Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

krzysztof_lew

Użytkownik
  • Postów

    85
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    MIIphI
  • Silnik
    1.9dCI
  • Przebieg (tys.km)
    185

Ostatnie wizyty

639 wyświetleń profilu
  1. Super! Świetnie opisane, na pewno przyda się paru osobą. Dzięki!
  2. Hej, Udało Ci się wymontować tę przepustnicę? Też mam elektroniczą i rano po pierwszym uruchomieniu i ruszaniu, jest takie jakby "przycięcie" jak daje gazu na jedynce, potem już wszystko ok. Zastanawiam się, czy nie czas na czyszczenie? K.
  3. Hej, Mi kiedyś też tak wariowała szyba kierowcy - wystarczyło poruszać wtyczką od wiązki przewodów między drzwiami a nadwoziem. Może trzeba przeczyścić styki? Warto spróbować zanim wydasz być może niepotrzebnie kasę na podnośnik. K.
  4. To może na początek, najlepiej to sprawdzić poprzez odłączenie wtyczki od czujnika klimatyzacji. Jeśli po odłączeniu przestanie auto gasnąć, to wiadomo, że to jest to, jeśli nie to szkoda wyrzucać pieniądze na nowy czujnik. Odłączenie wtyczki od czujnika, to prosta sprawa - wystarczy zdjąć prawe nadkole i już widać. Jedynie klimatyzacja nie będzie działać, ale po ponownym podłączeniu wszystko wróci do normy. K.
  5. W 1.9dci nie ma pompy paliwa w baku. Tam jest podpięty tylko czujnik poziomu paliwa. Paliwo jest "ciągnięte" z baku pompą wysokiego ciśnienia. Tak jest przynajmniej w MIIphI. K.
  6. W razie czego mam na zbyciu sprawny silniczek. Info na priv. K.
  7. Tak, bezpieczniki są pod modułem pokazanym na zdjęciu. U mnie ta śruba nie była jakoś specjalnie mocno przykręcona. Może po prostu zamiast wkrętarką odkręć ją ręcznie, jakimś solidnym kluczem, ewentualnie z przedłużką. Co do bezpieczników, to wydaje mi się, że nazywają się "Bezpiecznik płytkowy MAXI". K.
  8. Hej, Da się zrobić. Ja w moim samochodzie też nie miałem ani grzałek, ani instalacji. 1. Musisz zacząć od zakupu grzałki najlepiej od razu z wtyczką, kablami i przekażnikami. 2. Potem dołożyć dwa bezpieczniki 40A i 70A w komorze silnika i od nich pociągnąć 2 "słuszne" kable do kabiny - do przekaźników. 3. Podłączyć sterowanie przekaźników do modułu UHC w kabinie. Potrzebujesz 2 piny MicroQuadLock, bo w kostce pewnie ich nie będzie. 4. Wyciąć dziurę i włożyć grzałkę. 5. CLIP'em skonfigurować/włączyć grzałki. 6. Cieszyć się ciepłem. Problemy jakie napotkałem: 1. Bezpieczniki - najpierw chciałem dołożyć w oryginalne miejsce, ale miałem problem z zakupem gniazd (trzeba by pewnie kupić całą skrzynkę ze szrotu - drogo). Inny problem, jest taki, że wiązka jest tak upchana i krótka, że wątpię, czy by się udało domontować dodatkowe gniazda bezpieczników. Zrobiłem więc inaczej. Do skrzynki włożyłem 2 obudowy z bezpiecznikami, takie jak można kupić do Car-Audio. Solidne, chyba do 150A. Do nich z jednej strony krótki kabel zakończony oczkiem, tak aby przykręcić oryginalną śrubą, która doprowadza "+" do skrzynki bezpieczników. 2. Pociągnięcie i ułożenie kabli zasilających do od bezpieczników do przekaźników. Trzeba się trochę nagimnastykować, jeśli nie chcesz całej deski rozbierać. 3. Mocowanie przekaźników. Próbowałem wsunąć w oryginalne miejsce, ale po dłuższej chwili okazało się, że nie pasuje. Może z innego rocznika były... Przypiąłem opaską do grubej wiązki kabli, która idzie w tamtej okolicy. 4. Masa od grzałki. Nie znalazłem oryginalnego miejsca do którego powinno być przykręcone oczko od masy. Przykręciłem do jakiejś dziury wzmocnienia za pomocą śruby z nakrętką i podkładkami, ale jestem pewien, że w oryginalne powinno być gdzieś indziej. Życzę powodzenia i samozaparcia, K.
