Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

YatZeck_WAWA

Użytkownik
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Grand Scenic II 7s
  • Silnik
    1.9 dCi 120KM F9Q
  • Przebieg (tys.km)
    193000
  1. Coraz bardziej czuję, że pozostawienia Sceniora w rodzinie ma jednak sens. Przykro byłoby opychać na części. Na allegrogo jest ktoś, kto ma całe przody w tym pięknym kolorze. Gdy się jakaś dodatkowa ka$$a pojawi, będziem robić. Dzięki za pomoc, Y. P.S. Jak już będę robił ten przód, może namierzę przy okazji powód pojękiwania jakiegoś paska lub napinacza, który się pojawił po wymianie rozrządu i łoterpompy.
  2. Poduchy całe. Na allegrogo sprawdzałem i na części ok. 3k złotyszów jest do wyrzucenia. Za wszelkie wskazówki poszukiwania dawców wszelakich będę wdzięczny. A co do oponek.. Nie udało się jeszcze zmienić, aczkolwiek w tej sytuacji tylko kolce by pomogły. Y.
  3. Drodzy! Zwracam się z pytaniem do was, czy jest sens naprawiać rozbitego Scenica. Ja bym chciał, bo pojazd jest naprawdę super, ale ekonomia chyba będzie bezwzględna. W piękny piątek, gdy wszystkie służby jak zwykle stanęły w stolicy na wysokości zadania, samochód spotkał się z barierką na trasie i oberwał znacząco. Prędkość niby nie za duża, bo jakieś 45km/h, ale straty poważne. No tak Herr P_r_z_e_m_o mnie upomniał, więc się poprawiam. cięcie Pytanie, czy jest to sens robić, czy sprzedać na części. Silnik działa, samochód jeździ, ale... Dzięki z góry za opinie, Y. Regulamin dodawania zdjęć P_r_z_e_m_o
  4. I to może być dobry trop, bo sugerowano mi wymianę tej podusi. Sprawdzi się - dzięki za wskazówkę. Y.
  5. Cholerka wie. Nie ma powodu, lda kótrego miałooby nie być chyba, że delikatne plamienie na uszcelniaczu wału od strnony skrzyni jest poważniejsze, niż się szpecom wydawało. Ale śmiem w to wątpić. Niemnie jednak, jak wyczaję, jak to sprawdzić, to sparwdzę. NIe... nóweczki są - o to dbam aż nadto:) Y.
  6. Hej wszystkim! Jest juz na szczęscie po moich ostanich probemach, ale teraz niestety pojawił się nowy - moim zdaniem poważniejszy. Nie używam samochodu, bo bardzo ale to bardzo ciężko wchodzą biegi. Nie mam zielonego pojęcia, jaki może być tego powód. Nie chcę zniszczyć skrzyni. Dodatkowo podczas jazdy po przepompowaniu paliwa zaczęło mi migać STOP - BATTERY LOW. POdładowałem aku, ale to nei ma nic do rzeczy. Zauważyłem, żę prawdopodobnie slizga się pasek na alternatorze. TRoszkę zaczynam się martwić, bo pojazd ma jeździć, a nie stać. Y.
  7. I to jest właśnie różnica pomiędzy ELMem a urządzeniami "dedykowanymi dla Renault'ów po 2005r". Y.
  8. Dostałem w końcu wyświetlacz z naprawy - działa - i można pokombinowac coś z niejazdem:) Wygląda na to, że jest jakiś problem z czujnikiem poziomu paliwa. W zbiorniku jest ok 15l, a samochód pokazuje migającą rezerwę i pewnie dlatego pompa nie chce ssać. Może macie jakiś pomysł, co mógłbym sam sprawdzić. Będę wdzięczny!! Y. P.S. Dodtakowo po prawej stronie od zegarów (przed głow.ą pasożyta) słychac takie elektryczne bzyczenie, kótre nawet rezonuje troszkę na kierownicy. Ogólnie coś nie tak jest z elektryką czy elektroniką:) [ Dodano: 2010-09-30, 12:33 ] Ogólnie: HELP!! [ Dodano: 2010-10-16, 11:22 ] Udało się pod ciśnieniem przepompować paliwo do wtrysków, ale pomysł komiczny - pompka do materaca:D Y.
  9. Hej! Korespondowałem z kilkoma mundrymi sprzedawcami nt. możliwości podłączenia Scenic'ów II z 2005+ pod komp i twierdzą oni, że jest to możliwe wyłącznie przy użyciu CLIPopodonbnych urządzeń, kótre kosztują 1500zł i więcej. Czy ktoś z Was może przerabiał już temat z tymi samochodami? W wątkach na forum przewijają się głównie pojazdy do 2002 ew. 2004r, z którymi zasadniczo problemów nie ma. Pozdrówka, Y.
  10. I tu jest pronbelm, bo w Scenicach 2005 nic nie wykrywa na różnych urządzeniach, jakie miałem:) Y.
  11. U mnie - wersja 'hands free' - po podłaczeniu jakiegkolwiek międzymordzia do usb nic się nie świecie na tymże międzymordziu, natomiast po podłączeniu po złącze diag. diodka na międzymordziu się zapala niezależnie od "stanu" samochodu - jest uruchomiony, tylko otwarty czy tez otwarty i załączone zasilanie be rozruchu. Co może być problemem? Dotyczy to nie jednego pojazdu Scneic II 2005 i nie jednego międzymordzia. DOdam, że maszyny Laguna 2004 spokojnie gadają z tym sprzętem:) Y.
  12. Zasadniczo dużo jest danych i silnik, który mam prawdopodobnie w mojej Scenicy jest opisany i jako CAN i jako "nieCAN". Silnik 1.9dCi F9Q ver.44C1 2002... Bosch EDC 16 Silnik 1.9dCi F9Q ver.4CC1 2002... Bosch EDC 16 Zatem wg. wszelkich prawideł powinno się zagadać z tym komputerem na 2 sposoby. Może jest jakaś specjalna procedura postawienia pojazdu w tryb "diagnostyczny" oraz kolejność podłączania kabelków? Y.
  13. Sprawdzałem dziś wielokrotnie na maszynach z 2005 i za żadne skarby nie idzie tam "zwycznaje" ODB2. Jesli ktoś namierzy face pracujący z naszymi fajnymi zabawkami na szynie CAN (mimo, że radyjo "Tuner List" jeszcze nie pracujące na CAN), to prosze o cynk. Pojazd stoi i szkoda płacić za byle co 150zł w ASO. Y.
  14. No to obala moją teorię. Jutro czas na podłącznei kopma i może się okaże, co w pompie piszczy. Y. BTW: chyba 5kkm lub 5000km:) 5000kkm to jakby dość dużo:)
  15. Za żadne skarby - nic w przewodzie nie idzie - tylko powietrze. Pytanie: skąd to powietrze. Może po 100km przejechanych bez wyświetlacza po prostu komputer blokuje pompę, co by nie zabić pojazdu. To jest jedyny pomysł, jaki do uba mi przychodzi teraz. Pojazd sholowałem do doamu, teraz czas na naprawę oby nie za "znaczącą sumę". Y. [ Dodano: 2010-09-15, 09:01 ] Szlag mnie trafia, bo nie wiem nawet, gdzie poszukać przyczyny "awarii":)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!