Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Craigh

Użytkownik
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

-1 Kiepski

Samochód

  • Auto
    Renault Scenic
  • Silnik
    1.8 16V F4P 722 115KM
  • Przebieg (tys.km)
    105000

Ostatnie wizyty

377 wyświetleń profilu
  1. Witam, kto może mi powiedzieć jakie są różnice w drzwiach tylnych pomiędzy Sceniciem phI a phII. Podobno w phI czarne wstawki były malowane i miały znaczek SCENIC a w phII była naklejana folia. Czy coś jeszcze?
  2. OK, pytam bo w zeszym miesiącu wymieniałem w żony 206, kupiłem nowe klocki TRW i tych ścięć nie było.
  3. Witam, kupiłem wczoraj przez internet klocki i tarcze renomowanej (?) firmy BREMBO do mojego Scenica I ph II. Tarcze bez ekscesów, nic specjalnego, ładne gładziutkie, bez bicia. Klocki jakieś dziwne, niby nowy model Brembo, ale.. obrzeża klocków są ścięte pod kątem, tak że wraz ze zużyciem klocka zwiększa się powierzchnia cierna. Tyle tylko że przez to, na początku powierzchnia cierna to tylko jakieś 75% całego klocka. Pytanie: Miał ktoś do czynienia z takimi klockami? Jakie wrażenia?
  4. Nie wiem gdzie i od kogo kupiłeś, ale te blaszki zazwyczaj są w komplecie, więc chyba Cie zrobili na szaro - ja bym opier...lił sprzedawcę; towar niekompletny.
  5. Bagażnik OK, brakuje tego elementu który mocuje bagażnik do dachu.. taki uchwyt/wspornik, metalowa blacha którą przykręcasz za pomocą śruby. O ile mnie pamięć nie myli, na wewnętrznej stronie plastykowej klapki masz naklejkęi rysunek poglądowy z nr. części której Ci brakuje.
  6. Chyba 'haka' :lol: Poza tym jak jest szyberdach to nie ma klimy i odwrotnie.
  7. Właśnie o ten błąd mi chodziło, chciałem żeby ktoś mnie utwierdził w domysłach - ciekawe czy autor wie, że spaprał..
  8. Więc zgodnie z tabelką, 1.6 i 1.8 mają tarcze 280 ale grubości 22mm a nie 24mm, tak? Bo gdzie patrzę to są 280x24. Chodzi o GRUBOŚĆ TARCZ.
  9. Czy tarcze 259mm występowały w modelach 1,6 i 1,8 czy były to tarcze 280mm ? Zgodnie z książką 'Sam Naprawiam', klocki są takie same przy obu tarczach, natomiat jest nieścisłość w grubości i średnicy. A więc, 259x22 a 280x24 czy niekoniecznie? Załączam tabelę.
  10. Jak głosi stare ludowe przysłowie: Nie kupuje się aut na 'Fy': Fiatów, Fordów i francuzkich :lol:
  11. Gdyby ktoś chciał, to mam orginalny bagażnik (belki) dachowy do Scenic i Megane (nr. 7700 427 811) na zbyciu. Belki mają 6,5cm szerokościi żeby zamontować na nie cokolwiek trzeba albo adaptery (nr. 7701 415 201) albo kombinować na własną rękę - tyle tylko, że wygląda elegancko i schludnie bo nie sterczą śrubki, uchwyty i inne badziewie. Jeśli chodzi o box, to oczywiście kupiłem orginalny z Renault Boutique, używany i pasuje na belki idealnie - żadnego wiercenia, dorabiania uchwytów itd. Jak to mówią: coś za coś. By jmczooo
  12. Mnie denerwuje do nieprzytomności zbyt długa przerwa miedzy 'najszybszym przerywanym' cyklem wycieraczek; deszcz sobie popaduje, ustawiam mądre pokrętło na 'najszybszy przerywany' i... dupa zbita, zamiast 'co drugi', to leci co parę sekund a ja gówno widzę.. to tak abstachując od Polskiej rzeczywistości, która wkur...ia mnie absolutnie!
  13. Witam, odgrzewam kotleta, bo podobną siatkę znalazłem na Alledrogo, ale nie mam pojęcia jak taką siatkę przymocować od strony dachu (podsufitki).. jeśli chodzi o mocowanie od strony podłogi, to sprawa jest rzeczywiście banalnie prosta, chodzi o mocowanie górne, na czym, ta siatka ma wisieć - ktoś wie???? Nie chodzi o kratkę metalową, tylko o siatkę !
  14. Witam, odgrzewam kotleta, muszę wymienić osłonę zewnętrzną bo jest dziurka i wyłazi smar. Kupiłem uniwersalną silikonową i taki lejek bo podobno łatwo się zakłada. Rozumiem, że należy odłączyć zwrotnicę od wahacza i wybić półoś, następnie nasunąć osłonę? Czy potrzebuję jakiś specjalnych narzędzi w stylu ściągacz itp.? Jak będzie z wysuwaniem półosi ze zwrotnicy? OK, już po sprawie, okazało się że najłatwiej i tak będzie odkręcić amortyzator (dzięki za radę).. sworznia w ogóle nie ruszałem. Natomiast jeśli chodzi o osłonę lateksową, co to niby uniwersalny wynalazek i nie trzeba rozbierać przegubu..hmm.. na pewno nie było tak łatwo jak w filmiku instruktarzowym, trzeba jednak dużo siły żeby to przepchnąć przez ten lejek ale się da.. osłona siedzi elegancko, nic nie trzeba było przycinać - zobaczymy jak się będzie sprawować. Ogólnie to chyba mogę polecić - w miarę łatwe do zamontowania, nawet w warunkach polowych choć trochę zabawy jest. Największe gó.no to jednak ten grafitowy smar - glut pcha się wszędzie i jest syf !
  15. Właśnie skończyłem się użerać z tym zafajdanym sworzniem.. UWAGA WAŻNE - poziomą śrubę zwrotnicy trzeba wykręcić i wyciągnąć (tudzież wybić) inaczej sworzeń nie zejdzie !!!!! Dla niektórych może to oczywiste, dla innych już mniej.. więc pozwolę sobie zamieścić coś a`la guide: 1. Podnieść samochód i zdjąć koło; 2. Wygodnie jest poluzować górną śrubę mocowania zacisku hamulcowego a dolną odkręcić (klucz 18), co pozwoli odsunąć zacisk i umożliwi swobodny dostęp do śruby mocującej sworzeń w zwrotnicy; 3. Odkręcić nakrętkę śruby mocującej sworzeń w zwrotnicy i wyciągnąć (wybić) śrubę (klucz 16); 4. Wykręcić sworzeń z wachacza (klucz 18 lub 19); 5. Wybić sworzeń ze zwrotnicy - najlepiej mieć do tego specjalne narzędzie lub łom; 6. Założyć nowy sworzeń i podokręcać wszystko jak należy. Momenty dokręcania śrub: Mocowanie do Zwrotnicy - 60Nm Mocowanie do Wachacza - 65Nm Potrzebne narzędzia: *podnośnik, klocki pod koła, koziołki (bezpieczeństwo ponad wszystko); *klucz płaski (oczkowy) 16,18,19; *klucz nasadowy 16,18,19; *klucz dynamometryczny; *ściągacz do sworznia, tudzież łom; *młotek; *duuuuużo WD40; Powodzenia !!!!!!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!