej wlać do skrzyni w Megane I ph II 99r poj. 1.4 75KM/55KW Od nowości raczej nie był zmieniany a przebieg to prawie 190tys km. Czasami biegi ciężko wchodzą więc może wymiana oleju poprawi działanie skrzyni. Dzięki za informację Pozdrawiam
  10. Nie mylę tych uszczelek. Wiem że co innego to uszczelka pod pokrywę zaworów a co innego pod głowicę. Wiem że pod klawiaturę są metalowe bo taką teraz mam. Zastanawiam się tylko czy pod głowicę też są takie metalowe? Tak jak pisałem w pierwszym poście. Na allegro znalazłem metalową elringa ale do silnika 1.4 16V całkiem możliwe że do 1.4 8V takiej uszczelki nie ma. Ale pytam bo może ktoś z taką się spotkał.
  11. Witam Wszystkich Moje pytanie jest następujące czy spotkaliście się z metalową uszczelką pod głowicę do Megane I ph II rok 1999 poj 1.4 8V 75km , 55kw oznaczenie silnika E7J ? Wiem że do 1.4 16V są metalowe uszczelki m.in z firmy elring. Jeśli nie ma to jaką uszczelkę proponujecie? Najtańsze "papierowe" mnie nie interesują bo bardzo szybko kończą swój żywot. Dziękuję za informacje. Pozdrawiam
  12. Ja u siebie w Megane 1.4 8V 75km też miałem swego czasu klekotanie (wiadomo nie wiem jakie jest u Ciebie) ale w moim przypadku okazało się że uszczelka pod głowicą padła i nie było ciśnienia na zaworach.
  13. Witam Uszczelka zakupiona (Metalowa Elringa) czekam tylko aż się trochę ociepli i będziemy wymieniać Mam jeszcze jedno pytanie czy dodatkowo do założenia nowej uszczelki muszę wykorzystać jakiś sylikon lub może jakiś klej? Pozdrawiam
  14. Witam U mnie w Megane (1.4 , 75 KM , 1999r) jakiś czas temu też pojawił się problem że uszczelka pokrywy zaworów zacząła przeciekać podobno mechanik ją zmieniał przy innych naprawach i było to robione ponad 3tys km tylko lub aż tego nie wiem ale wydaje mi się że powinna trochę dłużej wytrzymać , szczególnie że auto nie było jakoś ekstremalnie używane. Zamówiłem już nową uszczelkę firmy Elring która podobno ma być uszczelką tzw "stalową" przynajmniej taka znalazłem na aukcji i potem podałem jej numer w sklepie motoryzacyjnym i tam w opisie też było że jest niby stalowa , koszt to 35 zł. Uszczelka będzie wymieniana przez mojego kolegę i teraz pytanie jak dokręcać śruby czy jest określona jakaś siła czy wszystko na wyczucie? Najbardziej mi chodzi żeby nie uszkodzić śruby lub czegoś w pokrywie. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!