  9. Hej, Przeglądałem niedawno temat na forum laguny (trzeba być zarejestrowanym): http://renaultlaguna.pl/forum/topic/46711-laguna-dynamique-bez-esp/page__p__670378__hl__+czujnik%20+skr%EAtu__fromsearch__1 http://renaultlaguna.pl/forum/topic/61657-czy-da-sie-dolozyc-esp-bo-fabrycznie-nie-ma/page__st__20 Są tam koledzy, którzy w Lagunie założyli. Różnice jakie widzę między Laguną a Megane/Scenic to: 1. W M/S wspomaganie elektryczne, więc już z czujnikiem skrętu kierownicy. Nie trzeba montować. 2. W L wymieniają pompę hamulcową (tę przy serwie wspomagania hamowania) na taką z czujnikiem ciśnienia (chyba?). Patrząc na Allegro wydaje mi się, że w M/S tego nie ma. Do wyjaśnienia (Dialogys?). Pozostaje więc wymiana/montaż: 1. Pomy ABS na ABS/ESP 2. Czujnik przyspieszenia (ESP) 3. Wyłącznik Pytanie jak z wiązką kabli (do pomp(y) i czujnika)? Pewnie zależnie od wersji wyposażenia (E1/E2/E3) - do odczytania z naklejki na słupku. Im wyżej tym lepiej, bo auto lepiej wyposażone / lepiej przygotowane do wyposażenia. Ja mam niestety E1 i żeby zamontować tempomat/ogrzewanie elektryczne kabiny, wszystkie kable musiałem sam poprowadzić..... W razie czego służę CLIPem we Wrocławiu. pozdrawiam, Krzysiek
  10. Witam, Chciałem wyciągnąć zaślepki wałków rozrządu w MIphII 1.4 16V. Niestety po chwili dłubania tylko je pokaleczyłem i nie wydaje mi się, abym mógł je wyciągnąć w całości. One są jakieś takie "gumowe" i jakby przyklejone do silnika... Czy ktoś ma jakiś sposób na niedestrukcyjne wyjęcie tych zaślepek? Wg. tego posta niby się da, ale mi to jakoś nie wychodzi... K.
  11. Hej, Wg manuala, aby włożyć/wyciągnąć grzałkę trzeba odkręcić blachę/wzmocnienie -2 śruby na dole i 2 u góry. O ile te na dole nie stanowią problemu to górne są ciężko dostępne. Przyznam się - ja poszedłem na skróty - oberwałem dolne mocowanie grzałki i wtedy weszła bez odkręcania wzmocnienia. A po co chcesz ją wyciągnąć? Jeśli tylk po to by sprawdzić to po prostu zmierz oporność na stykach. Powinno być poniżej 1 Ohma między masą a jednym z czerwnoych/pomarańczowych. Co do temperatury u mnie po jakiś kilkuset metrach zaczyna wiać lekko ciepłe powietrze (zero na zewnątrz) ale jeszcze po jakiejś chwili robi się jeszcze cieplej a wskazówka od temp. silnika leży sobie spokojnie niewzruszona. K.
  12. Hej, Było już na forum... Coś mi się wydaje, że twoje radio (o ile masz fabryczne) z tego rocznika powinno odtwarzać mp3 z płyty CD. Jeśli dobrze kojarzę to taka właśnie jest różnica między phI a phII. Radia mają różne wyświetlacze (phI pomarańczowe podświetlenie, a phII chyba niebieskie podświetlenie i potrafi wyświetlać IDtagi z mp3). Radio z aukcji potrafi odtwarzać mp3 z płyty Cd - widać zresztą napis na panelu. Ludzie stosują AUX wtedy, gdy chcą odtwarzać mp3 z innego źródła niż CD - np. przenośny odtwarzacz mp3, telefon czy inny ajfon. pozdrawiam, K. -- Diagnostyka CLIP Wrocław - P.W.
  13. Witam, Ostatnio udało mi się zamontować w MIIphI 1.9dci grzałki ogrzewania kabiny, jednak myślę, że ogrzewanie postojowe (webasto/eberspracher) było by jeszcze fajniejsze? Pytania: 1. Kto ma? 2. W jakim aucie (MI/MII benzyna/diesel)? 3. W którym miejscu jest zamontowane? 4. Gdzie podłączone do obiegu płynu chłodniczego? 5. Jak poprowadzone zasilanie paliwem? Przed tą zimą pewnie już nie zdążę, ale kto wie czy przed następną się nie zdecyduje. Fajnie by było wsiadać do ciepłego samochodu z odmrożonymi szybkami? Mam 1.9dci i 1.4 16V. Diesel wiadomo wolno się nagrzewa, z benzyną jest dużo lepiej, ale ciągle wizja nie skrobania szyb... Jednak w dci w komorze silnika jest ciasno, w benzynie bardziej to widzę. Jeśli ktoś ma to z chęcią dowiedziałbym się gdzie i jak. Może jakieś fotki? K.
  14. Hej, Ta aukcja, to nie jest CLIP, tylko elm327. Możesz nim zrobić podstawową diagnostykę silnika. Grzałek na pewno nie włączysz. Do tego potrzebny jest oryginalny CLIP lub chiński klon:) Gdybyś był we Wrocławiu to mogę Ci zrobić. W weekend sam sobie zamontowałem i włączyłem:) Piękna sprawa, szkoda, że żona jeździ tym autem... :D K.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!